Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikkje spesielt bekymra for Salah. Fjoråret var stang inn og overprestasjon, at det er litt utur no skulle berre mangle. Han kjem til sjansane, og har vel, om statistikken skulle vore normal rundt 4 mål (i PL) så langt i år. Det her svinger.

 

Berre tenk at en har full pott i både PL og CL med Salah ute av form. Og Fabinho har nesten ikkje begynt engang. =)

Endret av Whiteshit
Lenke til kommentar

Ikke veldig bekymret jeg heller. Han kommer seg nok. Og jeg liker å se at han smeller drikkeflaska i bakken etter at han feiret. Han er glad for at vi vinner, men samtidig irritert på seg selv pga. sjansene han tenker tilbake på som han burde satt. Vinnerinnstinkt og viser at han selv ikke er happy med sin prestasjon (sannsynligvis både i denne kampen og de foregående iom. at det kom en slik "voldsom" reaksjon).

Lenke til kommentar

Ganske sykt egentlig.

 

Det er sånn det skal være. En skal ikke være avhengig av et en drar lasset. Vi fortsetter å score mange mål til tross for at Salah knapt har puttet denne sesongen.

 

Men som vi ser så mange ganger med Aguero. Plutselig så kommer det nok til å eksplodere og renne inn mål for Salah.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Firmino kan starte på benken pga øyeskaden og Mané kan ha godt av hvile. De blir ikke erstattet av b-spillere akkurat. Shaqiri er jeg sikker på ikke gjør seg bort og sturridge er i form. Ingen grunn å ikke bruke han da.

 

Salah og co kan spares i ligacupen også selvfølgelig. Er litt av noen kamper Liverpool har fremover til landslagpausen, hvile der det hviles kan.

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Er jo ikke lenger et sååå svekket lag vi stiller om vi hviler Firmino, osv.

 

Nå vil jeg derimot hevde at en hver form for trofeer er en bra ting. Og vi bør ikke prioritere de ned såpass at vi stiller med bare unggutter.

De hjemlige cupene er viktig i forhold til spille tid på de som vanligvis sitter på benken og noen av disse som ikke får vært med i kamptroppen. Så da er det opp til dem å gripe sjansen de får og gjøre at Liverpool kommer lengst mulig.

At de er kapable til det er det ikke noen tvil om. Tror ikke Chelsea heller stiller toppet i Liga cupen.

 

Klopp tullet ikke når han sa at Sturrigde var klar til å steppe inn for Firmino. Har ikke sett han så skarp på veldig, veldig lenge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...