Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette høres gjerne helt idiotisk ut -- men jeg er faktisk fornøyd med dagens kamp. Ineffektivitet og personlige feil avgjør det hele, men spillmessig er Liverpool på høyde med City, og gjerne vel så det. Det er tydelig at det fortsatt er problemer bakover, men jeg tror at mye vil ordne seg framover på banen når Sturridge får seg en spisspartner. Ting løsner umiddelbart for han når eksempelvis Lambert kommer inn. Coutinho hadde heller ikke dagen i dag (igjen), og jeg ser fram til å se Lallana fra start. Vi har en god sesong i vente. Stay happy, folks!

 

Og Moreno var knallgod! Endelig en back for fremtiden. Synd med tabben, men slikt hender.

Endret av Diskusjonsmumriken
Lenke til kommentar

Johnson

Allen

 

To spillere som suger balle, spesielt første.

Skjønner ikke at de får starte , da kan vi heller starte med en mindre på banen.....

Spesielt Mr Poo bak

 

Beklager, men hva i alle dager har du fått i deg?

 

Johnson; helt enig. Ut med fyren. Allen; totalt uenig. Han brøt opp mange angrep og var dyktig framover på banen (helt til han nærmet seg motstanderens 16-meter, da stoppet alt opp). Jeg sier ikke at han spilte en fantastisk kamp, men han var jo helt åpenbart et lyspunkt i forhold til Lucas' prestasjon forrige helg. Hvis du skal peke fingre, så kan du heller påpeke at Skrtel ikke evner å holde linjen, at Gerrard gjør oss ekstremt haltende bakover og at Mignolet hadde en ganske fæl kamp. Det virker mer som at Allen automatisk blir en syndebukk for deg, helt uten mål og mening.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Johnson

Allen

 

To spillere som suger balle, spesielt første.

Skjønner ikke at de får starte , da kan vi heller starte med en mindre på banen.....

Spesielt Mr Poo bak

 

Johnson kan bare dra tilbake til Portsmouth og råtne i League 1! Møkkaspiller, bare syter!

 

 

Forferdelig forsvarsspill idag. Tydelig at det var mye nytt baki der. Sånne feil skal ikke gjøres på dette nivået av et lag som er med CL-diskusjon. City vant fortjent.

 

Forsvaret var ikke bra idag. Feil som Moreno, Johnson og Lovren gjorde førte til 3 mål fra City. Hvis vi skal få suksess i Europa må de begynne å samspille bedre.

Lenke til kommentar

Joe Allen var min motm av 'Pool-spillere, jeg syns han gjorde det veldig bra i første omgang.

 

For å være ærlig synes jeg Markovic gjorde en såpass god jobb at han nesten ble MOTM for min del.

 

 

Hvorfor spilte ikke Manquillo i dag?

 

Rodgers har vel ikke gitt opp Johnson ennå ser det ut som. :(

Lenke til kommentar

Vel, kan jo ikke akkurat kjefte for mye på Moreno. Fyren ble jo som de sa i TV2 studioet, kastet til ulvene uten noen peiling på tempoet og intensiteten i Premier League.

Jeg syns han gjorde det bra tross alt.

 

Litt merkelig at formspilleren Manquillo ble benket til fordel for Johnson.

Nå ser det riktignok ut som Johnson ble skadet, så da er vel Manquillo selvskreven.

 

Ellers, hva skal en si. City hadde til tider flaks, med unntak av målet til Aguero. Der var det rett og slett snakk om å bli utspilt.

1-0 og 2-0 var hovedsaklig flaks/personlig feil.

 

Jeg tror forøvrig Liverpool bør spille 4-2-3-1. Mignolet - Manquillo, Lovren, Sakho, Moreno - Gerrard, Henderson - Markovic/Balotelli, Coutinho/Sterling, Sterling/Balotelli - Sturridge.

 

Men, men.. det er kamp #2 i sesongen. Vi får slå tilbake. Viktigste er den 4. plassen. Eventuelt vinne Champions League. :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...