Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Og å banke dere,i en finale;VISS dere kommer så langt er bare enda deiligere enn å mobbe dere viss dere hadde tapt for Arsenal

Sier vel endel om deg og hvorfor du(dere ble så sinte i går..

Nei vi blir sinte for at slike avgjørelser får som regel vi imot oss i CL. Å når dere får slike i fordel hvert år er det smålig irriterende med tanke på at dere er rivaler.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og å banke dere,i en finale;VISS dere kommer så langt er bare enda deiligere enn å mobbe dere viss dere hadde tapt for Arsenal

Sier vel endel om deg og hvorfor du(dere ble så sinte i går..

Nei vi blir sinte for at slike avgjørelser får som regel vi imot oss i CL. Å når dere får slike i fordel hvert år er det smålig irriterende med tanke på at dere er rivaler.

Hvert år? Om Manu får hjelp i kveld som fører til avansement kommer ikke jeg til å klikke av den grunn, dommer feil er endel av fotballen.

 

Btw: Mener straffen i går var riktig dømt.

Lenke til kommentar
Håper ikke at speaker.no medlemene kommer å ødelegger idyllen vår her på diskusjon....Og hva søren er det der TOPPfotballkort bytte greiene :S

 

 

Si det... Blir disse trådene like usaklige og tåpelige som speaker.no eksemplene som er postet tidligere, slutter i alle fall jeg å bruke dette forumet. Da finner jeg heller noe annet...

Om dere har sett litt etter, så må alle de som har konto på speaker.no registrere seg på nytt på dette forumet. I tillegg så er speaker.no-forumet BETRAKTELIG mindre moderert enn vårt forum, så det dere bekymrer dere over kommer ikke til å skje.

 

Vi vil kaste ut usaklige og tåpelige folk over en lav sko :). Men, om dere ser n00bs som ikke helt har fått med seg reglene våre, fint om dere lar de være i fred, og rapporterer.

Lenke til kommentar

Jeg har tippet mye penger i kveld! Så nå er det best at det går inn.

 

Får 9000kr hvis dette går inn:

 

- ManUtd vinner kampen.

- Rooney scorer.

- Ronaldo scorer.

 

(har ikke tippet resultat, men bare at manu vinner kampen og at rooney og ronaldo scorer minst et hver)

Endret av sir-alex
Lenke til kommentar
Jeg har tippet mye penger i kveld! Så nå er det best at det går inn.

 

Får 9000kr hvis dette går inn:

 

- ManUtd vinner kampen.

- Rooney scorer.

- Ronaldo scorer.

 

(har ikke tippet resultat, men bare at manu vinner kampen og at rooney og ronaldo scorer minst et hver)

 

Kjedelig for deg hvis United får straffe helt i slutten av kampen og stillingen er 1-1 og Rooney har scoret. Så bommer Ronaldo på straffen. :)

 

Litt over en time til vi får vite startoppstillingen!

Lenke til kommentar
Jeg har tippet mye penger i kveld! Så nå er det best at det går inn.

 

Får 9000kr hvis dette går inn:

 

- ManUtd vinner kampen.

- Rooney scorer.

- Ronaldo scorer.

 

(har ikke tippet resultat, men bare at manu vinner kampen og at rooney og ronaldo scorer minst et hver)

Hvor mye er innsatsen?

 

Tror jeg brukte mellom 2 og 3 tusen i innsats. (Så er jo ikke allverdens odds!)

Lenke til kommentar
Hø? Oddsen er jo 2.0 på united-seier flere steder. Så dårlig odds på de 3 tingene er ikke noe jeg ville spillt.

 

Står vel ikke noe om resultatet? Så lenge united vinner og de to scorer. Kan like så godt bli 4-0 hvor ronaldo og rooney scorer hvert sitt, og de to siste av f.eks. Anderson og han vinner allikevel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...