Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke si det, Vorm er vell fremdeles i tottenham og han storspilte sist han sto mot liverpool for tottenham.

Mener Vorm er en dårligere keeper enn Lloris (og det mener Poch tydeligvis også) og tapet av Alli er definitivt positivt for vår del. Vorm hadde vel to kamper mot oss i 2016, en i PL og en i EFL. I PL endte kampen 1-1 mens i EFL vant vi vel 2-1. Uansett er jeg litt likegyldig til hvordan Vorm spilte for to år siden. Er tross alt en grunn til at Poch velger Lloris igjen og igjen til tross for litt småtabber her og der. Er selvfølgelig mulig at han storspiller imorgen, men å bruke at han storspilte mot oss for 2 år siden som grunn til at han kommer til å gjøre en bedre jobb eller like god jobb som Lloris synes jeg er rimelig tynn suppe. 

Lenke til kommentar

Du svarte på at jeg mente det var positive nyheter for oss at Lloris og Alli er ute med at Vorm har spilt bra mot oss før. Det er jo egentlig ikke veldig relevant sånn sett, for det er uansett positive nyheter for oss at Lloris og Alli er ute, uavhengig av om Vorm spilte en god kamp mot oss for 2 år siden. Walkover har vel ingen snakket om, er tross alt Tottenham vi spiller mot :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...