Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, enig. Personalpolitikken i Liverpool virker temmelig uggen, sånn blir man ikke "verdens beste klubb".

 

Rick Parry-fenomenet. Det samme skjedde med blant andre Gerrard og Mascherano. Helt latterlig spør du meg.

 

Mhm, men en annen ting jeg reagerer på her er: Hvorfor tar ikke Riise bare en telefon og spør hva som skjer? Er det sånn i Liverpool at ikke spillerne har direkte kommunikasjon med ledelsen?

Endret av String-Emil
Lenke til kommentar
Ja, enig. Personalpolitikken i Liverpool virker temmelig uggen, sånn blir man ikke "verdens beste klubb".

 

Rick Parry-fenomenet. Det samme skjedde med blant andre Gerrard og Mascherano. Helt latterlig spør du meg.

 

Mhm, men en annen ting jeg reagerer på her er: Hvorfor tar ikke Riise bare en telefon og spør hva som skjer? Er det sånn i Liverpool at ikke spillerne har direkte kommunikasjon med ledelsen?

Hvilket grunnlag har vi her på forumet for i det hele tatt å snakke som om vi veit noe om dette i det hele tatt? Det eneste vi får høre er det mediene skriver, og det er stort sett piss.

 

 

Edit: Bra 2.omgang. Er jo så godt som total dominanse, litt skuffende at vi ikke putter flere, men ineffektivitet er jo ikke noe nytt i Liverpool. Torres er elskbar, kommentatoren suger. Han har jo ikke peiling i det hele tatt. Han greide jo faktisk å si at "Insao" var på utlån fra Boca Juniors fortsatt. ALt er jo feil, til og med navnet (han greide seg alikevel resten av kampen, men alikevel). Dessuten er Insua permanent Liverpoolspiller for å si det sånn. Forresten fornøyd med han i dag, fikk ikke noen stor utfordring, men det han fikk takla han veldig bra, var til og med litt frampå når han var med framover også. Bra, da slipper vi å bruke masse penger på ny venstreback neste år, kan bare beholde Aurelio eller noe. Håper vi selger Voronin, han utmerket seg som rævva selv på den lille tida han fikk i dag.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Insua rett inn på førstelaget neste sesong. Aurelio som back-up. Trenger ikke kaste bort mye penger på en ny venstreback når vi har den vi trenger.

 

Torres. Trenger ikke si mer.

 

Nye drakter. Nydelige.

 

Grei kamp. Eller, grei andreomgang.

 

Takk til Anfield for nok en gjennomført sesong.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Mhm, men en annen ting jeg reagerer på her er: Hvorfor tar ikke Riise bare en telefon og spør hva som skjer? Er det sånn i Liverpool at ikke spillerne har direkte kommunikasjon med ledelsen?

 

Fordi Parry har sikkert sagt "det kommer, du får snart høre noe". Eventuelt så har ikke Riise tenkt på det. Det er mulig han føler at ydmykhet er lurt i en slik situasjon.

Lenke til kommentar

Har vært mange lignende kamper denne sesongen egentlig. Bare at da har de endt med uavgjort. F.eks Wigan på Anfield 1-1, Torres scorer i begynnelsen av andre omgang så har vi noen sjanser som vi ikke greier å ta og da scorte Bramble. En allright kamp som vi skulle vunnet med tre eller fire mål.

 

BB: Mascherano & Insua

Lenke til kommentar

Kuyt skal ingen steder, og det har jeg heller ingen tro på at vil skje, tror Rafa er veldig fornøyd med ham. Han var ræva som spiss i begynnelsen av året og i tiden etter at faren døde, men etter formasjonsskiftet etter nyttår har han gjort mer ut av seg, i tillegg på kantrollen som ikke er hans spesialitet i utgangspunktet, og han er en veldig verdifull spiller å ha i de store kampene, som han har vist i samtlige Champions League-kamper i år helt siden første Inter-kamp. Om vi får inn en klasseving på høyre, som jeg håper på, vil han kanskje ikke spille like mye, men han vil likevel være en verdifull spiller å ha i troppen.

Lenke til kommentar

------------------------------------------Reina-------------------------------------------

-----------------------------------(Martin/Itandje)--------------------------------------

 

-------Rafinha-----------M.Skrtel------------------D.Agger-------------E.Insua-------

--(Arbeloa/Finnan)----(Carragher)---------------(Hyypia)----(Aurelio/Arbeloa/Barry)

 

------------------------------G.Barry------------J.Mascherano----------------------

-----------------------------(Alonso/Lucas/Plessis/Gerrard)-------------------------

 

---------------D.Silva----------------S.Gerrard-------------------R.Babel------------

--(Benayoun/Pennant/Kuyt)---(Silva/Babel/Kuyt)---(Silva/Pennant/Benayoun)

 

----------------------------------------F.Torres---------------------------------------

---------------------------------(Kuyt/Babel/Nemeth)-------------------------------

 

 

Har postet dette laget på et annet forum. Dette er mitt drømmelag for neste sesong med en realistisk touch.

 

Silva, Gerrard og Babel kan egentlig spille overalt av offensive posisjoner. Man kan også slenge inn Kuyt på alle de posisjonene. Også som hengende spiss. Tror vi beholder Aurelio derfor er han med og ikke Riise. Barry kan spille en del på venstrebacken og da kan Alonso steppe inn ved siden av Mascherano.

 

 

Da blir det:

 

Ut:

Carson

Crouch

Kewell (gratis)

Riise

Itandje (?)

Voronin

 

Inn:

Silva

Rafinha

Barry

 

 

Har ikke giddet å sette prislapper på spillerne.

 

(Edit: Glemte Voronin)

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...