Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvertfall på tide at Origi og Shaqiri viser om de har noe i klubben å gjøre. De må utnytte mulighetene når de byr seg. Hvis ikke så selg dem.

Done :p

Edit: blir det stående som selvmål? Var vel innom lascelles til slutt, men Origi's avslutning var vel på mål?

Endret av KANE2009
Lenke til kommentar

Liverpool var litt uheldige i og med at Real Madrid viste interesse for Pogba. Pogba må være desperat etter å komme seg vekk og får garantert den summen i lønn han vil ha av Real Madrid. Gareth Bale tjener visst 350 000 britiske pound etter skatt i uka. 

 

Det ødela konsentrasjonen til Pogba som allerede ønsket seg vekk fra United. 

 

Kanskje kan M. City gå på poengtap mot Leicester som er en giantkiller, men det høres vanskelig ut. Hvis det høres vanskelig ut i hodet, så pleier jeg ikke å støtte tanken. Litt vanskelig å forklare...

Lenke til kommentar

Klopp bommer med laguttak igjen. Begynner han å bli dement eller? Faen trenger ingen optiker for å se at mange av de som starter her, ikke er gode nok.

Hva er det du mener han bommer så mye med (gjentatte ganger) ? Han må jo ha i tankene at vi skal spille retur mot Barca om ikke mange dagene som jeg håper han ikke har gitt opp.... I tillegg ligger vi ann til PL nest/tredje høyeste poengsum gjennom tidene (bare slått av city 1/2 ganger (inkludert i år evt). 

 

Kan skjønne folk som kritiserer managere av og til, men å kritisere klopp denne sesongen for gjentatte/mange ganger å ikke skjønne hva han driver med er så høl i hue at jeg blir litt flau på dine vegene.

 

edit: Med Salah ute kan vi i hvert fall avskrive sjansene mot Barca

Endret av wampster
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hva er det du mener han bommer så mye med (gjentatte ganger) ? Han må jo ha i tankene at vi skal spille retur mot Barca om ikke mange dagene som jeg håper han ikke har gitt opp.... I tillegg ligger vi ann til PL nest/tredje høyeste poengsum gjennom tidene (bare slått av city 1/2 ganger (inkludert i år evt). 

 

Kan skjønne folk som kritiserer managere av og til, men å kritisere klopp denne sesongen for gjentatte/mange ganger å ikke skjønne hva han driver med er så høl i hue at jeg blir litt flau på dine vegene.

 

edit: Med Salah ute kan vi i hvert fall avskrive sjansene mot Barca

Kunne ikke vært mer enig  :wallbash:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...