Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Ronaldo who?

We got Aurelio! :D

 

Og som vanlig etter en liverpool-kamp kommer det naturligvis bitching fra Scumbarna.

Noe annet hadde vært rart.

Hvem Ronaldo er?

Ronaldo er kåret til verdens beste fotballspiller og Vidic er også verdens beste forsvarspiller. To feil idag, null stress i joggedress. Vi har jo nesten vunnet ligaen allerede.

Vidic har vært PLs beste spiller så langt, og jeg tilgir han for de to feilene. Det var også flere feil fra andre.

 

Ronaldo er ikke verdens beste spiller, Vidic er ikke verdens beste forsvarer. Hvilken boble er det du egentlig lever i?

Hvilken boble lever du i tør jeg å spørre?

Ronaldo er kåret til verdens beste noe som tilsier at han er det. Vidic har vært verdenes beste stopper så langt i år, ihvertfall PLs.

 

Han ble kåret til det i fjor. Akkurat nå er det vel ingen tvil om at Messi holder et høyere nivå enn Ronaldo. Vidic har hatt en maks-sesong, men han har svakheter, og det så vi idag. Ler av folk som mener at Vidic er bedre enn Ferdinand pga en sesong hvor Vidic har vært bedre enn Ferdinand. Ferdinand har vært i verdenstoppen de siste fem-seks årene.

 

Tja, hvilken boble jeg lever i? Det er ikke jeg som mener at dette var tidenes ran, og det sier vel det meste om objektiviteten din i forhold til United.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vidic har du nok rett i, men jeg er slettes ikke enig i at Ronaldo er verdens beste. Straks han møter voldsom motgang eller blir markert veldig fysisk er han usynlig og begynner å kuke.

Han er ikke det nå, men man kan få lov til å kalle han det siden han har den tittelen atm.

Lenke til kommentar

Gratulerer. Uansett hvor surt det er for oss og hvor mange av fansen vår som sier noe annet, så var dette fullt fortjent. Dere spiller på våre svakheter, og gjør det glimrende. Når vi ikke har marginene med oss i angrep så går det som det må.

Nå har ikke jeg vært her og lest gjennom kampen, men jeg håper dere kan være enige i at Vidic ikke fortjener mer enn 1 kamps utestengelse for det røde kortet. Uheldigvis hadde vår klart beste spiller denne sesongen sin verste kamp i klubben, og dere utnytter til fulle.

 

Nok en gang, gratulerer. Men vi leder fortsatt ligaen ganske klart, og nå håper jeg virkelig at vi får dere i kvarten i Champions League.

 

Det er i mai det gjelder....

Lenke til kommentar
Vidic har du nok rett i, men jeg er slettes ikke enig i at Ronaldo er verdens beste. Straks han møter voldsom motgang eller blir markert veldig fysisk er han usynlig og begynner å kuke.

Han er ikke det nå, men man kan få lov til å kalle han det siden han har den tittelen atm.

Han er det ikke, men man kan kalle han for det? Har du noen gang lest det du skriver?

Lenke til kommentar
Vidic har du nok rett i, men jeg er slettes ikke enig i at Ronaldo er verdens beste. Straks han møter voldsom motgang eller blir markert veldig fysisk er han usynlig og begynner å kuke.

Han er ikke det nå, men man kan få lov til å kalle han det siden han har den tittelen atm.

Han er det ikke, men man kan kalle han for det? Har du noen gang lest det du skriver?

OMGF.

Ronaldo ble kåret til verdens beste av Fifa, og det tilsier at han er verdens beste. Deal with it.

Ronaldo har kanskje ikke vært så veldig god i år som han var i 2008. But, han har tittelen.

Lenke til kommentar
Vidic har du nok rett i, men jeg er slettes ikke enig i at Ronaldo er verdens beste. Straks han møter voldsom motgang eller blir markert veldig fysisk er han usynlig og begynner å kuke.

Han er ikke det nå, men man kan få lov til å kalle han det siden han har den tittelen atm.

Kan jeg da kalle Real Madrid for verdens beste klubb siden den er kåret til århundrets beste klubb? Neh.

 

Grattis til alle Liverpool fans!

Lenke til kommentar

Så da er vi enige. Ronaldo er er ikke verdens beste spiller, men han er kåret til det :) Deal!

 

Vidic har du nok rett i, men jeg er slettes ikke enig i at Ronaldo er verdens beste. Straks han møter voldsom motgang eller blir markert veldig fysisk er han usynlig og begynner å kuke.

Han er ikke det nå, men man kan få lov til å kalle han det siden han har den tittelen atm.

Kan jeg da kalle Real Madrid for verdens beste klubb siden den er kåret til århundrets beste klubb? Neh.

 

Grattis til alle Liverpool fans!

Takk takk.

Lenke til kommentar
Ta spydighetene en annen plass Points. Vi vinner nok på old trafford skal du se.

Ja, for alt tyder på at dere vinner den.

 

guttorm: Selv om jeg personlig ikke føler de spiller så ekstremt overbevisende så mange vil ha det til. Det har blitt mye 1-0."

 

Helt enig med deg. Syntes denne opphausinga fra spesiellt gutta i c+ blir for dumt. Vi har ikke sluppet inn siden november, men det har virkelig vært på bekostning av offensivt spill, til kontrast fra foregående år. Don't get me worng, vi spiller fortsatt bedre offensivt enn Liverpool (noe statesikken underbygger), men mtp på hva gutta kan, har jeg vært litt skuffet til tider. Men, man skal heller ikke glemme at vi har hatt ekstremt mye skader i år, noe som må ta noe av skylda.

 

United og Chelsea har ikke vært i nærheten av like overlegene som i fjor.

Ta det fra en The game dere, dette har jeg prøvd å få fram lenge, og fikk veldig rett!

Ja, for alt tyder på at dere vinner den.

 

Vell, vi har 1 ligatap siden dere slo oss der i fjor. Alt tyder på at det blir et meget jevnt oppgjør. Vi er nok avhenging av å ha den prioriterte (om man kan bruke det uttrykket når Benitez er ved roret) første ellevern for å klare det, men det er slettes ingen umulighet.

 

Herlig!

 

Insua har minst like gode innlegg, mer fart. Mangler vell frisparkfoten til Aurelio.

 

Var greit vi brukte ham Danielzu ;)

 

Vet ikke om jeg orker å oppsumere, men vi knuser dere med et par sentral ledd ute, som Alonso og Arbeloa. Det sier litt!

Lenke til kommentar
Vidic har du nok rett i, men jeg er slettes ikke enig i at Ronaldo er verdens beste. Straks han møter voldsom motgang eller blir markert veldig fysisk er han usynlig og begynner å kuke.

Han er ikke det nå, men man kan få lov til å kalle han det siden han har den tittelen atm.

Han er det ikke, men man kan kalle han for det? Har du noen gang lest det du skriver?

OMGF.

Ronaldo ble kåret til verdens beste av Fifa, og det tilsier at han er verdens beste. Deal with it.

Ronaldo har kanskje ikke vært så veldig god i år som han var i 2008. But, han har tittelen.

 

Hvor kredibel er den kåringen da? Veldig lite spør du meg. Messi er verdens beste, samma faen om en kåring sier Ronaldo er det.

Lenke til kommentar
Gratulerer. Uansett hvor surt det er for oss og hvor mange av fansen vår som sier noe annet, så var dette fullt fortjent. Dere spiller på våre svakheter, og gjør det glimrende. Når vi ikke har marginene med oss i angrep så går det som det må.

Nå har ikke jeg vært her og lest gjennom kampen, men jeg håper dere kan være enige i at Vidic ikke fortjener mer enn 1 kamps utestengelse for det røde kortet. Uheldigvis hadde vår klart beste spiller denne sesongen sin verste kamp i klubben, og dere utnytter til fulle.

 

 

Du skal ha for at du kan innrømme det der, det hadde ikke jeg klart

Lenke til kommentar

Selvfølgelig har Vidic vært den beste stopperen i pl i år, det er det ingen tvil om. Men at Ronaldo er verdens beste spiller? Det er historie...

 

Hadde vi bare klart å avgjort alle disse sure hjemmekampene hvor vi spiller uavgjort. Den dagen vi får bort noen av disse, da vinner vi serien.

 

Jeg håper for all del at vi får oss nye eiere, og at vi får sprøytet på med en litt bredere stall enn det vi har til dags. Som lag mener jeg at vi er like gode som Man Utd, kanskje til og med bedre. La Gud være med oss!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...