Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Fergie har jo sagt at enten Neville eller Silvestre skal starte i denne kampen, så lurer på om dette skjer. Jeg håper selvsagt Neville, selv om han har vært ute over 1 år. Men når han har greid å kjempe over 1 år med skade, så fortjenern det.

 

Men skulle ikke det være håp for Rio idag? Eller sitter han kanskje på benken?

 

Tipper vi verken får se Silvestre eller Neville fra start i kveld. Og det er fremdeles håp for Rio, men jeg tviler. Han skulle vel bli testet like før kampen, eller var det i dag tidlig? Uansett, jeg tror ikke han starter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fergie har jo sagt at enten Neville eller Silvestre skal starte i denne kampen, så lurer på om dette skjer. Jeg håper selvsagt Neville, selv om han har vært ute over 1 år. Men når han har greid å kjempe over 1 år med skade, så fortjenern det.

 

Men skulle ikke det være håp for Rio idag? Eller sitter han kanskje på benken?

 

Tipper vi verken får se Silvestre eller Neville fra start i kveld. Og det er fremdeles håp for Rio, men jeg tviler. Han skulle vel bli testet like før kampen, eller var det i dag tidlig? Uansett, jeg tror ikke han starter.

 

 

Fergie har jo sagt at enten Neville eller Silvestre skal starte i denne kampen, så lurer på om dette skjer. Jeg håper selvsagt Neville, selv om han har vært ute over 1 år. Men når han har greid å kjempe over 1 år med skade, så fortjenern det.

 

Men skulle ikke det være håp for Rio idag? Eller sitter han kanskje på benken?

 

Tipper vi verken får se Silvestre eller Neville fra start i kveld. Og det er fremdeles håp for Rio, men jeg tviler. Han skulle vel bli testet like før kampen, eller var det i dag tidlig? Uansett, jeg tror ikke han starter.

 

Ooookay....

Lenke til kommentar

Jøss, våkner opp kl 5 i natt og hva får jeg se. Jo, Liverpool nok en gang heldig med en dommeravgjørelse. Begynner neste å håpe vi møter de i finalen og rundspiller de etter alle kunstens regler så de jævlene kan komme seg ned på jorda. Makan til heldige dommeravgjørelser har jeg ikke vært borti siden Sør-Korea VM 2002....

Lenke til kommentar
guys mye snakk om utd - pool finale og utd - barca semi her, er det bare jeg som er litt redd at vi slipper inn ett tidlig mål i morgen? jeg tror ikke jeg tør se resten av kampen hvis roma klarer å score 0-1, hadde vært utrolig skremmende!

 

Er nervøs, men ikke så mye som en PL kamp. Det er jo bare CL

Lenke til kommentar
Jøss, våkner opp kl 5 i natt og hva får jeg se. Jo, Liverpool nok en gang heldig med en dommeravgjørelse. Begynner neste å håpe vi møter de i finalen og rundspiller de etter alle kunstens regler så de jævlene kan komme seg ned på jorda. Makan til heldige dommeravgjørelser har jeg ikke vært borti siden Sør-Korea VM 2002....

Hahaha, dette likte du ikke, hadde håpet du kunne erte oss for tapet mot Arsenal i dag? Jaja, tror dere slår ut roma i dag, får håpe det blir et lite plaster på såret.

Lenke til kommentar
Jøss, våkner opp kl 5 i natt og hva får jeg se. Jo, Liverpool nok en gang heldig med en dommeravgjørelse. Begynner neste å håpe vi møter de i finalen og rundspiller de etter alle kunstens regler så de jævlene kan komme seg ned på jorda. Makan til heldige dommeravgjørelser har jeg ikke vært borti siden Sør-Korea VM 2002....

Hahaha, dette likte du ikke, hadde håpet du kunne erte oss for tapet mot Arsenal i dag? Jaja, tror dere slår ut roma i dag, får håpe det blir et lite plaster på såret.

 

Å vi har masse å mobbe dere om. Dessuten har vi lært at filming for eget lag er posetivt :)

Lenke til kommentar
Jøss, våkner opp kl 5 i natt og hva får jeg se. Jo, Liverpool nok en gang heldig med en dommeravgjørelse. Begynner neste å håpe vi møter de i finalen og rundspiller de etter alle kunstens regler så de jævlene kan komme seg ned på jorda. Makan til heldige dommeravgjørelser har jeg ikke vært borti siden Sør-Korea VM 2002....

Hahaha, dette likte du ikke, hadde håpet du kunne erte oss for tapet mot Arsenal i dag? Jaja, tror dere slår ut roma i dag, får håpe det blir et lite plaster på såret.

 

Jeg visste jo at dere kom til å vinne, jeg la meg i pausen i går, like greit det, visste dere kom til å vinne på en eller annen flaksete måte som vanlig, og hadde jeg vært her inne i går hadde jeg blitt utestengt.

 

 

Frykter kampen idag, Pique - Brown skal nok gå greit i midtforsvaret egentlig. Stort + at Totti fortsatt er ute.

Lenke til kommentar

Jeg håper på:

 

-----------------Edwin--------------

Gary----Wes----Gerard----Patrice

-----------------Owen---------------

---------Michael-----Anderson-----

--------------------------------Ji-Sung

Cristiano------------------------------

-----------------Wayne---------------

 

Tror på

 

VDS

Hargreaves,brown,pique,evra

ronaldo.scholes,carrick,anderson,park,

Rooney

Lenke til kommentar
Tviler på at kampen i kvell blir like bra som Lpool - Arsenal kampen, men vi kan håpe; )

 

Kanskje en reprise fra i fjor;P? 7 mål?

Du tviler på at det blir like bra ikveld som igår, men du spør om en reprise fra ifjor? Som om ikke kampen ifjor var større enn kampen igår?

Kampen ifjor møkkeide kampen igår, lett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...