Gå til innhold

Liverpool F.C - Arne's Slot Machine

AllFather

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror kanskje det er på tide å benke Konate. Han har ikke hatt noen god start på sesongen.
Og jeg tror det fort skjer når Leoni får noen treninger under beltet eller om Liverpool velger å punge ut for Guehi nå i stedet for å vente til neste sommer.

Uansett, fantastisk satt av Rio på det som var et veldig bra angrep.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det beste med alt var geipetrynet til Eddie Howe etter målet :D Helt ufortjent og bra, men med det forsvarsspillet det blir det ikke noe PL-tittel denne sesongen. 

Skrevet
Jotun skrev (2 minutter siden):

Oioioi.... Det vakke mye fortjent 🫣

Skal en ha håp om å vinne noe så må man ta litt ufortjente seiere her og der. 😛

Skrevet (endret)
oOF skrev (2 minutter siden):

Det beste med alt var geipetrynet til Eddie Howe etter målet :D Helt ufortjent og bra, men med det forsvarsspillet det blir det ikke noe PL-tittel denne sesongen. 

Blir nok mer orden om vi får inn Guehi. Konate trenger ihvertfall en pause og en reset ser det ut som.

Endret av Cappo
Skrevet
Liquidkey skrev (2 minutter siden):

Ble overrasket over hvor sårbare dere var defensivt. Var det en rufsete kveld, eller blir det den store hodepinen denne sesongen?

Så langt virker det som sistnevnte, men vet jo aldri 😅

Skrevet
Jotun skrev (2 minutter siden):

Seier er seier 😅

Haha, noe sånn. Jeg hadde slitt med å sove om jeg var Newcastle-supporter nå. Og hadde jeg vært religiøs hadde jeg nok blitt ateist.

Skrevet
Liquidkey skrev (2 minutter siden):

Ble overrasket over hvor sårbare dere var defensivt. Var det en rufsete kveld, eller blir det den store hodepinen denne sesongen?

Det har vært sånn siden slutten av forrige sesong. Mye plasseringsfeil, individuelle cockups og store rome. Midtbanen er ikke helt i gang enda.  

Skrevet

Nei det er mykje rusk og innkjøringsproblemer. Eg håper vi om nokre veker/månader kan avskrive det som det. Men det var litt av det eg frykta med så mange ut og så mange inn. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...