Gå til innhold

Liverpool F.C - Arne's Slot Machine

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk om å rakne... starten på noe verre? Skal i hvertfall være jævlig glad for at forspranget er så stort, vil/ville ikke holdt inn om det er snakk om noen få poengs forsprang til våren 

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet
ProphetSe7en skrev (Akkurat nå):

Hvorfor? 

Liverpool viser at de er dødelige i år også

Skrevet
Slettet-D7I5Gr2 skrev (Akkurat nå):

Flaut 

Jeg sier det igjen. Hadde du forventet noe annet?
Vi var ræva mot Atletico Madrid, vi var enda dårligere mot West Ham. Og i dag er vi enda dårligere enn det igjen.
Og jeg tror den grusomme formen kommer til å fortsette. De har blitt for høye på seg selv rett og slett.

Ser for meg konspirasjonsteoriene som kommer til å komme. At Liverpool hjelper Watford med å beholde plassen.

Skrevet

Uventa at det kom i kveld og at det kanskje blir en ydmykelse men det måtte vel skje etterhvert, synes Liverpool har vært litt dårlige en 3-4 kamper på rad. Vanskelig å holde sulten i alle kampene spesielt når det er avgjort, og i tillegg ha flyt og litt flaks de gangene man er svake. For det må man ha skal man vinne absolutt alle kampene. 

Det jeg ville vært mest interessert i hvis jeg var Liverpool-supporter er hvordan laget reagerer på dette i neste match.

Fortsatt et kvarter å snu det på da...

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet
Cappo skrev (Akkurat nå):

Jeg sier det igjen. Hadde du forventet noe annet?
Vi var ræva mot Atletico Madrid, vi var enda dårligere mot West Ham. Og i dag er vi enda dårligere enn det igjen.

Sa det før kampen at dette ble tøft. 3-0 er kjipt uansett. 

Skrevet

Jeg håper egentlig at Liverpool går på en rekke skikkelig stygge tap nå. Så får vi se hva denne troppen er laget av. Foreløpig så ser de jo helt fortapte ut uten Henderson.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet
ProphetSe7en skrev (1 minutt siden):

Trodde dere noe annet? 

Vi nei? Andre fjotter som gnåler om sånt. ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...