Gå til innhold

Liverpool F.C - Arne's Slot Machine

AllFather

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Whiteshit skrev (7 timer siden):

Då har Etikete også komt inn dørene til relativt høg pris, og høg kontrakt. Eg er begynt å bli litt småredd for både lønningane og pengebruken, men eg burde vel kanskje ikkje vere det sia vi kan sjå dette vinduet som 2 transfervindu (forrige vindu og Chiesa var omtrent blankt).

I tillegg med den tragiske bortgangen til Jota har vi også ufrivillig fått et hol til i rosteren....men er litt spent på om en får alle samkøyrt på kort tid. vi snakker nesten om halvparten i en 11'ar bytta ut.

Tror ikke du skal bekymre deg. De nåværende eierne vet å drive klubben, noe de har vist over lengre tid.

Liverpool hadde mye penger til gode fra forrige vindu samtidig som ligatittelen ga en god del penger i kassa.

Og du må huske på at regelverket er for over flere år. Så en kan ha et vindu hvor en bruker mye penger, mens de andre nesten ingenting.

Det er nok også det Liverpool gjør. Spillere de ønsker er tilgjengelig så de kjøper. Noe som gjør at neste sommer bare blir mindre justeringer siden de kjøper relativt unge spillere.

Bortgangen til Jota gjorde nok at de måtte kjøpe mer enn opprinnelig planlagt.

Diaz er forøvrig også mest sannsynligvis på vei bort.

I følge de heteste ryktene så er ikke Liverpool ferdig enda, for Isak står på blokka og han skal angivelig ha begynt å pushe for en overgang.

Samtidig har ikke Liverpool hatt så mange valgene når det gjelder enkelte av kjøpene. Trent forsvant og måtte erstattes. Robertson har passert 30 og kan ikke lenger spille like mange matchene som før.

Endret av Cappo
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og der forsvant Diaz ut. Er ikkje mykje igjen av original lineup her fra i fjor. Veldig spent på om det her blir heilt chelsea og mykje er bra individuelt men lite samspel.

Skrevet
leifeinar skrev (35 minutter siden):

Skjønner ikke helt salget av Quansah. det er tynt i foravar, en skade på VVD og vi er på tynn is

Han ble solgt fordi han selv ønsket seg til en klubb med mer spilletid. Liverpool ønsket i utgangspunktet ikke å selge han, men når han ønsket å spille fast og noen var interesserte så hadde de få andre valg.
De står som regel ikke i veien om en spiller ønsker seg videre.

Jeg tror kanskje Guehi kommer, men Liverpool avventer Europa League situasjonen til Crystal Palace.

Skade på VVD gjør at vi er på tynn is uansett hva slags dekning vi har egentlig. Ikke bare er han god, men han tilsynelatende gjør de han spiller med bedre også.

Skrevet

I ferietåka fikk jeg ikke med meg at Quansah ønsket seg bort, det var litt synd. 

Har ikke helt trua på at Konate og Gomez tåler alle kampene, og VVD er 34 år, så litt forsterkninger trengs nok

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...