Jump to content
AllFather

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime - Masters of the Universe

Recommended Posts

Tviler på at Thiago blir klar. Uansett, når han blir skadet så får han litt tid på seg til å komme til hektene igjen. Tror C.Jones starter på midten mot Norwich. I tillegg blir det nok litt flere rotasjoner og. Origi, Minamino, Phillips, Kelleher, N.Williams osv er spillere som godt mulig får spilletid.

Jeg tror vi fort vekk får følgende lag mot Norwich i Ligacupen;

Kelleher - Williams, Matip, Gomez, Robertson - Jones, Keita, Milner - Gordon, Origi, Salah. 

Kan selvsagt være at Jota spiller istedet for Salah, men Salah spiller stort sett alt som er. Mulig han bare får 45/60min dog, om han starter.

Og siden Klopp er litt sånn at han ønsker at spillere skal holde rytmen og ikke hvile mange kamper på rad, så er det selvsagt mulig at Alexander-Arnold spiller om han føler seg fin igjen. Og da har vi plutselig en voldsom forsvarslinje til den kampen, faktisk nesten toppet. 

Liverpool vinner ligaen denne sesongen. 

Hysterisk høyt antall som avskrev dem før sesongen. 

For meg hadde det vært deilig. Faktisk en ikke pengedopet klubb. Herlig trener og fantastisk gruppe spillere. 

• Like 1

Ang. antall kamper VanDijk har uten tap, hvor mange kamper spilte Mane på Anfield før han var med og tape? Tror det var en god del mer enn 50

Stemmer, mange spillere i PL som filmer mer en Salah. Hvor ofte har han gjort det? Tviler på at du klarer å finne mer en to tilfeller for å si det sånn.