Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dere bør jo nesten bare være glade vi kom videre, i tilfelle vi møtes i finalen. Jeg skjønner at hatet til Liverpool er større enn til Arsenal hos mange, men det virker som de fleste tror vi blir lettere motstand. Jeg vil IKKE møte dere i finalen, bare så det er sagt.

 

Sportslig sett så takler jeg Liverpool i en finale mot oss. Vi er sterke mot dem. Og publikum skal synge om Diego Forlan :)

 

Dere bør jo nesten bare være glade vi kom videre, i tilfelle vi møtes i finalen. Jeg skjønner at hatet til Liverpool er større enn til Arsenal hos mange, men det virker som de fleste tror vi blir lettere motstand. Jeg vil IKKE møte dere i finalen, bare så det er sagt.

Jeg vil definitivt ikke møte liverpool i finalen. Ikke fordi jeg tror dere er den vanskeligste motstanderen, men fordi at OM vi skulle tape, så vil vi ALDRI ALDRI ALDRI få høre slutten på det...

 

Jævla sant.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Dere bør jo nesten bare være glade vi kom videre, i tilfelle vi møtes i finalen. Jeg skjønner at hatet til Liverpool er større enn til Arsenal hos mange, men det virker som de fleste tror vi blir lettere motstand. Jeg vil IKKE møte dere i finalen, bare så det er sagt.

Jeg vil definitivt ikke møte liverpool i finalen. Ikke fordi jeg tror dere er den vanskeligste motstanderen, men fordi at OM vi skulle tape, så vil vi ALDRI ALDRI ALDRI få høre slutten på det...

 

Det er faktisk akkurat det samme jeg føler i forhold til United. Tenk hvor rabiate tilstander vi hadde fått her inne da.

Lenke til kommentar

Vi skal ikke se bort fra Chelsea, men jeg er mer nervøs når det blir Barcelona enn Liverpool og Chelsea. Barcelona er ett utrolig bra lag som er veldig vanskelig å slå borte. men de sliter med skader så det blir vel United - Chelsea i finalen og med ett 3-0 resultat. Blir the double i år gitt. hehe

Lenke til kommentar
Vi skal ikke se bort fra Chelsea, men jeg er mer nervøs når det blir Barcelona enn Liverpool og Chelsea. Barcelona er ett utrolig bra lag som er veldig vanskelig å slå borte. men de sliter med skader så det blir vel United - Chelsea i finalen og med ett 3-0 resultat. Blir the double i år gitt. hehe

 

Barca har vel sin dårligste form på mange år. Jeg tror Chelsea blir mye farligere om vi når så langt. Jeg kan godt se for meg at vi hiver manageren deres på dør og slår Barca

Lenke til kommentar
Dere bør jo nesten bare være glade vi kom videre, i tilfelle vi møtes i finalen. Jeg skjønner at hatet til Liverpool er større enn til Arsenal hos mange, men det virker som de fleste tror vi blir lettere motstand. Jeg vil IKKE møte dere i finalen, bare så det er sagt.

 

Finalen bør avlyses dersom det blir Liverpool - Manchester United. :) Hvis jeg måtte velge et av de engelske lagene til motstander i en CL-finale ville jeg valgt Arsenal. Vi har et greit tak på Liverpool i Premier League, men i Champions Leagaue er det ingen som slår Liverpool. Jeg tror ikke den semifinalen mellom Chelsea og Liverpool blir spesielt morsom, heller litt kjedelig. Uansett.. det blir morsomt å se hvem av de som går videre. Jeg håper på Chelsea.

 

Men nå må vi konsentrere oss om morgendagens kamp.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Må da være psykisk of fysisk umulig å spille en slik kamp som United - LFC

 

Ikke minst å se kampen. Hvis det blir tilfellet så må jeg være godt brisen på forhånd, samt ha sovepiller og tequila innen rekkevidde.

Lenke til kommentar

Det er en ting jeg lurer på.

 

Det er en sang som synges en del ganger i løpet av en United-kamp. Jeg får aldri med meg hva de synger, og litt vanskelig å gi dere melodien. Den går fort, slik at det er vanskelig å høre hva de synger.

 

Og det hørtes faktisk ut som den ble syngt på Anfield i kveld? Jeg tar sikkert feil, men samme melodi i hvert fall. Så hvis noen bare kan skrike ut de sangene de vet synges under hver United-kamp. Jeg tror ikke det synges om en spiller, men ..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...