Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Mose United skjer aldri så lenge Fergie lever, men det er fotball og alt kan skje(til og med at dere vinner!).

 

Vet ikke om det har blitt trukket fram før, men jeg kunne ikke dy meg da jeg bladde til en random side bakover for å sjekke hva som har blitt skrevet i dag. :p

Nå vet jeg ikke hvordan forholdet mellom Man Utd-leiren og Liverpool-leiren er/har vært, men håper ikke jeg ødelegger stemningen her nå. :p

 

 

Må til slutt få gratulere alle sammen, selv om det begynner å bli noen timer siden seieren. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel. Etter å sett kampen i dag og lest aviser fra England og Norge sitter eg med en av flere inntrykk. Liverpool var meeget gode idag. De styrte ikke kampen, og de fikk den inn i sitt spor. United var dårlige idag, og fikk det ikke til.

Uansett om hvor mye det blir fokusert på at Liverpool hadde en dag mer å forberede seg på kampen idag, betyr det lite og ingenting i den store sammenhengen. Det er og blir den store sammenhengen den store kampen i England gjennom sesongen. Spillerene ville gitt like mye selv om de hadde spilt kamp direkte i forkant av den viktige kampen idag.

Og eg syns det er å ta av seg evt. hatter, måten Ferguson innrømmer på en slik måte at Liverpool var så mye bedre enn United idag, på United sine egne sider. Det bør dere bare lete opp. "LFC fortjener applaus for sin 4 - 1 - seier" sier Ferguson. Og her er det ikke "Sir Ferguson" fra min side. Makan til sprøyt!! Liker ikke at noen skal bli opphøyd slik som det, slike folk spiser og driter som andre folk, ærlig talt.

 

Så nå får vi som syns det er trivelig at LFC vinner, og de andre, om ikke taper så hvertfall spiller uavgjort, håpe at det går veien i år. Såg kampen med en kompis, og hadde lyst å skalle han rett ned. "Which ship has never docked Liverpool? The premiership!" stod på t-skjorten hans.

Virkelig på tide å gjøre noe med det der, Rafa. Hvis ikke bør du få fyken!!

Hilsen ihuga voksen LFC-supporter som opplevde 80-tallet, og vet hvor godt det kan være supporter i mai!!

Lenke til kommentar

Drunk Daniel in tha houze.

 

Da har ivertfall jeg feiret serieren med måte. :p

Blir godt med en ukes ferie. Få se om Torres healer foten og The Jew kommer tilbake mot Carew og Heskey.

 

 

Edit:relevant for meg ikveld: Calsberg vil forlenge sin kontrakt, :D

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar
ajajajaj. Da har jeg kommet meg hjem, og lest litt igjennom de 3 siset sidene her.

 

Svakt.

 

Jeg savner united supportere som spyr ut kommentarer om at det var flaks o.l.

 

Er vell første kampen på noen år de ikke har postet her etter. jjaa

Bare gå enda litt lengre tilbake så skal du få se all den koslige whininga.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Jeg savner united supportere som spyr ut kommentarer om at det var flaks o.l.

 

Er vell første kampen på noen år de ikke har postet her etter. jjaa

Det var jo ikke flaks denne gangen, så vi har ikke noe å klage for. Dommeren gjorde en veldig bra kamp. Begge straffene og det røde kortet var riktig dømt, så dere vant denne fortjent. ;)

Lenke til kommentar
Jeg savner united supportere som spyr ut kommentarer om at det var flaks o.l.

 

Er vell første kampen på noen år de ikke har postet her etter. jjaa

Det var jo ikke flaks denne gangen, så vi har ikke noe å klage for. Dommeren gjorde en veldig bra kamp. Begge straffene og det røde kortet var riktig dømt, så dere vant denne fortjent. ;)

 

Ojojoj.

 

Usikker på hvordan jeg skal reageere på noe slikt. Så uvant.

 

Velger å falle på ordet "takk" ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...