Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lenge siden det har vært så tynt på tribunene mens kampen enda spilles :thumbup:

Ikke så lenge siden kampen deres mot Sunderland.

 

Beklager, tror ikke jeg klarerer meg resten av dagen uten å provosere litt så da er vi ferdig med den biten :)

 

 

Gratulerer med seieren. Kanskje et lite ran med tanke på at vi hadde spillet i hele førsteomgang og i andreomgang til Vidic ble utvist, men dere tok oss på effektivitet, dødballer, lagmoral og det meste annet. Gratulerer :)

Lenke til kommentar

Ajaj. Det der var utrolig digg. Kjøre over scums på OT. Hvem hadde trodd det? Lekte mer med Real Madrid, men var greit å holde lekestue i dag også:) Barneskirenn?

 

Videre er jeg bare enda mer lei setanta-kommentatorene. De sutrer jo mer over manu enn de skryter over liverpool. Fuck off.

Lenke til kommentar
Lenge siden det har vært så tynt på tribunene mens kampen enda spilles :thumbup:

 

Dere kan skrike så mye dere vil om hvor ufortjent det var. men når vi skaper 7-8 store sjanser og scorer 4 mål så kan det ikke sies å være så ufortjent. Vi spiller trategisk godt noe som er nødvendig når vi spiller på bortebane mot et så godt lag som United. jeg har ikke tall på sjansene til United, men det var ikke mange og de var ikke spesielt store!

 

Gratulerer folkens YNWA!

 

For det første, gratulerer med seieren. Nyt denne følelsen!

 

Men over til det andre, dere skapte ikke 7-8 store sjanser. Dere hadde 1 stor sjanse, Gerrard sin etter helspark fra Babel. Tre av målene kommer utifra gedigne tabber hos oss, dere skapte ikke en dritt selv.

Som nettopp gjorde at denne seieren var overlegen.

 

Ronaldo uytet nesten ingenting og de sjangsene dere hadde ble enten reddet av en Reina i toppform eller av forsvaret.

Lenke til kommentar
Haha, ufortjent når vi vinner 4-1. Sier sitt! Nyt dette alle røde!!:D

 

 

Ikke direkte ufortjent. Men ikke fortjent å vinne 4-1 heller... Om du skjønar.

 

Kunne liksågreit vært 2-1 til united. uavgjort som 4-1 til liverpool.

Men flott frispark av han brassen gjør jo sitt til at seier til Liverpool funker helt greit. Men ikke 1-4 liksom :(

 

Men sånn er heldigvis ikke fotballen.

 

Tilbake til bøkene. Dette er en svart helg :(

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Men dette var en kjempekamp av pool, og et ikke fult så godt deffansivt lag av Manchester som utgjorde forskjellen idag.

 

Greit, Manchester hadde mange gode angrep. Men de ble alle averget av somsagt Reina og forsvaret.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Fotballen er rund.

 

Til dere som klager på at Liverpool spiller drittfotball:

That's life, dere har alltid visst det. Liverpool og United har noe av det beste forsvaret i verden, og når forsvaret til United ikke fungerer, går det som det går.

 

Skal sies at jeg ikke så kampen.

 

YNWA! :)

Lenke til kommentar

Åååååååå, for en herlig kamp. Er helt varm og god inni :D

 

Snakka Jefecito tidligere idag og sa at vi ville vinne 4-1! Og jeg hadde satt 100.- på det resultatet. Til 200/1 i odds!! :o

 

Det må forresten være godt for unitedspillerene å se støtten de har når laget møter motgang.

Lenke til kommentar
Åååååååå, for en herlig kamp. Er helt varm og god inni :D

 

Snakka Jefecito tidligere idag og sa at vi ville vinne 4-1! Og jeg hadde satt 100.- på det resultatet. Til 200/1 i odds!! :o

 

Det må forresten være godt for unitedspillerene å se støtten de har når laget møter motgang.

 

WOW! Grattis med 20K.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...