Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk Zabi. Du har vært en utrolig viktig spiller for oss, helt siden første dag du kom inn på Anfield. Ønsker deg alt hell videre. En så sympatisk og god spiller som deg, er det umulig å ikke like. Er jo forståelig at han ønsket seg bort nå, ettersom han forstår det hadde blitt mye benksitting det neste året. Alonso er en alt for god spiller for dét.

Lenke til kommentar

Jaja, der var Xabi Alonso borte :( En av mine favorittspillere de siste årene, føler meg ganske trist nå. Håper Barry lykkes nå... Lykke til videre Xabi, og så får vi se hva som skjer videre.

 

Dagens gode nyhet er at Torres-salg til Chelsea blir avvist på nytt. Jævla Chelsea, som skal ut og uroe Liverpool... Så fordømt unødvendig...

Lenke til kommentar

Torres skal ingen steder. Dere må ikke være redde for det bare fordi avisene slår det opp, slik situasjonen er i dag hvert fall, vil det ALDRI skje.

 

Synd at Alonso forsvinner, har alltid likt han. Jeg er rimelig sikker på at Barry kommer til å lykkes, men om han blir en forsterkning i forhold til Alonso er jo vanskeligere å si. Vi får håpe det, tror nok Benitez vet hva han gjør. Det positive med Barry er at vi får inn en engelskmann der en utlending tidligere spilte. Med dagens priser for engelske spillere er det ikke ofte man greier det ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...