Gå til innhold

Liverpool F.C - Arne's Slot Machine

AllFather

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Ikke hva jeg håpet men bedre enn Sevilla.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Synd med Can. Tror han kan bli meget, meget god - men han er relativt tung i kroppen så tror skader kan være døden for han, hvis det skjer for regelmessig.

Endret av Schweigaard
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Can og Henderson skadet ut sesongen, takk gud for Allen (hvem skulle tro?) storspiller for tiden.

Skrevet

Tidlig i førsteomgangen sa jeg til noen andre at det som skiller Coutinho fra å¨være en topp, topp spiller er sluttproduktet hans. Vel, jeg tok feil i går.

Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

Tidlig i førsteomgangen sa jeg til noen andre at det som skiller Coutinho fra å¨være en topp, topp spiller er sluttproduktet hans. Vel, jeg tok feil i går.

I går? Har jo vært sånn hele sesongen.

Skrevet

Allen som innbytter og Allen fra start virker å være to helt forskjellige spillere. Han passer til å komme inn med overtenning mot slutten når alle er slitne, da kan han gjøre det veldig bra.

Skrevet

I går? Har jo vært sånn hele sesongen.

Det er det da. Sitter fortsatt med en følelse av at han kan bli bedre. Skudduttellingen er noe variabel...

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Can ute i 7 uker. Dette er din siste sjanse, Allen.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Må gi det til Allen, han var god idag. Blir fast ut sesongen tenker jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...