Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå må Chelsea eller dere United slå Liverpool, ingen er verre enn laget. Torres og Babel filmet som fan, så er det Masc som tok alle skitne taklingene når Arsenal prøvde å angripe.

Det kan du banne på!! Vi skal maltraktere det kvalme laget der til det bare er leverpostei igjen!! Håper Chelsea tar dem, men hvis ikke så gjør vi det.

 

Enig med Banan. Føler med deg Fox

Lenke til kommentar
Nå må Chelsea eller dere United slå Liverpool, ingen er verre enn laget. Torres og Babel filmet som fan, så er det Masc som tok alle skitne taklingene når Arsenal prøvde å angripe.

 

Så sker det noe på søndag og da håper dere Liverpool slår oss.

 

Men for all del. Å gå ut av kvartfinale pga dommerfeil veit vi Manchester United supportere alt om. Scholes var to meter onside. Den situasjonen klarer jeg ikke å legge fra meg.

Lenke til kommentar
Nå må Chelsea eller dere United slå Liverpool, ingen er verre enn laget. Torres og Babel filmet som fan, så er det Masc som tok alle skitne taklingene når Arsenal prøvde å angripe.

 

Så sker det noe på søndag og da håper dere Liverpool slår oss.

 

Men for all del. Å gå ut av kvartfinale pga dommerfeil veit vi Manchester United supportere alt om. Scholes var to meter onside. Den situasjonen klarer jeg ikke å legge fra meg.

Ikke jeg heller. Solskjær provoserte meg noe enormt etter den kampen med "det var ei lita dommerfeil der, men det er sånn som skjer".

Lenke til kommentar
Nå må Chelsea eller dere United slå Liverpool, ingen er verre enn laget. Torres og Babel filmet som fan, så er det Masc som tok alle skitne taklingene når Arsenal prøvde å angripe.

 

Så sker det noe på søndag og da håper dere Liverpool slår oss.

 

Men for all del. Å gå ut av kvartfinale pga dommerfeil veit vi Manchester United supportere alt om. Scholes var to meter onside. Den situasjonen klarer jeg ikke å legge fra meg.

Ikke jeg heller. Solskjær provoserte meg noe enormt etter den kampen med "det var ei lita dommerfeil der, men det er sånn som skjer".

 

Nydelig sagt til pressefolk da.

Lenke til kommentar
Sorry, klarer ikke le. Det her var rett og slett tragisk.

 

Le at de gidder å synke så lavt, de klager støtt og stadig om andre lag og deres filmingkultur. Ingen er verre enn Liverpool sjølv! Patetisk! Når man peker på noen, da peker man 3ganger på seg selv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Dere bør jo nesten bare være glade vi kom videre, i tilfelle vi møtes i finalen. Jeg skjønner at hatet til Liverpool er større enn til Arsenal hos mange, men det virker som de fleste tror vi blir lettere motstand. Jeg vil IKKE møte dere i finalen, bare så det er sagt.

Lenke til kommentar
Dere bør jo nesten bare være glade vi kom videre, i tilfelle vi møtes i finalen. Jeg skjønner at hatet til Liverpool er større enn til Arsenal hos mange, men det virker som de fleste tror vi blir lettere motstand. Jeg vil IKKE møte dere i finalen, bare så det er sagt.

Jeg vil definitivt ikke møte liverpool i finalen. Ikke fordi jeg tror dere er den vanskeligste motstanderen, men fordi at OM vi skulle tape, så vil vi ALDRI ALDRI ALDRI få høre slutten på det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...