Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det på Wikipedia er feil, det uttales Kæut (som i skaut, ja). Alle nederlendere sier det, og Kuyt har selv også sagt det.

 

Edit:

Her er en video med en nederlender som sier hvordan det uttales. :) (Resten av videoen er mer enn verdt en titt også :D)

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Hmmm... *kryper sakte ut av skammens hule* Kan jeg skylde på at jeg er feilinformert og ikke særlig god på det nederlandske språk? Faktisk høres det helt forjævlig ut til tider. Kanskje wiki linken er hvordan det uttales på engelsk? Poenget mitt da (i skriftlig forstand) Kuyt har gjort en god jobb i kampen. Grunnen til at han ikke stikker ut så mye på Liverpool er vel heller fordi der trenger han ikke å score. Der er han fyren som løper ræva ta seg og ødelegger for motstander og legger opp til de andre.

Lenke til kommentar
"I have no intention of leaving," said Torres.

 

"We have to focus our energies to give the little step we need to get to the top teams.

 

"If we only improve the team a little, we are going to manage to do so.

 

"I want to say very clearly that I'm not on the market and it is my desire to continue at Liverpool.

 

"I am very happy at Liverpool and want to carry on."

 

(L)

Lenke til kommentar

Jeg pleier som regel å holde meg forholdsvis rolig under silly season, men når det blir skrevet om uttalelser som dette på liverpool.no, da blir til og med jeg litt gira :D

 

fra.no

Matchvinner og EMs toppscorer, David Villa, ser for seg en fremtid i England.

- Liverpool og Chelsea er store attraktive klubber. Liverpool har spansk trener, og jeg har også mange venner der.

 

- Da Rafa var trener i Valencia og jeg var i Zaragoza, var det kontakt om at jeg skulle slutte meg til Valencia, men jeg ankom ikke før et år etter at han hadde reist, forklarer Villa.

Lenke til kommentar

Nå diskuteres Villa også i United- og Chelsea-tråden, og med de midlene Chelsea har, er jeg redd de stiller sterkt i konkurransen om Villa. Dersom United skulle kvitte seg med Ronaldo, vil jeg tro at de også har en fair sjanse. Man kan jo håpe at penger ikke er avgjørende hvor han havner, men det vil være naivt å tro noe annet enn at Valencia kun selger til de som tilbyr mest penger. Den eneste grunnen til at han skulle komme til oss, må være at eierne våre ønsker å motbevise sitt dårlige rykte - og blad opp nødvendige midler for å sikre oss han. Men jeg tror ærlig talt at Chelsea er de som har de største forutsetningene for og lykkes her, i og med at de både har midlene - og at Villa i samme åndedrag nevnte Chelsea som en attraktiv klubb. Håper jeg tar feil.

Lenke til kommentar

Villa ja. Tror han egentlig har mest lyst til å g til Liverpool, helt ærlig. Tror også HAN ikke vil ha noe gigantlønn om han velger Liverpool (om de byr like mye som United, Chelsea, Real M m.m). Han trives nok med Torres på topp, og hadde blitt ett herlig spisspar i Liverpool :D La oss iallfall drømme om Villa går velger Liverpool =)

 

Over til noe annet. Hva skjer i Tyrkia - Tsjekkia kampen idag om det blir uavgjort? Begge har tapt for Portugal, og begge har vunnet over Sveits. Og begge har 2-3 i målforskjell. Ekstraomganger? Oder was?

Lenke til kommentar
Nå diskuteres Villa også i United- og Chelsea-tråden, og med de midlene Chelsea har, er jeg redd de stiller sterkt i konkurransen om Villa. Dersom United skulle kvitte seg med Ronaldo, vil jeg tro at de også har en fair sjanse.

United har da mer enn nok penger til og hente Villa uten å selge Ronaldo. Budsjettet ryktes jo å være større enn ifjor siden United ikke kjøpte i januarvinduet.

Lenke til kommentar
Villa ja. Tror han egentlig har mest lyst til å g til Liverpool, helt ærlig. Tror også HAN ikke vil ha noe gigantlønn om han velger Liverpool (om de byr like mye som United, Chelsea, Real M m.m). Han trives nok med Torres på topp, og hadde blitt ett herlig spisspar i Liverpool :D La oss iallfall drømme om Villa går velger Liverpool =)

Hva Villa selv vil er neppe avgjørende, spesielt ikke når han også har uttalt at Chelsea er en attraktiv klubb. Valencia trenger penger, og de selger neppe til tredje høyeste bud...

 

United har da mer enn nok penger til og hente Villa uten å selge Ronaldo. Budsjettet ryktes jo å være større enn ifjor siden United ikke kjøpte i januarvinduet.

OK det vet ikke jeg noe om. Men poenget var at jeg tror vi ikke stiller først i køen, noe innlegget ditt også er med på å understreke.

Lenke til kommentar

Jeg ser på sjansene til å få David Villa som svært minimalistiske med våre eiere og vår sannsynligvis svake økonomi, når man er i konkurranse med Real Madrid, Chelsea og Man Utd som nok har penger nok til å bla opp for Villa. Når det er sagt er jeg rimelig sikker på at vi er den klubben som stiller sterkest i konkurransen om Villa hvis budene hadde endt på noenlunde det samme. Det er jo lov å håpe at Villa drar en Torres og ønsker seg spesielt til Liverpool, og at Rafa greier å dra noen kroner ut av the yankees. Vi kan hvert fall leve i den drømmen. Blir veldig spennende å se hvor han havner i sommer, for han går nok garantert til en annen klubb tror jeg. Håper ikke det blir til England hvis det ikke blir oss, livsfarlig spiller.

Lenke til kommentar
Nå diskuteres Villa også i United- og Chelsea-tråden, og med de midlene Chelsea har, er jeg redd de stiller sterkt i konkurransen om Villa. Dersom United skulle kvitte seg med Ronaldo, vil jeg tro at de også har en fair sjanse. Man kan jo håpe at penger ikke er avgjørende hvor han havner, men det vil være naivt å tro noe annet enn at Valencia kun selger til de som tilbyr mest penger.

Jeg tror helt ærlig Villa kan velge Liverpool framfor både Chelsea og United, dessverre. Dette pga de spanske spillerne i klubben, og Benitez, såklart. Sånn sett tror jeg liverpool stiller sterkest, men håper han heller velger United hvis et klubbskifte skulle bli aktuelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...