Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var ikke målet til russerne da. Selve konkurransen var å komme opp i rommet for å kunne bruke satelitter. USA landet bare på månen for å kunne skryte av at de var først opp dit. Typisk USA.

 

Og vi er jo inne på samme som Liverpool og United her. USA hadde nok sikkert endel mer midler og en allerede godt utviklet hær, mens russerne måtte starte fra begynnelsen av.

 

:)

Lenke til kommentar

:D

 

Ja, men presidenten i Russland (for 5 år siden) skakkjørte dem såpass at de nesten måtte begynne helt på nytt, utenom 2-3 generaler. Og når USA hadde en såpass mye bedre hær en det Russland hadde, var det nesten en selvfølge at Russland måtte bruke mer penger på både kvalitet og kvantitet.

 

Me like this. ^^

 

Edit: Selvom jeg ikke har oversiktet hvorvidt Russland har brukt mer en det USA gjorde på styrker.

Endret av CCola
Lenke til kommentar
hvorav det har blitt satset massive beløp på noen gedigne enkeltspillere, er skuffende.

 

De beløpene vi har brukt på enkeltspillere er peanuts i forhold til hva våre to største konkurrenter har brukt i samme tidsrom.

Men de beløpene dere har svidd av på en haug med drittspillere som aldri holdt mål gjør fortsatt at dere har brukt mer penger enn United.

 

Ja det er jeg jo fullt klar over, men han snakket om enkeltspillere, og der er summene vi har brukt som sagt peanuts.

Lenke til kommentar
Tror vi skal gi oss der jeg, vi er vel litt ute på viddene nå? :)

Hehe, vil tro det ja. ^^ Men morsomt var det! :)

 

------

 

 

Torres fnyser av ryktene rundtom Gerrard.

 

As I thought. Samtidig står det i artikkelen at Liverpool kan være interessert i David Wheater om Boro skulle ryke ned. Midtstopper er vel der jeg syntes vi trenger minst upbacking. Vi har Hyypia (som holder i 1-2år til), og selvfølgelig Skrtel, Carra og Agger. Om det skulle være noe hold i disse ryktene styrker det iallfall ryktene om at Agger kommer til å forlate Anfield til sommern.

 

£10m sto det at Boro skulle ha for han.

Lenke til kommentar

Del 1

 

 

 

 

2446936.jpg

 

 

 

afppv4022.jpg

 

 

 

afppv3313.jpg

 

 

 

afppv3019.jpg

 

 

 

afppv2918.jpg

 

 

 

afppv3720.jpg

 

 

 

afppv3826.jpg

 

 

 

afppv3825.jpg

 

 

 

rtrpv5331.jpg

 

 

 

afppv3917.jpg

 

 

 

appx4222.jpg

 

 

 

Del 2

 

 

appx2542.jpg

 

 

 

rtrpv5456.jpg

 

 

 

rtrpv5758.jpg

 

 

 

appa5946.jpg

 

 

 

afppv4713.jpg

 

 

 

appx2749.jpg

 

 

 

afppv4220.jpg

 

 

 

afppv4818.jpg

 

 

 

epapa1325.jpg

 

 

 

rtrpx0029.jpg

 

 

 

appa1456.jpg

 

 

 

rtrpx0205.jpg

 

 

 

rtrpx1228.jpg

 

 

 

aurelio.jpg

 

 

 

 

Det var det jeg nådde nå. Kommer med 5-10 bilder til senere i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...