Gå til innhold

Liverpool F.C - Arne's Slot Machine

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Fortjent seier til dere. Gratulerer. :)

Forsåvidt skulle Gerrard blitt utvist, men det skulle jo Bosingwa også.

Endret av Raste
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
Fernando Torres aka Chelsea-dödaren.

den ga lite mening.. når har han avgjort en kamp mot chelsea?

I dag...

Skrevet
...og vi hadde vunnet 3-0 hadde det ikke vært for en pittelitt kjip dommer der på slutten

Tror ikke dere hadde vunnet i det hele tatt om dommeren ikke hadde gitt et feil rødt kort. ;)

Men gratulerer. Dere slo Chelsea, og hjalp oss. :D

Skrevet
Så jævlig typisk. Vi sliter i kamp etter kamp, men når det gjelder som mest bæsjer vi regelrett på Chelsea. Hørt det før?

Det hadde jeg ikke trodd, men det var faktisk en Liverpool supporter som var sur, etter denne kampen! :p

Skrevet

For en kamp!

Trodde dette skulle ende i kjedelige 0-0, men Chelsea forsvaret sprekker helt på slutten og gir oss 2-0.

Fantastisk!

Selvom jeg syntes at Chelsea skulle hatt et rødt kort til, og for å være ærlig så må jeg stille spørsmålstegn ved det første røde.

Men alikevel et kjempe resultat!

Skrevet

Herregud så deilig, Torres tilbake. :D

Har ikke fått sett mer enn siste halvtimen, men lagoppstillingen var jo fornuftig. Ingen Lucas, og Bønna var jo faktisk bra. Dette redda dagen min. :)

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

JENS BRUN PEDERSEN DETTE SMAKTE BRA!

Toooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooorres!

Skrevet

FOR en herlig og fantastisk keeper Cech er. bedre enn Reina, og det syns eg som er pool-fan. :) strålende redninger som virkelig holder chelsea inne i kampen.

men ja, EKSTRA herlig seier det her! :O

Skrevet
Om to uker blir det Torres-drakt på meg, når jeg er på ferie. Hjemmedrakt eller bortedrakt er spørsmålet :hmm:

Hjemmedrakt. Ikke for å provosere, men bortedrakta er noe av det styggeste jeg har sett.

Skrevet
Om to uker blir det Torres-drakt på meg, når jeg er på ferie. Hjemmedrakt eller bortedrakt er spørsmålet :hmm:

Hvis du ikke har den fra før kjøper du hjemmedrakten. Det er tross alt den som er hoveddrakten.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Var en liten pjok som sendte inn Liverpooldrakt med Gamst bakpå på canal+.

Hahahah, vil heller kjøpe Berit Riise.

Nok en god Yossikamp. Selv om han blir angripet.

Skrevet

Jaja, da får jeg vel ta hjemmedrakten. Har ingen av årets drakter så langt, så...

Et spørsmål til; har hjemmedrakten sånne hvite/røde ruter innvendig på baksiden? Googlet det, men får flere alternativer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...