Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skikkelig stang ut i dag, men samtidig er jeg skuffa over hvor jævlig dårlig kamp vi gjør. Bare surr og rot og så ekstremt mange simple feilpasninger, bare vondt og se på i dag.. Har noen gode perioder og var bare én cm unna et helt annet resultat, men i dag var ikke marginene med oss.

 

Fortsatt opp til oss selv!

Lenke til kommentar

Tror Henderson kunne ha vært bedre spiller uten kapteinsbindet.

Ja, spørs om det ikke ble en forbannelse for han. Drømmen å bli nye Gerrard. Var et beist forrige gang vi kjempet om ligatittelen, i konstant spurt opp og ned, var overalt. Nå er han... trolig en dårlig kopi av Gerrard om han skulle gjort comeback.

Lenke til kommentar

Fuck Henderson. Jojo, leder med 4 men dette blir jæclig tøft. Brighton borte, palace så the foxes borte. Huff.

 

Har igjen united óg Everton borte. Chelsea og Tottenham hjemme. Røft

Trøster meg med at City har Spurs i slutten av april. Kan bli avgjørende om vi fortsatt henger med. Føler meg ikke trygg på Spurs heller. Litt kjipt at vi møter United allerede i februar, City møter dem i mars. Skulle gjerne sett City møte dem mens de fortsatt er i Solskjær-eufori

Lenke til kommentar

Jepp.

Er glad tapet endelig kom og mot et skikkelig lag, ikke som United.

Hadde bare blitt oppgulp fra enkelte.

 

Så nå er det bare å peise på, sikre Europa plass neste år og satse på topp tre.

Et gull hadde dog vært kjekt, men får heller være en fin overraskelse hvis det skjer, om veldig veldig mange kamper.

Endret av AllFather
Lenke til kommentar

Hvem skal starte i stedet for Lovren?

 

Hendo skal man bare sette rett ut av laget. Jeg har sagt det mange ganger før, men hvor mange muligheter skal han få?

Og han er kaptein? wtf?

Man har en unggutt på reservelaget som kunne gjort en mye bedre jobb enn det Lovren gjorde i dag.

Evt satt Fabinho ned som makker til Van ;)

Endret av sveibuen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...