oOF Skrevet torsdag kl 20:22 Skrevet torsdag kl 20:22 Med den innsatsen Liverpool legger ned, skjønner jeg at motstanderen gjør som de vil. Liverpool er knallgode når de er gode, men bunnivået er eventyrlig lavt i forhold til de andre forventede topplagene.
oOF Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) Jeg begynte jo å litt trua på 0-2, men når Konate skrur av lyspæra oppi der blir det jo slik. Veldig unødvendig. Ikke at jeg er overvettes imponert over forsvaret ved utligningen heller. Szoboslai scorer jo igjen da heldigvis. Fint angrep var det også. Endret 2 timer siden av oOF
leifeinar Skrevet 47 minutter siden Skrevet 47 minutter siden Ustablie greier. Det er som at alle skjønner det blir poengtap med en gang det blir VAR sjekk på straffen.
Tycho Urke Skrevet 40 minutter siden Skrevet 40 minutter siden Det at Liverpool ikke en gang greier å slå Leeds, et lag de mer eller mindre alltid slår, viser hvor store problemer Liverpool har fortiden.
Snikpellik Skrevet 36 minutter siden Skrevet 36 minutter siden Fyrer løs mot egen klubb: – Føler meg kastet under bussen https://www.vg.no/sport/i/k0a0nL/fyrer-loes-mot-egen-klubb-foeler-meg-kastet-under-bussen Mohamed Salah ble benket for tredje kamp på rad. I et intervju med pressen etter Leeds-skuffelsen åpner stjernen opp. – Jeg kan ikke tro det, jeg er veldig skuffet. Jeg har gjort så mye for denne klubben alle kan se det gjennom årene, spesielt forrige sesong. Å sitte på benken, jeg vet ikke hvorfor. Jeg føler at klubben kaster meg under bussen. Det er sånn jeg føler det, sier Sahah. – Jeg sa mange ganger før at jeg har et godt forhold med manageren, plutselig har vi ikke noe forhold, jeg vet ikke hvorfor, fortsetter han.
Boing_80 Skrevet 33 minutter siden Skrevet 33 minutter siden Snikpellik skrev (2 minutter siden): Fyrer løs mot egen klubb: – Føler meg kastet under bussen https://www.vg.no/sport/i/k0a0nL/fyrer-loes-mot-egen-klubb-foeler-meg-kastet-under-bussen Mohamed Salah ble benket for tredje kamp på rad. I et intervju med pressen etter Leeds-skuffelsen åpner stjernen opp. – Jeg kan ikke tro det, jeg er veldig skuffet. Jeg har gjort så mye for denne klubben alle kan se det gjennom årene, spesielt forrige sesong. Å sitte på benken, jeg vet ikke hvorfor. Jeg føler at klubben kaster meg under bussen. Det er sånn jeg føler det, sier Sahah. – Jeg sa mange ganger før at jeg har et godt forhold med manageren, plutselig har vi ikke noe forhold, jeg vet ikke hvorfor, fortsetter han. Jeg er Liverpool fan og mener at Salah sutrer. Han bør være profesjonell nok til å prestere enda hardere på treninger.
Snikpellik Skrevet 24 minutter siden Skrevet 24 minutter siden Boing_80 skrev (8 minutter siden): Jeg er Liverpool fan og mener at Salah sutrer. Han bør være profesjonell nok til å prestere enda hardere på treninger. Ja, det å gå ut sånn som han gjør her fremstår helt bak mål og hjelper ikke akkurat laget og klubben. Uansett hva som ligger bak.
Cappo Skrevet 12 minutter siden Skrevet 12 minutter siden (endret) Han blir ikke kastet under bussen. Han sitter på benken fordi han over lengre tid ikke har prestert i nærheten av det han er god for. Det er ikke sånn at han hadde en dårlig kamp og ble benket. Greit nok at han ikke sier han er ræva, men greit at om han var litt koblet til virkeligheten og heller sa at han jobber hardt med å gjøre det bedre. Kanskje får han i media mer kritikk enn andre i og med at han er lagets største stjerne og at det kan føles litt urettferdig når f.eks Konate driver på som han gjør. For er det noen som fortjener kritikk så er det nettopp Konate. Han gjør så mange kritiske feil at jeg får helt vondt. Feil som ikke hører hjemme fra en så rutinert spiller. Hadde det vært en akademi stopper så hadde jeg skjønt de feilene. For hva faen var den taklingen idag? Den var fullstendig unødvendig og eneste det oppnådde var å gi Leeds troen på poeng. En tro som var i ferd med å slokne før den taklingen. Jeg har messet om det i evigheter, men Liverpool har ikke råd til å ta noen sjanse om at Guehi kanskje signerer til sommeren. Han må signeres i januar. Ferdig snakka. Endret 11 minutter siden av Cappo
knipsolini Skrevet akkurat nå Skrevet akkurat nå Salah må ha et vanvittig ego om han ikke ser selv hvor svak han har vært denne sesongen. Han kan ikke prestere så svakt og spille - kun pga tidligere prestasjoner. Sier han fikk lovnader i sommer, men en spiller kan ikke loves spilletid uten at det presteres. Det beste for begge parter nå er nok at Salah tar turen til Saudi, så sparer Liverpool en enorm lønn på en spiller som ikke virker å være motivert for å kjempe seg tilbake i startoppstillingen. Kjedelig at vår lojale legende ikke virker å være so lojal likevel, men så allerede tendenser mot slutten av siste sesong med Klopp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå