Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det blir Insua fra start i dag. :D Ingen Nemeth hverken på benk eller startellver.

 

Laget:

Reina

Finnan - Carragher - Hyypiä - Insua

Lucas - Mascherano

Kuyt - Gerrard - Babel

Torres

 

Subs: Itandje, Voronin, Benayoun, Alonso, Skrtel

 

Edit:

Og vi spiller i de nye draktene våre for neste sesong for første gang i dag! :D

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Dette er vel også et sterkt signal om at Riise forsvinner til sommeren? Han har et år igjen av kontrakten, er ikke tilbudt noen ny kontrakt og er den eneste som ikke får spille på et ellers toppet lag i dag. At Rafa velger å prøve ut Insua sammen med et toppet lag, fremfor Riise som er eneste valg ellers på venstreback nå som Aurelio er skadet, ser jeg på som en bekreftelse p at Riise forsvinner i sommer.

Lenke til kommentar
Dette er vel også et sterkt signal om at Riise forsvinner til sommeren? Han har et år igjen av kontrakten, er ikke tilbudt noen ny kontrakt og er den eneste som ikke får spille på et ellers toppet lag i dag. At Rafa velger å prøve ut Insua sammen med et toppet lag, fremfor Riise som er eneste valg ellers på venstreback nå som Aurelio er skadet, ser jeg på som en bekreftelse p at Riise forsvinner i sommer.

Jeg griner ikke hvertfall. Bra lag, men skulle likt å se Nemeth der også. Kanskje litt tidlig å kaste han utpå som enslig spiss mot City men. Håper han får sjansen i siste kampen da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...