oOF Skrevet 9. august Skrevet 9. august Det kommer til å skje. Vi vet jo at Konate aldri spiller alle kampene i en sesong. Joe Gomez er jo også mye skadd.
Whiteshit Skrevet søndag kl 16:17 Skrevet søndag kl 16:17 Då har vi brent nok straffer for sesongen tenker eg. 2
KANE2009 Skrevet tirsdag kl 10:59 Skrevet tirsdag kl 10:59 toreae skrev (På 10.8.2025 den 15.59): Hva er det med buingen under nasjonalsangen? Det er vel ganske kjent, er det ikke? Pågått siden ihvertfall 80-tallet: https://www.independent.co.uk/sport/football/liverpool-fans-boo-national-anthem-why-wembley-b2805067.html
KANE2009 Skrevet tirsdag kl 11:01 Skrevet tirsdag kl 11:01 Whiteshit skrev (På 10.8.2025 den 18.17): Då har vi brent nok straffer for sesongen tenker eg. Fint om vi har det unnagjort i en såpass "liten" kamp. Community Shield er jo et fint trofe sånn sett; vinner man det så har man vunnet noe denne sesongen, og vinner man ikke så er det samtidig ikke så viktig 😅
toreae Skrevet tirsdag kl 11:19 Skrevet tirsdag kl 11:19 KANE2009 skrev (19 minutter siden): Det er vel ganske kjent, er det ikke? Pågått siden ihvertfall 80-tallet: https://www.independent.co.uk/sport/football/liverpool-fans-boo-national-anthem-why-wembley-b2805067.html Må ha forsvunnet i glemmeboken min.
Whiteshit Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Er tanken å bytte ut Nunez, Diaz og Jota med Ekitike, og Rio? Det blir vel fort litt tynt? Ny 18 åring stopper inn, men kor fort er han varm nok til å rotasjon/førstelag?
leifeinar Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden jeg har stor tro på Jayden Danns, god å score i de kampene han har hatt i liga cupen. Blir mere og mere skeptisk til Isak med alt drama med han, er det virkelig noe vi ønsker inn i Liverpool?
Whiteshit Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Jesus, der forsvant Ben Doak ut til Bournemouth og. No må det no komme inn noke, er jo ikkje dekning igjen i stallen?
Cappo Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Whiteshit skrev (55 minutter siden): Jesus, der forsvant Ben Doak ut til Bournemouth og. No må det no komme inn noke, er jo ikkje dekning igjen i stallen? Jeg tror nok Rio hadde blitt prioritert foran Doak. Uansett, må få inn litt penger for å finansiere de to stopperne og Isak. Er ganske sikker på at Isak er Liverpool spiller innen vinduet stenger. Skjønner det er kjipt å miste sin beste spiller, men da burde de kanskje ikke ha gitt han lovnader de ikke har holdt. Det er heller ikke noe vits å beholde spillere som ikke ønsker å bli værende. Liverpool selger de om spillere ikke ønsker å bli, selv om de egentlig ikke ønsker å selge. De ville aldri latt det gå så langt. De hadde sagt at spilleren fikk dra innen vinduet er stengt og spilleren hadde forholdt seg til det. Ikke noe mer støy. £120+m er mye penger å si nei til samtidig som du har en spiller som ikke ønsker å være der. Hjelper ikke at Newcastle har to viktige stillinger i klubbdriften som ikke er fylt. Hvem vet, kanskje Rodrygo fortsatt er på blokka i tillegg til Isak? 😛
Whiteshit Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Det er no litt historieløst. Suarez ønska jo å gå til Arsenal i si tid, var vel en periode han omtrent nekta å trene. Lpool stod på sitt, og han kom tilbake og hadde beste sesongen hans. Så det kan fint skje med Isak og. Newcastle har iallefall økonomiske muskler til å kunne stå i det. Og Doak og Rio speler vel gjerne på kvar sin kant? ikkje at det er så stort poeng då men.
Cappo Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Whiteshit skrev (1 time siden): Det er no litt historieløst. Suarez ønska jo å gå til Arsenal i si tid, var vel en periode han omtrent nekta å trene. Lpool stod på sitt, og han kom tilbake og hadde beste sesongen hans. Så det kan fint skje med Isak og. Newcastle har iallefall økonomiske muskler til å kunne stå i det. Og Doak og Rio speler vel gjerne på kvar sin kant? ikkje at det er så stort poeng då men. Omtrent nekta er vel nøkkelordet her. Isak nektet jo å dra på preseason turen. Faktisk så nekter han å spille for Newcastle igjen. Det er heller ikke direkte sammenlignbart da det er flere faktorer inne i bildet her som brutte løfter, etc. Uansett så er det ingen regel uten unntak og Suarez var unntaket. Han fikk jo uansett en større overgang sesongen etter, eller var det to sesonger etter? Kan hende de er på hver sin kant, har ikke sjekket alt for nøye. Liverpool har uansett allerede handlet langt over det jeg trodde var aktuelt. Det kommer nok minst en angriper til inn, mest sannsynligvis Isak. Men kan alltids dukke opp noen andre, en vet aldri med denne klubben. 😛
wampster Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden "The referee’s call of no red card to Senesi was checked and confirmed by VAR – with the action deemed not to be a clear handball offence nor denial of a goal scoring opportunity (DOGSO), due to the distance from goal." What....? Han slår jo aktivt etter ballen OG treffer slik at den forandrer retning?
Whiteshit Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden (endret) Det var no berre såvidt isåfall Ironisk at den eg var mest redd for av dei nye er den som har imponert desidert mest (Ekitike). Resten har vore på kanten til svake. Endret 5 timer siden av Whiteshit
Whiteshit Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Endo skal bli det nye poteta. Liverpools Johnny Evans
leifeinar Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Savner allerede tia der man kunne senke skuldrene litt på 2-0 🙂
toreae Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden leifeinar skrev (19 minutter siden): Savner allerede tia der man kunne senke skuldrene litt på 2-0 🙂 Gjorde det et øyeblikk også. Men med Salah på venstrevingen, så var seieren sikret.
guttorm Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Hell yea, når Chiesa jaga ballen alene mot keeper på topp der, sa jeg høyt til meg selv, spring, jobb og de vil elske deg. Så avgjør han kampen like etter🥰 Diego ❤️
Cappo Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden (endret) Whiteshit skrev (59 minutter siden): Det var no berre såvidt isåfall Ironisk at den eg var mest redd for av dei nye er den som har imponert desidert mest (Ekitike). Resten har vore på kanten til svake. Tar nok litt tid å spille ordentlig inn det nye laget. Ganske mange utbyttinger. Men Ekitike var veldig god og jeg syns Wirtz også viste seg frem positivt. Blir bra med Bradley tilbake som Slot kan sette inn. I tillegg får en inn Guehi og Leoni som kan avlaste Van Dijk og Konate. Ellers så ser vi at vi savnet Gravenberch en del og at det er ganske opplagt at MacAllister ikke har hatt en hel preseason. Jeg leste på VG at Slot sa at Liverpool ikke trenger å bli mer kyniske. Vel, jeg er ikke helt enig for på 2-2 målet så burde bare Konate rykket ut på Semenyo og tatt det gule korte og stoppet kontringen. Endret 4 timer siden av Cappo
oOF Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden (endret) Skulle Liverpool komme til å vinne i år er det ikke fordi forsvaret er bra, men fordi de scorer mange mål. Bakover er det både mye individuelle og mange lagfeil. Endo på høyreback tror jeg ikke vi ser så mye mer. Kerkez har ikke imponert så langt, Konate og van Dijk er litt sånn der også. Kort sagt: Liverpool vinner ikke i år tror jeg. Endret 4 timer siden av oOF
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå