Jotun Skrevet 22. september 2015 Skrevet 22. september 2015 Hvorfor det? Alle her inne har jo mer peiling enn han. 2
SpongeFrog Skrevet 22. september 2015 Skrevet 22. september 2015 Hva skal vi med Monk? lol Stemmer på De Boer.
edge Skrevet 22. september 2015 Skrevet 22. september 2015 Hvorfor det? Alle her inne har jo mer peiling enn han. Touche.
oOF Skrevet 22. september 2015 Skrevet 22. september 2015 Slik som BR vingler spillemessig og taktisk for tida kan det jo lett virke som om mange har mer vett enn BR.
PocoLoco Skrevet 22. september 2015 Skrevet 22. september 2015 Bare lurer på hvor Rodgers ender opp om han må forlate Liverpool. Han tar sikkert over Sunderland og fører de til øvre halvdel... så sitter vi der og lurer på om det ikke var lurt å gi han mer tid. Skal Rodgers sparkes så ser jeg helst at han gjør det dårlig i sin neste klubb.
GnilreG Skrevet 22. september 2015 Skrevet 22. september 2015 Uansett hvilken klubb han går til er jeg fornøyd.
Tunky Skrevet 22. september 2015 Skrevet 22. september 2015 Klubben har vel ikke bekrefta mer enn at han ikke spiller i morgen. Ryktene sier at det kan være langvarig. Hvem vet?
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 22. september 2015 Skrevet 22. september 2015 (endret) Har ikke Garry Mac gått ut og sagt at Benteke ikke blir klar til kampen i morgen? Endret 22. september 2015 av .AN.XVIII.IV:.
oOF Skrevet 22. september 2015 Skrevet 22. september 2015 Skulle faen meg ikke forundre meg om Benteke er lenge ute.
Corporal Jenkinson Skrevet 22. september 2015 Skrevet 22. september 2015 Lengder på hamstringskader varierer fra person til person og hvor alvorlig den er. Husker Podolski var ute i 3 måneder pga. hamstringsskade. Normal tid er 3-4 uker tho.
Cappo Skrevet 22. september 2015 Skrevet 22. september 2015 Kommer vi egentlig til å savne Benteke? Syns Ings imponerte forrige kamp jeg. Ings og Sturridge/Origi på topp. Så lenge Moreno og Sakho får spille så er jeg fornøyd. Hva med en tre backslinje med Gomez, Skrtel og Sakho? Clyne, Moreno, Lucas, Can/Milner og Coutinho på midten og Ings og Sturridge/Origi på topp?
Tunky Skrevet 22. september 2015 Skrevet 22. september 2015 Nja. I en trebackslinje er man jo vanligvis avhengig av at en av stopperne kan være med frem og gjøre noe nytte for seg i situasjoner der man presser. Vi har jo sett hvor begrensa Gomez er offensiv, og ei heller Sakho og Skrtel er bra nok. Om vi fortsetter i en trebackslinje håper jeg det blir Sakho-Skrtel-Can. Evt. måtte Gomez tatt plassen til Skrtel eller Sakho..
PocoLoco Skrevet 22. september 2015 Skrevet 22. september 2015 Spørsmålet er om Rodgers tør å bruke reservene i morgen. Synes helt klart folk som Skrtel og Clyne kan få hvile med det kampprogrammet vi har nå. Aston Villa på lørdag er et vinn eller forsvinn for Rodgers, dessverre. Ryktes allerede fra Macca at klubben har vært i kontakt med Ancelotti.
blured Skrevet 23. september 2015 Skrevet 23. september 2015 Ancelotti takket nei til AC Milan tidligere i sommer, og bekreftet dette ved å skrive på sin twitter konto: "Hard to say no to such beloved club to me but I need some rest". Er vel derfor litt lite sannsynlig at han plutselig takker ja til Liverpool nå.
SpongeFrog Skrevet 23. september 2015 Skrevet 23. september 2015 (endret) Håper på De Boer. Er nå møkkalei av hele Rodgers.. Vises kampen i kvell noen plass? Endret 23. september 2015 av SpongeFrog
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå