Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe ...

 

 

Hvis han Går til Mardrid kan det jo ikke være andre grunner ann at han vill ha mere penger. Madrid vinner ikke så mye de heller, de røyk jo akkurat ut av CL, de ligger også bak Barcelona i La Liga.

 

Liverpool er jo også i en "oppover periode". vi har prestert bedre i ligaen enn på mange år. vi er i kavrten i CL og. Gerrard har bare en positiv fremtid imøte med Liverpool.

Lenke til kommentar

- Vi slo akkurat Real 5-0 over to kamper.

- Vi kommer langt i CL hvert år.

- Vi hadde vært hakk i hæl på Man Utd om ikke Torres hadde vært skadet hele sesongen.

- Rafa bringer oss nærmere og nærmere gullet hver sesong.

- Eierne er kanskje ikke smartest, men de spytter inn litt mer penger enn de tidligere i alle fall.

- Vi har penger i overskudd fra januar til et storkjøp i sommer.

 

Derfor vil ikke Gerrard forlate LFC av sportslige grunner. Av utenomsportslige, som klubbfølelse osv, så finnes det mange flere :)

Lenke til kommentar
- Vi slo akkurat Real 5-0 over to kamper.

- Vi kommer langt i CL hvert år.

- Vi hadde vært hakk i hæl på Man Utd om ikke Torres hadde vært skadet hele sesongen.

- Rafa bringer oss nærmere og nærmere gullet hver sesong.

- Eierne er kanskje ikke smartest, men de spytter inn litt mer penger enn de tidligere i alle fall.

- Vi har penger i overskudd fra januar til et storkjøp i sommer.

 

Derfor vil ikke Gerrard forlate LFC av sportslige grunner. Av utenomsportslige, som klubbfølelse osv, så finnes det mange flere :)

Enda noen utrolige gode unnskyldninger. Vi har da hatt flere skader enn dere, og Gerrard er jo viktigere enn Torres for dere.

Lenke til kommentar
Enda noen utrolige gode unnskyldninger. Vi har da hatt flere skader enn dere, og Gerrard er jo viktigere enn Torres for dere.

 

Det er jeg ikke enig i. I år har Xabi vært vår viktigste spiller, uten tvil. Gerrard har ikke hatt noen stor sesong. Ville heller hatt dette laget i høstsesongen:

 

Kuyt - Mascherano - Alonso - Riera

 

-------- Keane - Torres -------------

 

enn dette:

 

 

 

Kuyt - Mascherano - Alonso - Riera

 

------------ Gerrard --------------

------------- Keane -------------

Lenke til kommentar
Enda noen utrolige gode unnskyldninger. Vi har da hatt flere skader enn dere, og Gerrard er jo viktigere enn Torres for dere.

 

Det er jeg ikke enig i. I år har Xabi vært vår viktigste spiller, uten tvil. Gerrard har ikke hatt noen stor sesong. Ville heller hatt dette laget i høstsesongen:

 

Kuyt - Mascherano - Alonso - Riera

 

-------- Keane - Torres -------------

 

enn dette:

 

 

 

Kuyt - Mascherano - Alonso - Riera

 

------------ Gerrard --------------

------------- Keane -------------

Så jeg om hvem som hadde vært den beste for dere?

Det eneste jeg sa er at Gerrard er en viktigere spiller enn det Torres er for dere.

Lenke til kommentar
Og jeg argumenterte mot det. Xabi kan erstatte Gerrard, Keane kunne ikke erstatte Torres, mener jeg.

 

EDIT: Erstatte ble feil ord. Mener at med Xabi klarer vi oss bedre med Gerrard ute enn med Torres ute.

Dette er jeg uenig i! Så hvis det skulle vise seg at Gerrard forlot Liverpool kunne Xabi gått rett inn i hans rolle i Liverpool uten kvalitetsfall i prestasjonene?

 

EDIT: Så editen nå, da er vi enige!

Endret av SirUstinov
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...