Gå til innhold

Liverpool F.C - Arne's Slot Machine

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

75 mill euro er prislappen som er satt på Coutinho... 

Er ikke det litt for lav pris?

Hvor har du fått det fra? Jo, prisen er altfor lav. Det er realistisk både for Real Madrid og Barcelona å kjøpe Coutinho for den prisen. Huff..

Får håpe han blir. Det var snakk om ny kontrakt til Coutinho for noen uker siden.

08.10 faktisk. http://www.liverpool.no/rykteboersen/

Ellers må Liverpool kjøpe Julian Draxler.

Endret av zeebra
  • Liker 1
Skrevet

Ryktes forøvrig på samme side at Liverpool er interessert i Ruben Nevez, Lorenzo Insigne og Geoffrey Kondogbia. Bra spillere det.

Og ryktes om at Barcelona ønsker Nathaniel Clyne (KRISE!! Nei takk. Behold Clyne.)

Skrevet

Jeg har bestilt fly og hotell til Liverpool for å få med meg Liga Cup kampen 29/11. Noen tips om hvordan jeg får tak i kampbillett?

Hør med folka i Eurofotball.no? Dog de selger billetter i VIP plass (fribar, mat osv :p)

Skrevet (endret)

Flyet mitt lander 2245 i Manchester så jeg trenger å komme meg til Liverpool. Siste tog og buss har gått..

Noen tips om hvilket forum jeg kan benytte for å se om andre supportere skal med samme fly og vil dele taxi til Liverpool?

Endret av indahla
Skrevet

Kanskje prøve på kopforum? Forrige gang jeg tok flyet til Manchester så man med en gang hvem som skulle på kamp, så jeg hørte bare med noen om de var keen på å dele en taxi. Det enkle er ofte det beste :p

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet (endret)

Watford skal visstnok legge seg bakpå og satse på overganger,med en sterk Deeney og overraskelsene Capuoe så kan det bli farlig

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Bør vel heller håpe på Arsenal enn Spurs i dag. Arsenal, City og Chelsea havner med all sannsynlighet innenfor topp fire, mens Spurs fort kan ta fjerdeplassen fra oss. Akkurat nå ser vi et som enn tittelkandidat, men som alle Liverpool-supportere vet så kan det snu veldig fort. Og da bør målet være å ta fjerdeplassen foran Spurs. United er snart å anse som ute av kampen.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Tror du virkelig at de legger seg bakpå? Helt utenkelig...

Det sies så. Fem bak
Skrevet (endret)

Noen som er i Liverpool og skal se på kampen? jeg sitter i en pub og ser på arsenal kampen i liverpool. Snart tar jeg taxi videre til Anfield, ganske spent å oppleve Anfield som man har hørt mye om :D

Endret av Fox

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...