Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen, hjertet mitt satt i halsen når Benteke scora det annullerte målet på overtid.

Jeg tenkte bare "selvfølgelig..." Og så: "Oh yes, offside motherfucker!".

 

Synes forøvrig det er mange lite oppløftende overgansgrykter. Suarez er vel minst en 50/50-sak om vi skal være ærlige. Vi linkes til stadighet til alle mulige midtbanespillere som det i mine øyne ikke er skrikende behov for. Alonso kan jeg lage et unntak for da. Liker heller ikke Reina-usikkerheten. Greit, han har hatt en formdupp, men i det siste har vi jo sett hva som bor i han. Kontinuiteten han representerer er også noe jeg elsker. Skulle gjerne sett en midtsopper eller generelt en forsvarer av høyt kaliber bli linket til oss. Og vi er heller ikke tungt bespisset.

Lenke til kommentar

Vi trenger minst to midstoppere og en back som reserve til Johnson/Enrique.

Carra gir seg etter denne sesongen og vi ser ut til å ville kvitte oss med både Skrtel og Coates. Vi bør også se etter en defensiv midtbanespiller da vi kun har lucas som kan spille i den rollen.

Endret av Reg2000
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hm. Slutten av 20-åra, ikke spesielt merittert, negative holdninger til spiller i klubben.. Ser ikke for meg at det stemmer godt overens med handelsstrategiene som FSG fronter?

 

Håper Williams bare er rykter og ikke noe håndfast. Kunne heller rendyrket en av våre poteter, som Kelly, i stedet for å hente inn middelmådig og på grensa til utdatert daukjøtt.

 

Synd at Skrtl aldri slo til. Har i utgangspunktet vært litt fan av ham, men det blir for mye rart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...