Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
United ble da aldri eid?

Dere fikk da scoringer etter 3 tabber. Noe som sier sitt. Vi hadde best spill, så kunne like gjerne gått begge veier. Dere utnyttet dessverre våre tabber, sånn er det :)

 

Eneste Tabben united gjorde var ved liverpool sitt første mål.

 

 

Ok. Da så.

Lenke til kommentar

Når resultatet er 1 - 4, er ett av lagene eid. Ferdig med det. Utrolig fascinerende at man prøver å bortforklare og unnskylde og komme med uforståelige argumenter når laget taper.

Resultatet? 1 - 4. Deal with it.

 

Blir litt samme greia når man klarer å holde diskusjoner om en straffe-avgjørelse, eller offside gående i ukesvis.

Lenke til kommentar

FYFAEN!

 

Har holdt meg unna her til nå for å unngå tåpelige diskusjoner og ban.

 

Fy flate så jævlig herlig. Dossena er en syk jævel av en goalgetter, siste 2 kampene har han spilt 20min kanskje og scora 2 mål på den tiden, hahaha. :D

 

Gerrard og Torres, fyflate, tror neppe jeg overdriver når jeg sier det neppe finst en bedre duo en de to. Lucas gjorde faen meg en god kamp i tillegg. Aurelio med et herlig frispark som divealdo kun kan sikle etter.

 

Tenker meg omtrent alle tenkte man utd tok denne lett når vi starta med både Lucas og Hyypia. Jaja, herregud. har ikke ord.

 

Har endel kompiser nå som har tapt en god del tusen kroner etter å ha vedda på noe så tåpelig så at united vinner. Ha-ha. ho-ho.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...