Gå til innhold

Liverpool F.C - Arne's Slot Machine

AllFather

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jotun skrev (4 minutter siden):

Nedrykk liksom. Skjer ikke uansett.

Det er bare 6 poeng ned. Og det ser ikke ut som de klarer å slå noen som helst.

Når du taper 0-3 hjemme mot Forest, da kan du bli slått av hvem som helst.

Jeg skulle gjerne sett at de la om formasjonen til 4-3-1-2. Da kan du få det beste ut av Wirtz, Ekitike og Isak. Men siden Salah har klippekort så er ikke det mulig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er også bare 3 poeng opp til 4 plass. Sesongen her er egentlig bare en utsettelse av gjenoppbygging av laget som vanligvis skjer første sesong til ny trener (spesielt etter såpass mange år med samme trener og aldrende stjerner). Det er ikke moro å se på, og jeg vet ikke hvor mange av kampene jeg kommer til å fortsette å se 90 minutter av, men det blir bedre etterhvert.

Skrevet
KANE2009 skrev (3 timer siden):

Det er ikke moro å se på, og jeg vet ikke hvor mange av kampene jeg kommer til å fortsette å se 90 minutter av, men det blir bedre etterhvert.

Støtter den, siste kamper har gjort mest vondt å se på, å det er flaut å si det men jeg kjenner litt på medgangs supporteren  :) men har trua på at det snur å at top 4 er helt realistisk.  

Skrevet

Liverpool er inne i en dårlig periode, men tviler på at de rykker ned og det er 26 kamper igjen av sesong.

Det er ikke slik at det er 3 runder igjen og Liverpool ligger på 17 plass.

Skrevet (endret)

Ok, nå er jeg offisielt drit lei Konate. Sånn han spiller nå fortjener han overhodet ikke noen ny kontrakt.
Liverpool er nødt til å legge ut for Guehi i januar om de i det hele tatt ønsker å redde sesongen og få noe slags europaspill.
Kerkez kan også ta seg en bolle. Hvorfor han velger å følge løpet til en PSV-spiller som er soleklart offside er uforståelig.

Fryktelig dårlig og absurd kamp. Hvorfor får ikke Ekitike straffe? Er jo ikke sånn at PSV-spilleren står stille. Han kommer løpende inn, snur seg og setter skulderen til og hockey-takler Ekitike.

Og folk prater om at det blir bedre. Nei, det kommer ikke til å bli bedre. Det er 0 bedring å se. Er jo ikke knepne tap. De blir knust på Anfield med 0-3 og nå 1-4.

Før kunne en se på kampoppsettet kamper som en med stor sannsynlighet ville vinne. Ærlig talt så ser jeg ikke lenger en eneste kamp som Liverpool vil vinne. Bare en haug med det som mest sannsynligvis blir tap på rekk og rad.

Endret av Cappo
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet

Det må begynne å spøke nå for Slotr også snart. Det er ikke bærekraftig å bli knust og ydmyket på Anfield. Uten å ha sett kampen tipper jeg Liverpool tapte veldig mange unødvendige dueller. 

Kanskje de skal begynne å benke enkelte spillere som ikke presterer godt nok for å sende et signal.

Skrevet

Er redd Liverpool skal ende opp som United etter Ferguson ga seg. Lov å håpe at Klopp gjør comeback, men det er vel lite sannsynlig. Sånn det går nå tror jeg ikke Arne er manager når  neste sesong sparkes i gang. Skulle det virkelig gå dårlig nok er han kanskje borte før nyttår. Men lov å håpe at det kun er et skjær i sjøen, Arne virker som en bra fyr.

Skrevet
1 minute ago, knipsolini said:

Er redd Liverpool skal ende opp som United etter Ferguson ga seg. Lov å håpe at Klopp gjør comeback, men det er vel lite sannsynlig. Sånn det går nå tror jeg ikke Arne er manager når  neste sesong sparkes i gang. Skulle det virkelig gå dårlig nok er han kanskje borte før nyttår. Men lov å håpe at det kun er et skjær i sjøen, Arne virker som en bra fyr.

Skulle det virkelig gå dårlig? 9 av de 12 siste er tapt. Det går virkelig dårlig akkurat nå. Nok er nok mener nå jeg.

Skrevet (endret)

Jeg tror ikke det er Slots feil. For selv om han stiller samme laget som han vant med i fjor, men 1-2 forandringer som ikke bør påvirke mye da de ikke er i kjernen av laget, så presterer laget dårlig.

Så det er spillerne det står på. Og flere av de virker mentalt helt på bærtur.

Spesielt Salah og Konate, men også flere av de andre.

Men noe skyld har Slot. Han har vært for sta for lenge og burde ha benket Salah for lenge siden til fordel for 2 spisser og en i mellomrommet.

Et slikt formasjonsbytte har vært umulig på grunn av klippekortet til Salah.

Og hvorfor spiller ikke Rio oftere når motstanderen ligger lavt? Det er jo akkurat en av tingene han er god på.

Kort sagt, problemet ligger med spillerne. Et managerbytte vil ikke hjelpe.

Endret av Cappo
Skrevet

Vi kommer til å være blant topp 24 I CL og er med videre der. Det er det viktigste. Vi ligger 5 poeng bak 2. Plassen i ligaen. Klarer vi å få litt flyt er vi fort tilbake i toppen. Tap i 9 av 12  er grusomt, men å begynne å sparke manageren som vant PL i sin første sesong for Liverpool er for ekstremt spør du meg. Har vært Liverpool fan lenge og vi har vært i mye værre posisjon enn dette. Vi har sinnsykt mye kvalitet, men er noen som ikke gjør det bra nok. Spesielt i forsvar. Høyre backen har blitt et vondt sår der vår faste forsvant og begge erstatningene er skadet. Salah, kerkez og konate må ta seg en tur i skamme kroken aka benken. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...