Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det bare jeg som sitter med ekstreme frysninger her?

Nei, jeg motstår fremdeles trangen til å more meg med å ringe alle Manchester fansene i klassen bare for å være irritabel. :!:

 

 

Så du klarer å motstå det? Ikke jeg, jeg har blitt lovet grisebank av 2 stykker på mandag allerede ;)

Lenke til kommentar
Haha, ufortjent når vi vinner 4-1. Sier sitt! Nyt dette alle røde!!:D

 

 

Ikke direkte ufortjent. Men ikke fortjent å vinne 4-1 heller... Om du skjønar.

Det var ironi ja, at noen United supportere mener det var ufortjent når vi vinner 4-1 på bortebane. Greit RESULTATET var ufortjent, men du må score når du spiller fotball også. Det er nettopp det Liverpool ikke har vært flink til mot mindre lag iår, og derfor var det herlig å vinne 4-1 mot serielederen idag. LOVELY faktisk.

 

Når det sies, skal det sies at jeg tror nok United kommer til å vinne serien iår. De har tross alt 7 poeng (om de vinner hengekampen), og det er ikke lett å ta inn 7 poeng på United. Denne 6 poengskampen var dog herlig å få i boks. Det var en start iallfall. ^^

 

Nå skal det feires, takk takk god natt.

Lenke til kommentar
Ronaldo who?

We got Aurelio! :D

 

Og som vanlig etter en liverpool-kamp kommer det naturligvis bitching fra Scumbarna.

Noe annet hadde vært rart.

Vel, vi får se det sånn:

 

Hadde vi tapt hadde sikkert noen av oss bitcha også. :p

 

Så du klarer å motstå det? Ikke jeg, jeg har blitt lovet grisebank av 2 stykker på mandag allerede ;)

Fikk min første trusel akkurat nå. :p

 

Selvom jeg bare spurte om han fikk med seg kampen. :)

Endret av n4w
Lenke til kommentar
Er det bare jeg som sitter med ekstreme frysninger her?

Nei, jeg motstår fremdeles trangen til å more meg med å ringe alle Manchester fansene i klassen bare for å være irritabel. :!:

 

 

Så du klarer å motstå det? Ikke jeg, jeg har blitt lovet grisebank av 2 stykker på mandag allerede ;)

 

Da må du passe deg. Min oppfatning av de fleste scumfjortiser jeg har møtt er at de må være i flokk for å tørre å banke noen.

Lenke til kommentar
Ronaldo who?

We got Aurelio! :D

 

Og som vanlig etter en liverpool-kamp kommer det naturligvis bitching fra Scumbarna.

Noe annet hadde vært rart.

Hvem Ronaldo er?

Ronaldo er kåret til verdens beste fotballspiller og Vidic er også verdens beste forsvarspiller. To feil idag, null stress i joggedress. Vi har jo nesten vunnet ligaen allerede.

Vidic har vært PLs beste spiller så langt, og jeg tilgir han for de to feilene. Det var også flere feil fra andre.

Lenke til kommentar
Så du klarer å motstå det? Ikke jeg, jeg har blitt lovet grisebank av 2 stykker på mandag allerede ;)

Jeg sparer det til mandag, jeg... Da skal jeg faen meg gå amok på de som har latt det gå utover meg tidligere...

 

Liker spesielt at Vidic ikke fortjener livets rett der lenger.

Jeg ler fremdeles av det, moderators kommentator var et gullkorn i seg selv. "Trenger ikke å komme med drapstrusler, selv om en kamp går dårlig" :!:

Lenke til kommentar
Ronaldo who?

We got Aurelio! :D

 

Og som vanlig etter en liverpool-kamp kommer det naturligvis bitching fra Scumbarna.

Noe annet hadde vært rart.

Hvem Ronaldo er?

Ronaldo er kåret til verdens beste fotballspiller og Vidic er også verdens beste forsvarspiller. To feil idag, null stress i joggedress. Vi har jo nesten vunnet ligaen allerede.

Vidic har vært PLs beste spiller så langt, og jeg tilgir han for de to feilene. Det var også flere feil fra andre.

 

Evra gjorde jo en grei mengde feil. Neste værre kamp enn Vidic.

Lenke til kommentar
Tja, er vel ikke annet å gjøre enn å nok en gang gratulere dere med seiren, slik som jeg gjorde i september. Det var fullt fortjent, selv om folk som Raste hevder noe annet. Nyt kvelden.

Det skal jeg nok.

Chelsea=to seire

Manchester united=to seire

Tottenham=tap

Sunderland=tap

 

Rart.

Lenke til kommentar
Ronaldo who?

We got Aurelio! :D

 

Og som vanlig etter en liverpool-kamp kommer det naturligvis bitching fra Scumbarna.

Noe annet hadde vært rart.

Hvem Ronaldo er?

Ronaldo er kåret til verdens beste fotballspiller og Vidic er også verdens beste forsvarspiller. To feil idag, null stress i joggedress. Vi har jo nesten vunnet ligaen allerede.

Vidic har vært PLs beste spiller så langt, og jeg tilgir han for de to feilene. Det var også flere feil fra andre.

 

Ronaldo er ikke verdens beste spiller, Vidic er ikke verdens beste forsvarer. Hvilken boble er det du egentlig lever i?

Lenke til kommentar
Da må du passe deg. Min oppfatning av de fleste scumfjortiser jeg har møtt er at de må være i flokk for å tørre å banke noen.

Så klart, de tørr aldri gå en mot en. Skal alltid være i flertall. :)

 

-snip- NightKeeper sa det bedre en meg. :p

Endret av n4w
Lenke til kommentar
Ronaldo who?

We got Aurelio! :D

 

Og som vanlig etter en liverpool-kamp kommer det naturligvis bitching fra Scumbarna.

Noe annet hadde vært rart.

Hvem Ronaldo er?

Ronaldo er kåret til verdens beste fotballspiller og Vidic er også verdens beste forsvarspiller. To feil idag, null stress i joggedress. Vi har jo nesten vunnet ligaen allerede.

Vidic har vært PLs beste spiller så langt, og jeg tilgir han for de to feilene. Det var også flere feil fra andre.

 

Ronaldo er ikke verdens beste spiller, Vidic er ikke verdens beste forsvarer. Hvilken boble er det du egentlig lever i?

Hvilken boble lever du i tør jeg å spørre?

Ronaldo er kåret til verdens beste noe som tilsier at han er det. Vidic har vært verdenes beste stopper så langt i år, ihvertfall PLs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...