Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har ikke noe imot en god diskusjon, men hvorfor er det så mange Man U fans i Liverpool tråden? Og hva med å se på ting fra en litt annen side enn fullt Man U? Eller gå til deres egen tråd og diskuter der hvor fantastisk gode dere er :thumbup:

wh1te kan du høre meg?

 

Nå må du gjøre noe med det her!

Ja, utesteng Liverpool supportere så bare ManU supporterne kan henge i tråden.

 

Er relativt enig i at Liverpools spill passer bedre ute i europa, men vi driter også altfor ofte ut mot dårlige lag i PL, hva det kommer av vet jeg ikke. Virker nesten som vi står å ser på når vi spiller mot dårlige lag, mens mot gode lag gir vi jernet. Det er ikk bra nok og her har vi mye å lære av ManU, Arsenal og Chelsea som stort sett banker lag som er antatt sterkere.

Lenke til kommentar

Liverpool vs Man Utd tråden.

 

Bare et eksempel på hvor denne konstante diskusjonen om mest pokaler kan taes.

 

Tilbake til Liverpool;

Alonso ønsker å bli ser det ut som. I tillegg til at han glir fint inni formasjonen til godeste Rafa. Ser ikke bort fra at Zabier blir her neste år også! Gleder meg.

 

Ønsker om ut og inn, forann neste sesong? Realistiske selvsagt. Snakk om Kaka og Robinho blir for dumt.

 

Personlig er dette ønskelisten inn:

- Ashley Young. Enormt talent.

- Quaresma. Fantastisk spiller, alt for god for Porto.

- Nemeth opp på toppnivået.

- Høyreback

 

Ut kan jeg gjerne se disse;

- Aurelio. Ikke levd opp til mine forventninger, og Riise er bedre etter min mening. Vi har Insua som talent. Trengs ikke.

- Steve Finnan. Skulle hatt inn en ny høyreback, og Finnan drar på årene.

- Voronin. Rett og slett en liten skam i den røde drakten. Ikke god nok.

- Crouch. Stiller vi i 4-5-1 holder med Kuyt, Torres og Nemeth.

 

Satser da på denne formasjonen hele neste sesong:

------------- Reina --------------

Carragher* - Agger - Skrtel - Riise

-------- Alonso - Masche ---------

Ving** ----- Gerrard ------ Babel

------------- Torres -------------

 

* = Carragher duger som back, og Agger - Skrtel kan bli ekstremt gode ilag. Selvsagt bør det inn en ny, skikkelig høyreback. Alves / Rafinha.

** = Vinger må inn. Kuyt er ikke god nok i det lange drag.. Quaresma / Young.

 

 

Ser lysere på neste sesong enn på lenge. Fornøgd med Semi i CL, og topp 3 i PL med mindre enn 5 poeng til 1. plass i PL. I tillegg trengs det selvsagt et trofee i FA Cup eller Ligacupen.

 

.....

Lenke til kommentar
Jeg har ikke noe imot en god diskusjon, men hvorfor er det så mange Man U fans i Liverpool tråden? Og hva med å se på ting fra en litt annen side enn fullt Man U? Eller gå til deres egen tråd og diskuter der hvor fantastisk gode dere er :thumbup:

wh1te kan du høre meg?

 

Nå må du gjøre noe med det her!

Ja, utesteng Liverpool supportere så bare ManU supporterne kan henge i tråden.

 

Er relativt enig i at Liverpools spill passer bedre ute i europa, men vi driter også altfor ofte ut mot dårlige lag i PL, hva det kommer av vet jeg ikke. Virker nesten som vi står å ser på når vi spiller mot dårlige lag, mens mot gode lag gir vi jernet. Det er ikk bra nok og her har vi mye å lære av ManU, Arsenal og Chelsea som stort sett banker lag som er antatt sterkere.

 

Det finnes dessverre ikke.

 

 

Neida. ;)

Pool har en utrolig CL strategi vi må lære av også. Men Liverpool pleier/pleide å hvile spillere for så å bruke dem i CL kamper og det kan være en av grunnene til det dårlige i PL.

Lenke til kommentar
btw, Liverpool har satt flere rekorder enn Man Utd.

Vi har vunnet FA, Ligacupen og Communication shield flere ganger

 

Eneste Manu har å skryte av er seriemesterskapene og "hatricken" i 1999 i nyere tid.

Å herregud. Fra nå av klarer jeg ikke ta deg seriøst. Hvordan klarer du å måle FAC, LC og CS opp mot PL?

 

Communication? Er du morsom?

Communication, faktisk! Dagens :!:

 

Prija: "Liverpool sin spillestil passer bedre til europeiske lag pga vi har en spansk trener, og Manu har en gammel engelsk mann"

 

haha. Lov til å ta en skrivefeil og tenke feil, så skal ikke henge meg opp i den første. Men den siste der vitner om ekstremt uvitenhet. Hele settningen er gjennomsyra bullshitt. Liverpool spiller defensiv kontringsfotball i Europa (ikke i samme grad i ligaen, da det forventets at det er topplagene som skal styre kampene) Liverpool kler å ligge bakpå, United kler å angripe.

 

Edit: Nå må enkelte av Liverpool gutta her slutte å bitche om hvem som bør være her og ikke. Om det er noen som har spammet på de siste sidene, så er det dere. Enig at denne "flest pokaler" tråden kan taes i Pool vs United tråden, dog.

Endret av The Game
Lenke til kommentar
haha. Lov til å ta en skrivefeil og tenke feil, så skal ikke henge meg opp i den første. Men den siste der vitner om ekstremt uvitenhet. Hele settningen er gjennomsyra bullshitt. Liverpool spiller defensiv kontringsfotball i Europa (ikke i samme grad i ligaen, da det forventets at det er topplagene som skal styre kampene) Liverpool kler å ligge bakpå, United kler å angripe.

 

Hele myten om at Liverpool er defansive og kjedlige er, vel, en myte.

 

Liverpool har scoret sinnsykt mye iår, og kler ganske godt kontringsspillet som er på bortebane i CL. En av grunnene til at Liverpool har vert svake på hjemmebane iår er at Liverpool MÅ angripe, noe som de ikke gjør så sinnsykt godt hele tiden, mot etablerte lag. Men iår har vi blitt mye bedre til dette, takket være en Fernando Torres som faktisk jobber som spiss.

 

Drømmen er en ny ving, med skikkelig fart, så vi blir skumle på begge kanter, da hjelper det plutselig lite å sette 3 mann på Torres, og 4 på Gerrard.

Lenke til kommentar

Jeg er enig, PL betyr mest og ville byttet CL seier mot en sammenlagt seier i PL, men det jeg prøver å dra frem er at Liverpool forsatt er blant "de store" i england, at de er på nivå med de som er over oss på tabellen.

 

Er også enig at Liverpool spiller mye kjedelig fotball, men til gjengjeld så har vi et kompakt forsvar. Det er mye å pirke på som har skjedd denne sesongen, håper de lærer og kommer tilbake neste sesong, med mål å vinne PL, og kanskje la CL komme lengre bak i rekka, vi må imponere i vårt eget hjemland, ikke uti Europa

Endret av Pirja
Lenke til kommentar

Ehmm, hva har det med hva jeg skrev å gjøre? Man kan score så mange mål man bare vil, men fortsatt spille defenstivt. Akkuratt som Chelsea, spiller dere ikke like attacking footy som Arsenal og oss. Jeg skrev ikke at dere spillte kjedelig, noe jeg ikke syntes at dere gjør heller. Hver sin spillestil...

 

Liverpool spillestilen passer Torres. Bakromsspiller... da er det en fordel å ligge bakpå, som du sikkert skjønner

Lenke til kommentar
Jeg har ikke noe imot en god diskusjon, men hvorfor er det så mange Man U fans i Liverpool tråden? Og hva med å se på ting fra en litt annen side enn fullt Man U? Eller gå til deres egen tråd og diskuter der hvor fantastisk gode dere er :thumbup:

wh1te kan du høre meg?

 

Nå må du gjøre noe med det her!

Ja, utesteng Liverpool supportere så bare ManU supporterne kan henge i tråden.

 

Er relativt enig i at Liverpools spill passer bedre ute i europa, men vi driter også altfor ofte ut mot dårlige lag i PL, hva det kommer av vet jeg ikke. Virker nesten som vi står å ser på når vi spiller mot dårlige lag, mens mot gode lag gir vi jernet. Det er ikk bra nok og her har vi mye å lære av ManU, Arsenal og Chelsea som stort sett banker lag som er antatt sterkere.

 

Det finnes dessverre ikke.

 

 

Neida. ;)

Pool har en utrolig CL strategi vi må lære av også. Men Liverpool pleier/pleide å hvile spillere for så å bruke dem i CL kamper og det kan være en av grunnene til det dårlige i PL.

Nja, tror ikke det er tilfellet, syntes Rafa byttet alt for mye om på laget tidligere i år tror kanskje det var noe av grunnen, virker ut som vi/Rafa har funnet et bra lag nå selv om vi trenger forsterkninger.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke noe imot en god diskusjon, men hvorfor er det så mange Man U fans i Liverpool tråden? Og hva med å se på ting fra en litt annen side enn fullt Man U? Eller gå til deres egen tråd og diskuter der hvor fantastisk gode dere er :thumbup:

wh1te kan du høre meg?

 

Nå må du gjøre noe med det her!

Ja, utesteng Liverpool supportere så bare ManU supporterne kan henge i tråden.

 

Er relativt enig i at Liverpools spill passer bedre ute i europa, men vi driter også altfor ofte ut mot dårlige lag i PL, hva det kommer av vet jeg ikke. Virker nesten som vi står å ser på når vi spiller mot dårlige lag, mens mot gode lag gir vi jernet. Det er ikk bra nok og her har vi mye å lære av ManU, Arsenal og Chelsea som stort sett banker lag som er antatt sterkere.

 

Det finnes dessverre ikke.

 

 

Neida. ;)

Pool har en utrolig CL strategi vi må lære av også. Men Liverpool pleier/pleide å hvile spillere for så å bruke dem i CL kamper og det kan være en av grunnene til det dårlige i PL.

Nja, tror ikke det er tilfellet, syntes Rafa byttet alt for mye om på laget tidligere i år tror kanskje det var noe av grunnen, virker ut som vi/Rafa har funnet et bra lag nå selv om vi trenger forsterkninger.

 

Hvem spilte Pool mot før 2-0 seieren mot Inter? Jeg husker ikke hvem det var, men de tapte ihvertfall den kampen. Rotasjons problemet kan også ha en del av skylden, men Rafa kommer seg / har sjerpet seg.

Lenke til kommentar
Jeg er enig, PL betyr mest og ville byttet CL seier mot en sammenlagt seier i PL, men det jeg prøver å dra frem er at Liverpool forsatt er blant "de store" i england, at de er på nivå med de som er over oss på tabellen.

Så du mener at Pool er på nivå med United, Arsenal og Chelsea?

Lenke til kommentar
Jeg er enig, PL betyr mest og ville byttet CL seier mot en sammenlagt seier i PL, men det jeg prøver å dra frem er at Liverpool forsatt er blant "de store" i england, at de er på nivå med de som er over oss på tabellen.

Så du mener at Pool er på nivå med United, Arsenal og Chelsea?

Ja, de har det inne, men ikke denne sesongen

For se hva de kan utrette mot man utd og arsenal før jeg sier noe mer

Endret av Pirja
Lenke til kommentar
Jeg er enig, PL betyr mest og ville byttet CL seier mot en sammenlagt seier i PL, men det jeg prøver å dra frem er at Liverpool forsatt er blant "de store" i england, at de er på nivå med de som er over oss på tabellen.

Så du mener at Pool er på nivå med United, Arsenal og Chelsea?

Ja, de har det inne, men ikke denne sesongen

Kan noen skyte meg? Smertene av latter gir meg ingen grunn til å leve.

 

Ikke DENNE sesongen? Velkommen til verden til deg og, men Pool har ikke vunnet serien siden 1990.

Lenke til kommentar
Jeg er enig, PL betyr mest og ville byttet CL seier mot en sammenlagt seier i PL, men det jeg prøver å dra frem er at Liverpool forsatt er blant "de store" i england, at de er på nivå med de som er over oss på tabellen.

Så du mener at Pool er på nivå med United, Arsenal og Chelsea?

Ja, de har det inne, men ikke denne sesongen

 

Slik som alle foregående år da eller? "Neste år, ass, da kommer vi..." :)

 

Men dere kom faktisk foran oss i 01/02, selv om dere ikke vant ligaen.

Lenke til kommentar

De har vært top 3-4 de siste årene.

Har ikke sagt de har gjort det bra før, men det ser lyst ut nå, mye takket Torres og Benitez.

 

 

Nå har denne diskusjonen ødelagt tråden nok, få en slutt på dette så vi kan diskutere Liverpool relaterte ting her igjen, så kan Man utd fansen henge i sin egen tråd å prate om sitt eget lag. Blir mitt siste innlegg i denne diskusjonen

Lenke til kommentar
De har vært top 3-4 de siste årene.

Har ikke sagt de har gjort det bra før, men det ser lyst ut nå, mye takket Torres og Benitez.

 

 

Nå har denne diskusjonen ødelagt tråden nok, få en slutt på dette så vi kan diskutere Liverpool relaterte ting her igjen, så kan Man utd fansen henge i sin egen tråd å prate om sitt eget lag. Blir mitt siste innlegg i denne diskusjonen

Det var jo når du kom at det faktisk ble gøy da :)

Lenke til kommentar
Jeg er enig, PL betyr mest og ville byttet CL seier mot en sammenlagt seier i PL, men det jeg prøver å dra frem er at Liverpool forsatt er blant "de store" i england, at de er på nivå med de som er over oss på tabellen.

Så du mener at Pool er på nivå med United, Arsenal og Chelsea?

Ja, de har det inne, men ikke denne sesongen

Kan noen skyte meg? Smertene av latter gir meg ingen grunn til å leve.

 

Ikke DENNE sesongen? Velkommen til verden til deg og, men Pool har ikke vunnet serien siden 1990.

Jeg skyter deg gjerne, hvor bor du? Neida, bare spøker :p

Nei, vi har ikke vært like gode som ManU, Arsenal og Chelsea, men Liverpool er i form er vi blant topplagene, dvs. på gode dager er vi minst like gode som disse 3, men du har rett denne sessongen (gjennom hele sessongen) har vi vært dårligere, det viser jo tabellen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...