Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Berbaov hadde utvilsomt vært spennende. Men det fullkomne ville vært Torres og Zlatan. Jaja, keep dreaming......

 

Gode spillere sammen, men vet ikke om de villepasset så godt egentlig med tanke på hvem som skulle score målene, liker ikke Zlatan som spiller (ofte egoistisk eller person (arrogant)

 

Zlatan ego? Har du sett Inter i år?

Lenke til kommentar
Berbaov hadde utvilsomt vært spennende. Men det fullkomne ville vært Torres og Zlatan. Jaja, keep dreaming......

 

Gode spillere sammen, men vet ikke om de villepasset så godt egentlig med tanke på hvem som skulle score målene, liker ikke Zlatan som spiller (ofte egoistisk eller person (arrogant)

 

Zlatan ego? Har du sett Inter i år?

Tror ikke han har sett Zlatan overhodet i en annen turnering en CL

Lenke til kommentar
Blant de 20 beste supporter-lagene i Premier League er ikke Liverpool i nærheten av top3 engang. (Ei heller United for den saks skyld.) Undersøkelse er ofte blant kun rundt 1000 mennesker, er du sikker på at den ikke ble foretatt i Liverpool by?

:!:

 

Angående undersøkelsen så husker jeg den også. Orker ikke lete frem bladet eller søke det opp på nett, men siden cinesque leste det i dag så kan sikkert han referere til kilden senere. Uansett, etter hva jeg husker var det en objektiv undersøkelse (altså ikke utført av noen med tilknytning til noen av lagene) blant fansen til alle lagene i PL, om hvilke supportere de mente var de beste.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Siden dere insisterer: Det var denne listen vi ledet på det tidspunktet.

 

The Times kåret Englands mest ærerike klubb (basert på tall) og der vant vi med 1,63 poeng per kamp foran United med 1,62 poeng per kamp.

 

Nuts kåret også Liverpool til mest likte klubb blant motstanderfansen basert på stemmer. West Ham kom på andre plass.

Lenke til kommentar
Berbaov hadde utvilsomt vært spennende. Men det fullkomne ville vært Torres og Zlatan. Jaja, keep dreaming......

 

Gode spillere sammen, men vet ikke om de villepasset så godt egentlig med tanke på hvem som skulle score målene, liker ikke Zlatan som spiller (ofte egoistisk eller person (arrogant)

 

Zlatan ego? Har du sett Inter i år?

Tror ikke han har sett Zlatan overhodet i en annen turnering en CL

Nei, det stemmer. Ser uansett på han som ego, mulig jeg tar feil, men tror uansett ikke Torres og han ville vært ideelle sammen.

Lenke til kommentar

Zlatan er en kødd, det er det ingen tvil om. Og derfor er han heller ikke egnet til Liverpool. Han er så usympatisk overfor andre spillere, og sine egne lagkamerater, at han aldri vil bli en skikkelig lagspiller. Med andre ord misliker jeg "sånne" som han sterkt.

Men en god spiller, det er han som oftest.

 

Klose hadde jo ikke vært å forakte som makker til Torres. En av verdens beste spisser.

Lenke til kommentar
Berbaov hadde utvilsomt vært spennende. Men det fullkomne ville vært Torres og Zlatan. Jaja, keep dreaming......

 

Gode spillere sammen, men vet ikke om de villepasset så godt egentlig med tanke på hvem som skulle score målene, liker ikke Zlatan som spiller (ofte egoistisk eller person (arrogant)

 

Zlatan ego? Har du sett Inter i år?

Tror ikke han har sett Zlatan overhodet i en annen turnering en CL

Nei, det stemmer. Ser uansett på han som ego, mulig jeg tar feil, men tror uansett ikke Torres og han ville vært ideelle sammen.

 

Torres og Zlatan hadde vært et superpar, hva prater du egentlig om? Zlatan med sin sinnsyke smidige teknikk og tilretteleggerferdigheter + Torres hadde vært en drøm.

Lenke til kommentar
Han er så usympatisk overfor andre spillere, og sine egne lagkamerater.

 

Du skyter deg selv i foten, husker godt uttalelsene fra Steven Gerrard om Salif Diao...

Syntes du Zlatan er sympatisk? Uarrogant? Tror Torres og Zlatan er for like som spisser uansett.

 

At Gerrard har kommet med en negativ uttalelse av en annen spiller har ikke noe med saken å gjøre.

 

AndersC: Klose ja, en fantastisk spiller

Lenke til kommentar
Han er så usympatisk overfor andre spillere, og sine egne lagkamerater.

 

Du skyter deg selv i foten, husker godt uttalelsene fra Steven Gerrard om Salif Diao...

Ja, det er jo virkelig sammenlignbart. En uttalelse fra Gerrard om en spiller, som langt ifra var noen ille uttalelse heller, og en som syter om alt hele tiden. I tillegg hadde Diao fått beskjed på den tiden om at han ikke hadde noen fremtid i klubben og var på utallige utlån (men ville aldri ordne en permanent overgang), selv om han fortsatt formelt sett var Liverpool-spiller.

 

Jeg siterer direkte fra boka til Gerrard, det han skrev om Diao:

 

"With Salif, I knew after a week that he wasn't going to be good enough. Everyone goes under the microscope at Melwood. All flaws are exposed. I read in the papers that Diao was the 'new Patrick Vieira', and I saw him do quite well in the World Cup for Senegal. Diao's a good player, but not Liverpool class".

Lenke til kommentar
Han er så usympatisk overfor andre spillere, og sine egne lagkamerater.

 

Du skyter deg selv i foten, husker godt uttalelsene fra Steven Gerrard om Salif Diao...

Som Hewitt sier er det ikke sammenlignbart. "Husker den ene gangen for lenge siden", det holder ikke. Zlatan spyr ut dritt med en gang han åpner kjeften. Et konkret eksempel er jo

dette svaret for ikke så altfor lang tid tilbake: Journalist "Hvorfor tapte dere kampen?". Zlatan "spør Materazzi". Meget proffesjonelt svar.

Hadde Gerrard noen som helst gang lagt skylda på sine lagkamerater? Svaret er ganske sikkert nei.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Det er jo egentlig ikke noe å rope hurra for. Motstandere liker enkle kamper :)

 

Du vet like godt som meg at det å møte Liverpool ikke er en enkel kamp for noe lag. Det har for øvrig vært enklere å slå United i år, enn Liverpool :)

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

Jeg tror nok at Gerrard har et ganske stort ego, men med rette. I motsettning til Zlatan oppfører han seg ikke som en kvalm slask ovenfor motspillere. At han "kjefter" litt på medspillere, får de tåle når man underpresterer på det nivået og håver inn årslønner i uka.

 

Gerrard slår meg ikke som verdens mest sympatiske fyr, men noen klyse ala Zlatan er han ikke. Det klarer jeg som misliker alle Liverpool spillere å se, til og med. (rim på den siste settningen.)

 

cinesque: tror du oppriktig at noen lag i PL heller ønsker å møte United fremfor Pool? Bare et spørsmål :) Vet det ikke var det du skrev, men safter til å spørr likevel

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Zlatan vil jeg heller ikke se gå til Liverpool for da tror jeg dere oppriktig hadde hatt en sjanse til å vinne hele greia neste år. Det at han er klysete og arrogant gjør han hatet, men personlig finner jeg det utrolig morsomt. De sa at Tevez og Rooney var for like, men se på de så det at du synes Zlatan og Torres er like (noe jeg er uenig i) trenger ikke å være en negativ ting. Jeg husker godt nedtaket til Zlatan i CL gruppespillet. Han demper ballen helt og står helt alene med keeper og ballen før han skyter den i krysset iskaldt. Han er en av verdens beste spisser hvis ikke den beste og jeg håper han holder seg i den italienske divisjonen.

Lenke til kommentar
Zlatan vil jeg heller ikke se gå til Liverpool for da tror jeg dere oppriktig hadde hatt en sjanse til å vinne hele greia neste år. Det at han er klysete og arrogant gjør han hatet, men personlig finner jeg det utrolig morsomt. De sa at Tevez og Rooney var for like, men se på de så det at du synes Zlatan og Torres er like (noe jeg er uenig i) trenger ikke å være en negativ ting. Jeg husker godt nedtaket til Zlatan i CL gruppespillet. Han demper ballen helt og står helt alene med keeper og ballen før han skyter den i krysset iskaldt. Han er en av verdens beste spisser hvis ikke den beste og jeg håper han holder seg i den italienske divisjonen.

Ja, da er vi hverfall enige ved et punkt, ingen vil se han i Liverpool. Personlig syntes jeg Tevez og Rooney er mer ulike enn hva Torres og Zlatan er (min mening).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...