Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Virkelig på tide å gjøre noe med det der, Rafa. Hvis ikke bør du få fyken!!

Hilsen ihuga voksen LFC-supporter som opplevde 80-tallet, og vet hvor godt det kan være supporter i mai!!

 

Hvis du mener at han skal sparkes om han ikke klarer det iår, så må jeg si meg uenig. (Er ikke sikkert du mente dette). Mener definitivt ikke at det vil være lurt å sparke Benitez etter sesongslutt om man ikke skulle klare å vinne verken PL eller CL. (Har veldig stor tro på CL iår). Benitez har vist større forståelse av PL etter hver eneste sesong, og nå er vi snart der. Fikk tilbake et lite håp etter igår, men det skal mye til. La oss be om at United har fått seg en så stor knekk at de kollapser mot svakere motstandere.

Lenke til kommentar

Prismessig sett er det vel en grei vurdering av Real og sikkert noe yanksa gladelig kunne sagt ja til, men betydningen Gerrard har er så og si umulig å sette en sum på. Tar dette med knusende ro :) litt rart at det ikke har vært noen rykter om Gerrard tidligere, lenge siden sist nå..

Lenke til kommentar

Gerrard forlater ikke Liverpool.

 

Ser ikke at Rafa vil selge Alonso og kjøpe Barry heller, etter min mening er Alonso såpass viktig for Liverpool at jeg heller ser de beholde det laget de har nå. Om Liverpool skal forsterke en halvdel så håper jeg det blir høyrekanten, og så heller ha Kuyt som en slags altmuligmann på midtbanen/spiss som brukes i kamper med høyt tempo eller for å hoppe inn i uker med endel kamper.

Lenke til kommentar
Blir kvalm av tanken jeg... Ingen kan vel se for seg Gerrard i en annen klubb en Liverpool?

Han ville jo forlate dere for et par år tilbake. Ingen som husker det folkens?

 

Han ville ikke, men ble nesten tvunget. Bla ca 800 sider tilbake i tråden og les Hewitt sitt innlegg om det.

Lenke til kommentar
Blir kvalm av tanken jeg... Ingen kan vel se for seg Gerrard i en annen klubb en Liverpool?

Han ville jo forlate dere for et par år tilbake. Ingen som husker det folkens?

 

Han ville ikke, men ble nesten tvunget. Bla ca 800 sider tilbake i tråden og les Hewitt sitt innlegg om det.

Hewitt skriver det han selv tror, ikke fakta...

 

:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...