Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Neville-Brown-Rio-Evra

 

ill take it! men tror dere nev starter da? eg kan se for meg fergie bruke oshea fra start og neville på benken, det som irriterer litt. men ellers da? rooney og tevez mot arse og to i midtbane (scholes + carrick tenker jeg) og ronaldo på en side med giggs/evt. nani hvis han er tilbake?

 

VDS

 

nev - wes - rio - pat

 

ron - scholes - carrick - giggs/nani

 

wazza - tevez

 

 

men eneste er at hazza var så god i dag, hva skal vi gjøre med han? carrick kan jo ikke sitte ut, er jo i god form, men scholes spiller uansett om jeg kjenner fergie.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gratulerer med CL-semifinale mot meget overkommelig motstand. Skal bli godt å komme tilbake til Nou Camp.

Park er vel kanskje den hardest jobbende spilleren jeg har sett siden Keane takket for seg, og Hargreaves har en silkefot som ikke kan matches. Det viktigste med kampen i dag er sikkerheten, og hvordan vi setter ut Roma i store deler av kampen, selv med et ganske "B-preget" lag. Alle gjorde en innsats som er gull verdig, og selv om Tevez ikke spiller ballen nok når han er presset foran mål gjør han en god kamp og topper med en scoring.

 

Beskjeden som Sir Alex sender med å stille dette laget og fremdeles spille sterk fotball er jo ikke bare til Roma, men Barcelona kommer ikke til å like at de sliter seg videre mot Schalke samtidig som vi cruiser inn seier mot Roma med et svekket lag. Vi viser også at vi ikke er avhengig av Ronaldo og Rooney for å utrette ting på banen.

 

Emosjonelt når Neville entrer banen og tar på seg kapteinsbindet. Han er tilbake, og jeg har ikke vært gladere enn da. Klumpen bare satte seg i halsen hver gang Old Trafford ga han en hyllest når han tok i ballen. Herlig å ha deg tilbake, Gaz.

 

Rio kan ikke være så alvorlig skada om SAF ikke bytter han ut, så jeg velger å se på det som lite bekymringsverdig.

Lenke til kommentar

Alastor og Game kan spansken våres i alle fall ;)

 

Har stor tro på at vi tar Barcelona, mest fordi de er svake bakover på banen. Men vi er avhengige av Vidic (blir neppe klar) og Ferdinand til den kampen. Forsvarspillet til Pique og Silvestre var ikke godt nok i dag. For all del, de spillte helt greit men begge hadde personlige feil som ikke er akseptable mot Barca.

 

Edit: Masse leif på meg i dag :/

Endret av The Game
Lenke til kommentar
Alastor og Game kan spansken våres i alle fall ;)

 

Har stor tro på at vi tar Barcelona, mest fordi de er svake bakover på banen. Men vi er avhenige av Vidic (blir neppe klar) og Ferdinand til den kampen. Forsvarspillet til Pique og Silvestre var ikke godt nok i dag. For all del, de spillte helt greit men begge hadde personlige feil som ikke er akseptable mot Barca.

 

jo jeg tror vida er klar til onsdagen om to uker.. var jo "to til tre uker" han skulle være ute, og da er det 3 ukers forskjell mellom roma borte og barca borte, og jeg kan se for meg og rio og vida stille opp på nou camp. :) BY THE WAY, puyol fikk gult i dag og jeg er 99%sikker at han nå må stå over første kampen mot oss på nou camp! thats what im talking about :yes:

Lenke til kommentar

Sånn. Brukbar kamp dette, stusset litt da jeg så startoppstillingen. Men Fergie vet som vanlig hva han gjør, selv uten våre to største offensive stjerner fra start så kjørte vi over Roma, spesielt i førsteomgang anført av Hargreaves på sine enorme løp i midten og kant (!). Forsvarsfireren var glimrende. Stødig som fy. Pique imponerte veldig, og Sly gjorde sine saker bra tatt i betraktning at han har vært ute så lenge, GLIMRENDE back-up, slik som storklubb skal ha. Ellers må jeg si at headingen til Tevez var nydelig, forøvrig et av mange glimrende innlegg fra Hazza denne kvelden. Herlig å se Gary Neville komme innpå der, ovasjonen fra Stretford End var helt enorm, men det skulle bare da mangle, han er Salford-gutt, kaptein og HATER scousere, slik vi liker det.

Lenke til kommentar

faen fotball er syk. var i nyhetene i dag at kolo toure ikke klarte å tenke på noe annet enn at han er grunnen til at arsenal røk ut, også scorer BROREN hans for barca nå og sender klubben videre til semi der arsenal hadde vært om kolo ikke hadde prøvd seg på babel i går. hvordan skjer sånne ting? :p sykt!

Lenke til kommentar
Alastor og Game kan spansken våres i alle fall ;)

 

Har stor tro på at vi tar Barcelona, mest fordi de er svake bakover på banen. Men vi er avhengige av Vidic (blir neppe klar) og Ferdinand til den kampen. Forsvarspillet til Pique og Silvestre var ikke godt nok i dag. For all del, de spillte helt greit men begge hadde personlige feil som ikke er akseptable mot Barca.

 

Edit: Masse leif på meg i dag :/

 

Pique spilte da en bra kamp

Lenke til kommentar

Hva kan man si?!?! OVERLYKKELIIIIIIIG

 

Vi er i semi-finalen i CL gutta...IGJEN

 

Det var out of this world to see Gary ta på seg kapteinsbåndet. He's back!

 

Jeg må være enig med String - Emil at det var feigt å sette inn Rooney, men det var vel fordi jeg hadde så fryktelig lyst til å se en Welbeck spille.

 

Bojan er den jeg frykter mest mot Barcelona.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...