Gå til innhold

Liverpool F.C - Arne's Slot Machine

AllFather

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våre retningslinjer gjelder også på PM, og ved mistanke om deling av streamslinker over PM vil vi komme med reaksjoner.

3 innlegg er slettet fra tråden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hetfield er Gud!

Fowler dislikes this :p

La oss se bort fra først bud :D

Snipp

Som sagt i en annen tråd, jeg tror ikke det er helt oppdatert.

Håper også Masche kan ta over litt av Alonsos passninger, han har absoulutt kvaliteter i foten, med litt ekstra trening kan det kansje bli enda bedre.

Aquilani blir spennende, håper bare han passer inn i formasjonen som Hewitt er inne på.

Jeg tror forøvrig Lucas kommer, men mener han ikke er god nok enda. Verste med Lucas er at han har mange undødvendige stygge taklinger, vi risikerer at han blir sendt av banen.

Skrevet
*snip*

Jeg tror forøvrig Lucas kommer, men mener han ikke er god nok enda. Verste med Lucas er at han har mange undødvendige stygge taklinger, vi risikerer at han blir sendt av banen.

Sånn som Gerrard var helt til han ble 26 eller noe? :p At han har høy tenning i spillet sitt lover bra til han blir mer rutinert og klarer å kanalisere tenningen til positive bidrag fremfor "hodeløse" taklinger

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Moro at Everton gnuses noe saa jaevlig paa hjemmebane ikveld.

Liverpool skal jo helst gjengjore tjenesten med aa knuse tottenham paa hjemme imorgen. ;)

Skrevet (endret)

Det hadde vært en kjekk presang :)

Angående Physioroom lenger opp på siden, det står jo at Toure og Hadebayor er skadet. Begge spilte og sistnevnte fikk seg et mål.

Endret av Sattern
Skrevet

Og Skrtel har nylig spilt en kamp og starter nok i morgen. Det gjør nok Carra også. Riera vet jeg ikke noe om, men tror ikke han er skadet, da hadde vi nok hørt det.

Skrevet (endret)

Håper på seier, selv om jeg har en meget dårlig magefølelse etter pre-season, ikke bare fordi vi har dårlige resultater, men også fordi spillet ikke sitter. Det var tendenser mot Atletico, men spiller vi slik i morra, vinner vi ikke. Håper det er klart at Stevie G spiller, og at Carra og Riera også starter. Jeg håper på at ikke Alonso blir dypt savnet og at Masch eventuelt greier å gjøre noe av det samme.

Jeg har veldig god trua på Riera i år. Han er viktig for spillet vårt. Han og Insua kan danne en veldig god venstreside! Det som jeg syntes var bra med Riera forrige sesong var evnen til å komme til innlegg og ikke minst bredden i spillet.

Gleder meg som bare det nå!

YNWA

edit: leif...

Endret av Syntex
Skrevet

Jeg har også fått mer og mer sansen for Riera. Han var god til å komme rundt og legge innlegg som du nevner. Tror også han kan ta enda et steg i år.

Han har i tillegg fått ganske mye mer spilletid på den spanske landslaget, noe som er veldig positivt. :)

Skrevet

Riera var et godt kjøp. Men han må lære seg å se rundt seg for pasningsalternativer, for han roter i blant bort muligheter med å ikke gi i fra seg ballen når han burde eller noen andre står i en bedre posisjon.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Jeg for min del har en god gutfeeling foran dagens kamp.

0-2 tipper jeg.

Det ble mange borteseire i 1.runde. Villa tapte hjemme,Everton tapte hjemme,pompey tapte hjemme osv.

This might be the booze talking,men tror Harry depper imorgenkveld.

Skrevet

Skrtel er nødt for å være klar etter å ha spilt en time uten å kjenne noe til skaden. Carra regner jeg også med blir klar, om ikke har vi Kelly. Hadde vert stilig om han fikk sjansen.

Usikker på Gerrard, ser nesten for meg at han ikke starter.

Voronin er nå på vei tilbake til Herta skal vi tro ryktene, de er nå villige til å betale prisen Liverpool forlangte.

Samtidig er Rafa ute og sier at han stoler på Voronin denne sesongen.

Ikke selge Voronin nå, etter Keane for i fjor, "manglet" vi spiss i flere kamper. Voronin kan score mål, det vet vi.

Skrevet

Enig med guttorm. Vi kan ikke selge Voronin nå. Kelly vil jeg helst ikke se fra start i dag, men hvis Carra er klar må han jo bare starte.

Blir spennende å se startoppstillinga i dag, noen som vil prøve seg med noen forslag?

Skrevet

Fack ye :cool:

Reina

Johnson-Carra-Skrtel-Insua

Masche-Lucas

Kuyt-Benayoun-Riera

Torres

Kanskje 4-4-2? :hmm:

Reina

Benny/Babel-Masche-Lucas-Riera/Babel

Torres-Kuyt

Skrevet (endret)

Jeg blir sinnsyk!

CanalPlus-boksen min valgte en helt utmerket dag å konke på. I går :wallbash:

Endret av Wikipedersen
Skrevet (endret)
Reina

Masche-Lucas

Kuyt-Benayoun-Riera

Torres

Tror mest på denne egentlig. Med Gerrard inn for jøden etter 50-60 min.

Edit Wikipedersen: Maks uflaks... Ikke en pub i nærheten som viser kampen da?

Endret av sagberg
Skrevet

Èn. Og der kommer ikke jeg inn :p

Får se om ikke det blir en aldri så liten pirat-stream :innocent:

Har snakka med CanalDigital, og de sender nytt kort asap. Selv om det såklart ikke hjelper meg idag :p

Skrevet

På med årets hjemmedrakt med Masche på så er jeg klar for kamp. Vi må vinne i dag, nå tar sannsynligvis alle rivalene våre full pott og det er jævlig dritt å henge etter med bare en runde spilt.

Gleder meg til laget kommer ut nå ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...