Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke som jeg vet om. I tillegg var Insua homegrown, noe som gjør at batchen med sånn spillere har minket, mulig vi må handle en Britisk back.

 

Det verste er at når vi har handlet en venstreback, har vi ingen ren backup til denne personen. I tillegg er det svakt deffensivt på høyreback med både main og backup.

:cry:

 

Om Mache drar er det vell

Wolfsburg-kapteinen Josúe som er linket, og han Paulsen hos Juve.

Lenke til kommentar

Blir ikke overrasket om vi begynner å snuse litt på Wayne Bridge nå. Er forøvrig jævlig glad over at vi signerer Joe Cole. Han er en av to Chelseaspillere jeg faktisk har likt og ennå liker (den andre er Essien). 900k i uka er mye, men jeg har forstått at både Gerrard og Torres tjener rundt 1,1(+) mill så da er det ikke så ille. Regner med at han går ned drastisk i lønn for å komme til oss, så at han spiller for oss bare pga pengene er i hvertfall ikke sant. Er også en klart bedre spiller enn Benayoun.

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar

Sies vel rundt £90.000 i uka ja. West Ham ville visst gi enda mer enn dette, så han går tydeligvis ikke BARE etter pengene. Men jeg gir faen, bare han spiller fotball som han pleier så er jeg fornøyd.

 

Wayne Bridge inn hadde vært helt knall det også!

 

Maxi, Cole og Jovanovic gratis på et halvt år synes jeg slett ikke er verst altså!

Lenke til kommentar

Ser ut som Liverpool signerer Remy for 12,5 mill(pund).

Den 23år gamle spissen er liverpool-fan selv, noe som er bra.

Jeg syns ikke han er all verdens, og Liverpool har ikke god erfaring med franske spillere i grunn. Men godt å ha dekting(kuyt og Babel kan egentlig holde seg på kantene) på spissplassen. Dette vil også avlaste Torres. Milan og Remy kan bytte på, evt spille sammen i kamper der Torres kan hvile.

 

Link: http://www.caughtoffside.com/2010/07/19/liverpool-complete-12-5m-deal-to-sign-french-international-loic-remy/

 

Edit: Nyhet for Game\Points: Leser på DB at The Hills er kansellert. Sorry boys.

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Fantastisk å få Cole til klubben, men jeg skjønner virkelig ikke salget av Insua. Hvem skal vi bruke på den plassen?! Forhåpentligvis så har Hodgson og klubben noe lurt på gang, hvis ikke så er det egentlig skandale. Agger og Johnson kan riktignok vikariere på den plassen, men vi trenger en som spiller fast der.

Lenke til kommentar

Herlig med Cole nyheten idag!

 

Ellers ganske greit at vi kvitter oss med endel spillere, men burde ha holdt på Insua. Kan godt kvitte oss med Lucas og N'Gog itillegg, spesielt om vi henter Remy.

 

Lucas er ikke god nok, uansett hva noen av dere sier. Elendig spiller, rett og slett. Samt selger vi ikke Masche kommer han bak Masche, Gerrard og Aqua på midtbanen. Selg han mens vi får litt penger for han.

 

N'Gog kan bli god, men jeg ser virkelig ikke for meg at han blir annet en en middelmådig spiss. Henter vi Remy blir han nok å komme bak i rekkene der også. Om det byr på mye skadeproblemer kan jeg se for meg at Pacheco får litt mer spilletid iår, hadde ikke gjort meg noe som helst.

 

Bredde i stallen er dog viktig, men får vi Remy og en venstreback, samt holder på Masche og resten, har vi OK bredde, iallfall på midten og spissplass. Bakover ser det dessverre meget skralt ut. Spesielt på backene. Skulle ha hentet inn en potet (som mange nevner her) som kunne spilt på begge backplassene, og som nevnt en klassevenstreback.

 

På benken kan vi "riskere" å bli sittende med spillere som Maxi, Babel, Jovanovich og Aqua. Det er meget gode jokere å ha på benken. :)

Lenke til kommentar

Gratulerer. Om Joey får masse tillitt og holder seg skadefri er han blant de beste angriperne i ligaen. Ekstremt kreativ, vanvittig dyktig på å finne løsninger mot tøffe forsvar og en av de mest driblesterke engelskmenn på veldig lenge. Utsøkt teknikk. Sutrekopp og usynlig når det butter i mot, som så mange andre spillere av den typen, men et fantastisk toppnivå.

 

Håper han flopper og er skada resten av karrieren. Brenn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...