Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fitte faen, jeg har ikke Viasat 4!!! :cry: Fikk den plutselig gratis for noen måneder siden og nå er den vekke!! Fy faen jeg går å sover, dagen er ødelagt! :cry:

 

åja viser de ikke på tv3 i kveld? uffda, må suge heftig for deg! jeg har så dårlig erfaring med stream, har heldigvis viasat 4, canal digital lanserte jo det for ikke så lenge siden heldigvis sammen med tv3! long live canal+ :new_woot:

Lenke til kommentar

@ Chauz - :cry:

 

Prøve å ringe en kompis? Hvis du er gammel nok, ta turen på puben? Se på nettet? Men veit hvordan det føles å gå på en kanal smell. Husker EKSTREMT godt da jeg hadde gjort klart til match med gutta og diska opp med taco, colers og alt det der. C+ streika og måtte ta til takke med text tv :fun: Kampen endte 1-1 borte mot sotton. James Beattie, den kølla har jeg aldri tilgitt.

 

Gleder meg til i kveld merker jeg!1

Lenke til kommentar

Alostor: Er en n00b og vet ikke en drit om hva du snakker om. :p Takk for at du prøver å hjelpe allikevel. :)

 

Skal prøve å ringe en kompis ja, han er Pool fan (:dontgetit:) og vi så Arsenal - Pool sammen (der dommerne var de store stjernene) Satser på at han gidd å se på United sammen med meg! Må løpe som f... nå. Lykke til med fest fotball!

Endret av Chauz
Lenke til kommentar
VDS

Brown - Rio - Pique - Sly

Hazza

Park - Anderson - Carrick - Giggs

Tevez

 

 

Subs:

 

Rooney

Ron

Scholes

Neville

Kusxhaxjk

Welbeck

O'Shea

 

litt sur at rooney OG ron ikke er med.. en kunne satt på benken, greit nok men ikke begge.. greit å se rio da :) scholes burde vært med men greit, vi får se i dag

Lenke til kommentar
Kan ikke beskrive hvor glad jeg er for å se Rio dukke opp i startellveren!

 

Herlig at Silvestre er tilbake også. Blir spennende å se hvordan det går.

 

Nå gleder jeg meg skikkelig til kamp! :D

 

ja :) men vet dere om evra er skadet? for han var jo ikke på benken en gang?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...