Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Eller enda bedre, bare Anderson?

@Edit: Ja takk skal du ha Limbeck, nå føler jeg meg ikke gammel. Thnx.

Endret av Hyrlen
Skrevet (endret)

Lil wayne er faen meg elsk. Husker jeg tenkte på han første gang jeg så Anderson. Ligner faktisk en smule...

Håper veldig på Anderson i mårra. Han og Evra er favoritter her i gården.

Edit: Husker predator filmen med arnold og carl wheaters (fra rocky filmene) og føler meg ikke old av den grunn :) Ligna ikke mye uten maska nei..

Endret av The Game
Skrevet

se bildet fakey postet. Lil Wayne er en rapper, fra statene. Du har sikkert hørt han i You (med Lloyd) og Sweetest girl. An MTV poll in 2007 declared Lil Wayne the 'Best Rapper Alive.

Skrevet (endret)

MTV var bra på 90 tallet. Nå er det en fadese. Og jeg hører lite (ekstremt lite) på dagens musikk.

ps min mening :)

Endret av Limbeck
Skrevet

Skjer med off topic de siste sidene da?

Siden Zlatan har den sykeste mopedbarten jeg har sett på lenge synes jeg kanskje han passer litt med Shrek og Scarface på topp hos dere. :hmm:

Skrevet (endret)

Hvor mye artigere er det ikke i denne tråden, enn i pooltråden? Denne tråden: :rofl: Pooltråden: :sleep:

OT: Agüero kunne jeg tenke meg å se i United

Edit. @ Fakey: Ferdinand - Snoop tenker jeg også på HVER bidige gang jeg ser en av de. Helt sykt hvor mye de ligner...

Endret av The Game
Skrevet
OT: Agüero kunne jeg tenke meg å se i United

Helt enig! Agüero er min favorittspiller blant ikke-United spillere. Å fått han til klubben hadde vært som en heftig våt drøm!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...