Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Ingen tvil om at Meireles og Gerrard burde spille sentralt, og Cole bak Torres. Også mot United.

 

Kommer til å være livredd hvis det blir tilfellet. Når vi spiller mot et bedre lag (på bortebane) trenger vi en "ødelegger", noe Lucas kan klare helt greit. Syns faktisk han ofte gjør den rollen bra mot bedre lag. Ville prøvd noe ala dette:

 

 

Babel - Meireles - Lucas - Cole

-------------Gerrard

-------------Torres

Endret av OKMarius
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er uenig. Vi trenger ikke et anker på midten. Både Stevie og Raul kan gå frem i banen og angripe eller henge igjen å slå offensive pasninger fremover i banen avhengig av hva som trengs. Angrep er det beste forsvar. Både Gerrard og Meireles er ganske gode defensivt også, så der er jeg ikke bekymret.

 

 

 

 

Kuyt - Gerrard - Meireles - Babel

Cole

Torres

Endret av Jefe
Lenke til kommentar

Jeg syntes vi kan gå for en slik; Kuyt - Gerrard - Raul - Jovanovic med Cole og Torres lengre frem. Vi trenger ikke et jævla treigt anker på midten som slår støttepasninger HVER gang istedefor å sende ballen fremover. Hvorfor vi hentet Poulsen er for meg et mysterium. Mannen suger jo balle, for å si det mildt. Det eneste ankeret som fungerte slik Liverpool har spilt de siste par årene, er Masche, og han er dratt. Lucas er bare en myye dårligere og faktisk mer defensiv utgave av Masche. Med Meireles og Gerrard på midten får vi en balanse med offensivt/defensivt, noe alle lag har. Meireles er jo en boks til boks spiller, trenger vi noe mer defensivt enn det? Nei.

 

Men noe jeg hadde håpet på når Roy kom inn, eller når en ny manager skulle ansettes var at den manageren skulle ha baller til å ta Carra ut av laget. For mannen er gammel, treig og ikke god nok. Hvorfor Agger heller ikke spiller stopper er mystisk. Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen, den desidert beste stoppern i Liverpool, og holder absolutt toppklasse ellers i PL når han er skadefri.

 

"Mitt" lag mot United;

Reina

Johnson - Skrtel - Agger - Paul

Babel - Gerrard - Raul - Jovanovic

Cole - Torres.

 

Positivt ut av dagens kamp var at Paul gjorde en meget god kamp, og at både han og Raul tenker offensivt når dem får ballen, imotsetning til de aller fleste andre på dagens Liverpoollag. Samme gjelder faktisk Jovanovic! Han gjør en ok-bra kamp syntes jeg! Med en gang han får ballen, utfordrer han, eller sentrer FREMOVER, noe jeg blir glad av å se.

 

 

Edit: leif.

Endret av CCola
Lenke til kommentar

Hvorfor vil du ha Wilson, Amoo og Pacheco fast?

 

Vi har ikke sett de spille PL. Tviler sterkt på at Wilson kan prestere bedre en Carra.

Fart, teknikk, fremoverrettet fotball - og unge spillere som ivrer etter å vise seg frem.

 

 

... Litt overdrevet var det selvfølgelig, men endriger må seriøst til. Vi fortsetter i sporene fra forrige sesong.

Lenke til kommentar

Wilson spilte etter det jeg vet fast på Rangers, så dårlig tror jeg ikke han er.

Tror faktisk Agger/Wilson som stoppere kunne vært spennende.

 

Håper vi ser denne kombinasjonen i en av cupene så han får vist seg frem og kan få mer spilletid.

 

Amoo har en ekstrem fart og burde vurderes i enkelte kamper.

 

Og vi vet jo alle hva Pacheco er god for, så han burde helt klart få mer spilletid på førstelaget enn det han gjør akkurat nå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Da har jeg og noen kamerater bestemt oss for å dra over å se kampen mot West Ham 20. november. Har bestilt flybilletter og er i ferd med å finne hotel nå. Kampbilletter tror jeg skal gå i orden, men er det slik at alle må ha All-Red Membership for å få kjøpt kampbilletter eller kan jeg kjøpe flere på mitt kort?

 

Kampen er satt opp på en lørdag kl. 18.30 og det er ikke noe EL den uka. Faktisk ser det ut til at det er en uke mellom kampen som går både før og etter denne. Kampen er også satt opp med ESPN som kanal (uten at jeg vet mye om hva dette betyr) men sjansen for flytting av kamp bør vel være nærmest minimal? Har flybilletter hjem søndag kveld :p

Lenke til kommentar

Du skal aldri si aldri. Jeg hadde bestilt togbilletter til Blackburn-kampen, som hadde "bekreftet" tidspunkt for TV-sending og den er en måned før West Ham. Men den ble flyttet til søndagen rett etterpå likevel. Dette var på grunn av EL, jeg tenkte ikke på å sjekke det før jeg bestilte siden jeg trodde tidspunktet var endelig. Men så lenge det ikke er EL-kamper, så bør det gå helt fint. Og 18.30-kamper flyttes nok mye sjeldnere enn 16-kamper.

 

Og ja, alle må være All Red-medlem, du får kun kjøpt en billett per medlemskap.

Lenke til kommentar

Alle kampene er jo 16-kamper på lørdager til å begynne med. Deretter sjekker de terminlista for å unngå at man får flere kamper på få dager. Om det f.eks. hadde vært EL på torsdagen, er det åpenbart at de ville ha flyttet kampen bort fra lørdagen. Men siden det ikke er EL et par dager før og mtp. at ESPN allerede har kjøpt rettighetene, så er det svært mye som skal til for å få flyttet kampen bort ifra 18.30 på lørdagen.

Lenke til kommentar

Ja, tror ikke det er noe å være redd for angående denne kampen når det ikke er EL på torsdagen før. Da skal det ganske syke saker til om kampen blir endret. Men vær obs for EL-kamper når dere bestiller, for det er ikke alltid de blir flyttet med en gang, det blir ofte drøyet en stund. Angående Blackburn-kampen så var TV-oppsettet klart, 16-kampene var fordelt med søndagskamper og andre tidspunkt, derfor trodde jeg alt var greit og tenkte ikke over at det muligens var EL, før kampen plutselig ble flyttet. Lærte meg hvert fall å alltid sjekke om det er EL-kamper torsdagen før, før jeg bestiller transport. :p Venter på å bestille til Villa-kampen i desember nå, men den er ikke flyttet enda og der spiller vi på torsdagen.

 

Edit:

Godt å høre, men er det slik at så lenge alle har hvert sitt AR medlemskap så kan man bestille samlet å få billetter ved siden av hverandre?

 

Har vært på Anfield en gang tidligere, men da dro vi hele familien og det var andre som bestilte billetter (via pakke).

Ja, når dere alle har bestilt medlemskap (vær obs på at det er en viss dato medlemskapet må være kjøpt for å kunne kjøpe billett til kampen, som regel noen dager før salget begynner, og salget begynner rundt 3 uker før kampen som regel) så kan alle logge inn på sin side og linke sine kort til de andre. Så da kan de andre linke sine kort til deg, slik at du bestiller alle billettene samtidig. Når du da bestiller billettene, får du en rullemeny der du kan velge hvilket kort som skal registreres på hvilken billett, så velger du bare slik at du har et kort per billett. Ganske enkelt. :)

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Perfekt, da er det bare å be de andre bestille først som sist. Drøye 200kr for AR er jo uansett billigere enn alternativene, hvis det ikke skulle bli åpnet for General Sale, men den sjansen er vi ikke interessert i å ta nå.

 

Vi vurderte Villa i utgangspunktet vi også, men pga. EL kampen like før tar vi WH isteden da det er mer praktisk å dra hjem på søndag mtp. skole og jobb. Drar ned (fra Torp) onsdag kveld, så håper på noen bra dager og netter i Liverpool som forhåpentligvis trones med seier 3p og påfølgende feiring på lørdagen.

*gledermeg*

Lenke til kommentar

Sant det. Jeg sliter mer med kveldskamper, da togene til London slutter å gå litt vel tidlig. Til 18.30-kamper må jeg enten overnatte i Liverpool, eller vente en natt på stasjonen. :p

 

Edit:

Forresten greit å bestille medlemskap tidlig, for det tar ofte en god stund før dere mottar medlemskortet hvis det er litt ventetid på trykking osv, og post fra England. Dere bør ha kortet til dere reiser, siden dere mest sannsynlig får kortbilletter (billettene er i kortet, sveiper kortet i en leser på stadion) og hvis dere ikke har kortene til avreise da må dere knote en del med duplikatbilletter osv.

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Har vært inne på .tv og sjekket litt rundt billettsystemet nå, er fortsatt over en mnd. til de blir lagt ut, men er greit å være forberedt. Får be de andre bestille nå :p

 

Hvis jeg har forstått systemet riktig så bestiller de andre kort, linker sine kort til meg og når jeg skal bestille billettene så velger jeg "qty 4" og trykker på "family and friends knappen". Resten bør vel gå av seg selv regner jeg med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...