Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper det ligger noe i Cole-ryktene. Selvom han er en selvopptatt gjøk, kan han bli veldig viktig for laget. Henter vi han, Remy og en venstreback kan vi iallfall se et mønster av et lag iallfall.

Reina

Johnson - Skrtel - Agger - ???

Kuyt - Aqua - Gerrard - Cole

Remy - Torres.

 

Ikke et så altfor verst lag.

Enig i at det ikke er et altfor ille lag, men egentlig har vi hatt veldig bra lag hele tiden (minus vingene), men problemet vårt er når skadene kommer - og de kommer alltid. Det ville blitt en grei ellver, men hva gjør vi når Torres, Gerrard og evt. Cole er ute? Vi har ingen å putte innpå uten at nivået går drastisk ned. Og hva med forsvaret? Vi har det tynneste forsvaret jeg har sett nå. Jeg går ut ifra at vi skaffer en venstreback i løpet av vinduet, men fortsatt står vi uten backup foruten unggutter. Det hele ser veldig skralt ut i løpet av en lang sesong, jeg er enormt spent på hva vi kan få til i år.

Lenke til kommentar

Regner med han kommer til å være endel skada, men han er en meget god erstatning for Benayoun. Et stort pluss at han er Engelsk.

 

Oversikt over transfers ut/inn 2010:

 

6 Out: Dossena £4.7m, Voronin £1.8m, Mihaylov £1.5m Yossi £5.5m, San Jose £2.6m, Insua £5.0m (Total: £21.1m)

 

4 In: Maxi £0, Shelvey £1.75m, Jovanovic £0, Cole £0 (Total: £1.75m

 

Regner med vi selger Riera også, så da blir det kanskje noen penger til en god venstreback.

Lenke til kommentar

Han er hvert fall garantert fast plass på laget her, det er han ikke i Chelsea.

 

Snakkes om ca 900 000,- i uka. Syke summer, men det må til for klassespillere. Håper han gjør seg fortjent til lønna. Kan jo forsvares litt med tanke på at han i det minste kom gratis.

Lenke til kommentar

Siden venstreback når har/bør ha høyest priorietet, så kan det tenkes vi kjører maxi fast på høyre og Kuyt går opp på spiss plass i en 4-4-2, eventuellt Babel.

Riise hadde virkelig gjort seg nå... Skulle hatt inn en venstreback av Arbeloa kvalitet. Spiller hver kamp, aldri skadet og jevnt over på et meget høyt nivå.

Lenke til kommentar

Det tror jeg også. Kjøp av store spillere hever alltid klubber på mange måter, spesielt når de er litt nede i gjørma slik vi er.

 

I min mening er vi nødt til å ha en spiss og en venstreback til før vinduet stenger, forutsatt at vi greier å beholde resten av de førstelaget. Aller helst av litt kvalitet. Stikker Masche, som det spekuleres i, kan vi slenge på en sentral midtbane i tillegg.

 

Reina

Johnson - Agger - Skrtel - ?

Kuyt - Gerrard - Aqui/Masche - Cole

Torres - Jovanovic

 

Dette er vel noenlunde laget vårt for øyeblikket, forutsatt at Hodgson fortsetter med 4-4-2. Det er et greit lag, med for eksempel Carragher, Babel, Maxi og Mascherano/Aqui på benken. Men vi trenger litt mer bredde i stallen, for skadene kommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...