Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snakk om ødelegge brukbare spillere ved å sette dem sammens med dårlige.

 

Det har nok like mye med spillestil og laget rundt å gjøre. Lovren var jo steingod i Southampton. Van Dijk var steingod forrige sesong, men helt forferdelig på landslaget. At omtrent samtlige defensive spillere på Liverpool sliter er ikke et individuelt, men et kollektivt problem.

Lenke til kommentar

Er vel bare en standard pre-match konferanse siden det er kamp i morgen. Vil tro Klopp er rimelig gira på å slenge ut penger, men det er jo ikke opp til han.

Det stemmer at det er vanlig pre-match, men spørsmål om nye spillere kommer.

Fullstendig galskap hvis det ikke kommer noe krutt inn!

Lenke til kommentar

 

Er vel bare en standard pre-match konferanse siden det er kamp i morgen. Vil tro Klopp er rimelig gira på å slenge ut penger, men det er jo ikke opp til han.

Det stemmer at det er vanlig pre-match, men spørsmål om nye spillere kommer.

Fullstendig galskap hvis det ikke kommer noe krutt inn!

 

 

Det er merkelig om ikke Coutinho erstattes, ja. Men ikke så mange gode alternativer der ute nå i januar. Mahrez er vel kanskje blant det mest sannsynlige? 

Lenke til kommentar

 

Er vel bare en standard pre-match konferanse siden det er kamp i morgen. Vil tro Klopp er rimelig gira på å slenge ut penger, men det er jo ikke opp til han.

Det stemmer at det er vanlig pre-match, men spørsmål om nye spillere kommer.

Fullstendig galskap hvis det ikke kommer noe krutt inn!

 

 

Forventer du virkelig at det kommer noen ny inn? Det gjør ikke jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Er vel bare en standard pre-match konferanse siden det er kamp i morgen. Vil tro Klopp er rimelig gira på å slenge ut penger, men det er jo ikke opp til han.

Det stemmer at det er vanlig pre-match, men spørsmål om nye spillere kommer.

Fullstendig galskap hvis det ikke kommer noe krutt inn!

 

 

Forventer du virkelig at det kommer noen ny inn? Det gjør ikke jeg.

 

Ja, det forventer jeg.

Klopp har jo sagt at målet er topp 4.

Lenke til kommentar

Klopp sier mye rart han. Tror ikke du bør ha veldig høye forventninger om at det kommer noe spillere inn.

 

Pengene er der ja, men Klopp ser ikke ut til å finne noen han er villig til å bruke penger på og som er tilgjengelig nå i januar.

 

På samme måte som han ikke vil la Woodburn dra på utlån, men ønsker heller ikke å bruke han. Hva faen er poenget med det? Lån nå fyren ut så han kan fortsette å utvikle seg!

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Uten at jeg er Liverpool-supporter, så mener jeg også det er riktig av dere å forvente en offensiv spiller til inn nå på grunn av Coutinho-salget. Dere er fortsatt med i Champions League og trenger mer dybde i troppen. Mané underpresterer, Sturridge på høy lønn (120.000?) er på vei ut og unge spillere som Solanke/Woodburn/Grujic har ikke slått til/fått spille/er sendt på lån. 

Lenke til kommentar

Uten at jeg er Liverpool-supporter, så mener jeg også det er riktig av dere å forvente en offensiv spiller til inn nå på grunn av Coutinho-salget. Dere er fortsatt med i Champions League og trenger mer dybde i troppen. Mané underpresterer, Sturridge på høy lønn (120.000?) er på vei ut og unge spillere som Solanke/Woodburn/Grujic har ikke slått til/fått spille/er sendt på lån.

 

120k hadde vel gjort han fattig i Manchester (for begge lag) ^^

 

Tviler på det kjem noke. Når Keita ikkje kom, og Lemar stranda ser eg ikkje for meg mirakel.

Lenke til kommentar

Uten at jeg er Liverpool-supporter, så mener jeg også det er riktig av dere å forvente en offensiv spiller til inn nå på grunn av Coutinho-salget. Dere er fortsatt med i Champions League og trenger mer dybde i troppen. Mané underpresterer, Sturridge på høy lønn (120.000?) er på vei ut og unge spillere som Solanke/Woodburn/Grujic har ikke slått til/fått spille/er sendt på lån.

 

Er vel nettopp fordi du ikke er Liverpool-supporter at du mener det. Hadde du faktisk vært Liverpool-supporter så hadde du visst bedre.

Trenger ikke mer dybde i troppen når en uansett ryker ut av Champions League denne runden. :p

 

Solanke har ikke slått gjennom nei. Ikke at jeg skjønner kjøpet, vi hadde flust av offensive unggutter i fra før.

At Grujic lånes ut er greit. Han trenger spilletid. Woodburn, vel.. Han er det bare å gi opp for Klopp og co passer på å torpedere utviklingen hans ved å la han spille på U23. Noe han ikke får stort ut av.

 

Med annet Klopp skifter mening og syns £90m for Lemar er ok allikevel så kan en nok se langt etter noen overgang nå i januar.

Lenke til kommentar

Det er forskjell på hva jeg tror skal skje og hva jeg mener bør skje for Liverpools del. Jeg tror heller ikke det kommer en storsigering til i dette vinduet. Men jeg mener at det er rimelig av fansen å forvente det av eierne, at det burde være et krav når det forsvinner så mange spillere ut og en av dem var lagets bestemann. Da er det ikke noe bedre enn å vise styrke med et storkjøp av en erstatter.

 

Er det noen rykter om hvorfor Woodburn ikke blir brukt? Han burde vel ha spilt i cupen. Har han gjort det dårlig på reservelaget?

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Det er forskjell på hva jeg tror skal skje og hva jeg mener bør skje for Liverpools del. Jeg tror heller ikke det kommer en storsigering til i dette vinduet. Men jeg mener at det er rimelig av fansen å forvente det av eierne, at det burde være et krav når det forsvinner så mange spillere ut og en av dem var lagets bestemann. Da er det ikke noe bedre enn å vise styrke med et storkjøp av en erstatter.

 

Er det noen rykter om hvorfor Woodburn ikke blir brukt? Han burde vel ha spilt i cupen. Har han gjort det dårlig på reservelaget?

 

Men det er ikke eierne som er problemet. Eierne står klare med sjekkheftet de. Det er manageren som ikke ønsker å signere noen.

 

Ikke som jeg har lest. Er jo rett og slett bare Klopp som er en kødd. Ikke fordi han ikke bruker han, det er hans rett og han ser hvordan Woodburn er på trening, men fordi han ikke vil låne han ut når han selv ikke ønsker å bruke han.

Å gå ut å si at en ikke ønsker å låne ut fordi de nettopp har solgt Coutinho, men samtidig ikke en gang bry seg med å ta han med i kamptroppen en gang er for meg helt uforklarlig.

 

Med den formduppen Mane har vist så skjønner jeg ikke hva Klopp har å tape på å gi han en sjanse. Han har vist lovende takter for Liverpool og ikke minst for det walisiske landslaget.

Jeg mener i hvert fall at han bør lånes ut til en klubb med garanti om spilletid. Jeg tror det er klubber i Championship, ja kanskje til og med i bunnen av Premier League som hadde sagt ja takk til en offensive spiller som Woodburn på lån som en slags quick fix frem til sommervinduet.

Endret av Cappo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...