Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Han har all muligheter til å prestere fremover, han meget ung enda. Hadde flere kurante kamper denne sesongen, og hadde en god periode. Men alt i alt ble det for veikt og ubalansert sesong.

Vi får se hva denne sesongen bringer, tipper at han blir for det første bedre brukt, og for det andre mindre brukt(fikk ALTFOR mye spilletid sist sesong)

 

Så tiden får vise, per dags dato er jeg på vippefronten angående vår unge Henderson.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han spilte mer enn en bra kamp. Hans beste kamp var vel i seieren mot Chelsea etter FA-cupfinalen. Som Daniel påpeker så bør han bli brukt riktigere, og kanskje noe mindra neste sesong, så kan vi forhåpentligvis se en bra utvikling. Kan ofte ta litt tid for unge spillere som kommer til en ny klubb/by å finne seg til rette osv., kan ikke noe for det, men jeg har troen på Henderson.

Lenke til kommentar
Sentata Sports claims LFC are lining up for a £15million swoop for Chelsea striker Daniel Sturridge this summer. Sturridge faces an uncertain future at Stamford Bridge and reports claim that new Reds boss Brendan Rodgers has put the striker at the top of his wanted list following the departure of Dirk Kuyt.
Lenke til kommentar
Sentata Sports claims LFC are lining up for a £15million swoop for Chelsea striker Daniel Sturridge this summer. Sturridge faces an uncertain future at Stamford Bridge and reports claim that new Reds boss Brendan Rodgers has put the striker at the top of his wanted list following the departure of Dirk Kuyt.

 

Mye heller Sturridge enn Bendtner hvertfall.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Enig med Shruger. Synes en spiller som Shelvey er et mye større talent.

 

 

Tja begge er vel helt greie talenter og gode nok å ha i troppen, men jeg har ikke mye tro på at de blir så mye bedre enn det. Spørsmålet blir om de har noen sjanse til å få noe særlig med spilletid da vi har altfor mange midtbanespillere og trolig vil handle flere i sommer. Jeg blir ikke overrasket om Shelvey blir solgt eller lånt ut i løpet av sommern.

Endret av Reg2000
Lenke til kommentar

Nei det er ikke mye som skiller dem fra hverandre, men Henderson er noe mer anvendelig da han har blitt brukt endel på høyrekanten. Vi har ikke like god dekning på høyrekanten som vi har sentralt så da tipper jeg shelvey er den som blir ofret/ønsker å gå. Det blir selvsagt bare spekulasjoner og vil være avhengig av hvilke spillere vi kan få tak i og om vi får noen bud på de spillerne vi ønsker å bli kvitt.

Endret av Reg2000
Lenke til kommentar

Nei det er ikke mye som skiller dem fra hverandre, men Henderson er noe mer anvendelig da han har blitt brukt endel på høyrekanten. Vi har ikke like god dekning på høyrekanten som vi har sentralt så da tipper jeg shelvey er den som blir ofret/ønsker å gå. Det blir selvsagt bare spekulasjoner og vil være avhengig av hvilke spillere vi kan få tak i og om vi får noen bud på de spillerne vi ønsker å bli kvitt.

 

Han har blitt brukt på høyrekanten ja, men det sier mer om dekningen vår enn om skillsa til Hendo. Han er så absolutt ingen høyeving etter min mening. Han er maks en OK sentral midtbanespiller. Kanskje han overrasker meg og blir god. Jeg håper det.

Lenke til kommentar

Nei det er ikke mye som skiller dem fra hverandre, men Henderson er noe mer anvendelig da han har blitt brukt endel på høyrekanten. Vi har ikke like god dekning på høyrekanten som vi har sentralt så da tipper jeg shelvey er den som blir ofret/ønsker å gå. Det blir selvsagt bare spekulasjoner og vil være avhengig av hvilke spillere vi kan få tak i og om vi får noen bud på de spillerne vi ønsker å bli kvitt.

 

Han har blitt brukt på høyrekanten ja, men det sier mer om dekningen vår enn om skillsa til Hendo. Han er så absolutt ingen høyeving etter min mening. Han er maks en OK sentral midtbanespiller. Kanskje han overrasker meg og blir god. Jeg håper det.

 

Jeg påstår ikke at han var best på høyrekanten, men han kan spille der og ble også brukt mye på høyre i Sunderland. Er enig i at han er bedre sentralt, men der blir det svært trangt om plassen.

Lenke til kommentar

Henderson er i alle fall ikke god nok til å spille så mye som han fikk i fjor. Det har vi ikke råd til, med mindre han blir en helt ny spiller over sommeren, noe jeg ikke kan se for meg.

 

 

Brendan Rodgers på kontoret sitt i Swansea.

 

 

Swansea-City-manager-Bren-008.jpg

 

 

Og i Liverpool.

 

bren_1.jpg

 

 

Elsker det siste bildet der. Kanskje vi ser tilbake på det som et "defining moment" for oss i moderne fotball om 10 år. Lov å håpe.

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Ja vi har fortsatt lucas, gerrard, adam, henderson, cole, shelvey, aquilani og spearing som alle helst vil spille sentralt. Kanskje bør vi ta med ungdomsspillere som Suso som også ønsker å ta et skritt videre. Jeg regner også med at vi kommer til å kjøpe minst en ny sentral midtbanespiller i løpet av sommeren. En backup for lucas samt en mer kreativ midtbanespiller. Det betyr at vi for øyeblikket har minst 8 spillere som skal dekke 2-3 plasser i laget.

 

Jeg vil anta at Lucas og Gerrard får fast plass sålenge de ikke er skadet. Vi vil ikke få solgt aquilani eller cole, og det kan se ut som om Rodgers har tenkt å gi disse spillerne mer tillit. Spearing kan fort bli solgt når vi får inn en bedre backup for lucas, men da har vi fremdeles for mange sentralt. Uansett regner jeg med at både Shelvey og Henderson vil slite med å få spilletid og det tror jeg spesielt ikke Shelvey ønsker å fortsette med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...