KANE2009 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden leifeinar skrev (1 minutt siden): Korrupte dommere i dag. Jeg klarer faktisk ikke å finne noen annen forklaring. 2
BIlly Bones Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Glad jeg ikke skrudde på denne kampen når jeg ser hvilke straffe City fikk. VAR vil aldri fungere når avgjørelsene er såpass subjektive. Det er hinsides all fornuft å dømme straffe til Doku, mens Ouattara mot Newcastle får gult kort for filming.
KANE2009 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden BIlly Bones skrev (Akkurat nå): Glad jeg ikke skrudde på denne kampen når jeg ser hvilke straffe City fikk. VAR vil aldri fungere når avgjørelsene er såpass subjektive. Det er hinsides all fornuft å dømme straffe til Doku, mens Ouattara mot Newcastle får gult kort for filming. Ta en titt på målet til Liverpool som ble avblåst for offside mens du er i gang 😅
Colin. Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) Ødelagt kamp av dommer. Ahhh Michael Oliver i VAR-Bua, makes sense. Endret 1 time siden av Colin. 1
engavif Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Straffen er klar nok. Kneet er borti, og med farten som Doku har,så er det nok til å falle. Målet skulle dog aldri vært annullert.
KANE2009 Skrevet 33 minutter siden Skrevet 33 minutter siden Bare å gi opp. Spiller dårlig, ballen spretter aldri vår vei, Doku har tidenes kamp og når vi får et legitimt mål blir det annulert.
Cappo Skrevet 19 minutter siden Skrevet 19 minutter siden (endret) Ja, en kan nok si at ballen ikke spretter vår vei. Med unntak av Doku sitt mål så er det jo to tilfeller av ballen spretter City sin vei. Han har i det hele hatt en fantastisk kamp. Syns annulleringen av målet til Van Dijk var i overkant strengt. Har sett flere slike bli godkjent tidligere. Og det er jo ikke sånn at han hindrer Donnarumma fysisk eller sikten hans, som ofte er kriteriene for at slike situasjoner blir offside. Men var jo et varslet resultat. Et slumpende Liverpool mot et City i kjempeform og på hjemmebane. Endret 18 minutter siden av Cappo
Snikpellik Skrevet 6 minutter siden Skrevet 6 minutter siden (endret) Robertson ødelegger åpenbart ikke for Donnarumma. Men han må dukke for ikke å bli truffet av ballen. Da er han vel delaktig i spillet med en «obvious action», slik regelen sier? Føles håpløst at slikt annulleres, men det virker som det er riktig ut fra reglene. Endret 2 minutter siden av Snikpellik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå