Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synd med de utvisningene til Inter, hvertfall den i første kamp, Liverpool har jo så og si spilt 3/4 av kampene med en mann mer. Håper de møter 11 mann neste gang, og et lag som ikke har egoister.

Utvisningen i denne kampen var ihvertfall korrekt, men er ikke så sikker på første kampen. Uansett har Liverpool vært bedre og går fortjent videre her. Håper nesten på at de går videre til finale, så lenge united også gjør det. Det hadde smakt veldig godt å slå Liverpool i en CL-finale :)

Lenke til kommentar
Synd med de utvisningene til Inter, hvertfall den i første kamp, Liverpool har jo så og si spilt 3/4 av kampene med en mann mer. Håper de møter 11 mann neste gang, og et lag som ikke har egoister.

Utvisningen i denne kampen var ihvertfall korrekt, men er ikke så sikker på første kampen. Uansett har Liverpool vært bedre og går fortjent videre her. Håper nesten på at de går videre til finale, så lenge united også gjør det. Det hadde smakt veldig godt å slå Liverpool i en CL-finale :)

 

Jeg visste uansett at Liverpool kom til å gå videre, som jeg skrev for noen timer siden. De har alltid marginene på sin side i CL (Nesten, hvertfall...) Når kommer flaksen til å ta slutt? Får håpe det blir før finalen.

Lenke til kommentar
Synd med de utvisningene til Inter, hvertfall den i første kamp, Liverpool har jo så og si spilt 3/4 av kampene med en mann mer. Håper de møter 11 mann neste gang, og et lag som ikke har egoister.

mhm. Håper at vi møter Liverpool jeg (Engelske lag kan møtes i neste runde) for da kan dere jo se om dere klarer å spille defensivt kontringspill mot oss. hehe.

 

Skjønner at dere er glade i Torres. Absolutt varm i skjorta for tiden. Overrasker meg ikke om han putter igjen i kveld

 

Edit: slenger på en grattis med billett til videre spill i CL

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...