Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra kamp av Foster med 2 strålende redninger. Ronaldo var god bortsett fra på avslutningene, men fikk til slutt det avgjørende målet. Rooney var ikke akkurat strålende, men ordnet assist til Ronaldo. Ellers var det en dårlig kamp mot et dårlig lag med en keeper i god form.

Lenke til kommentar

Det er slike seire som disse som gjør oss til soleklare favoritter. Det å slite seg til en slik seier er veldig viktig.

 

Ellers kan det sies at Giggs var mindre bra. Ville heller sett en Nani på venstresiden isteden. Jeg synes også at spillet ble bedre etter dobbeltbyttet, da Ronaldo ble dytter på høyrekant, mens Saha og Carrick ble byttet henholdsvis på spiss-og midtbaneplass.

 

Ps: Stor ære til Foster!

Endret av PsychoDevil98
Lenke til kommentar
Det er slike seire som disse som gjør oss til soleklare favoritter. Det så slite seg til en slik seier er veldig vikitig.

Det er jo disse kampene vi skal vinne ved å kjøre komfortabelt i 4. gir, noe vi absolutt ikke klarte idag, såvidt jeg fikk med meg. Vi har ikke marginene på vår side, men det er ikke første gang i år, og vi må absolutt skjerpe oss foran mål hvis vi skal være seriøse utfordere til PL og CL ut sesongen.

Lenke til kommentar
TOP OF THE LEAGUE!!!!!!!!!!

 

Enn så lenge..top of the league til midtuka, forhåpentligvis.

 

Og Ronaldo brenner sjanser som faen, går mot Torres som toppscorer nå...

 

Dette var uansett begredelig, og jeg klarer ikke å glede meg over spillet. Innsatsen er forjævlig dårlig.

 

Derby kunne fort tatt alle tre poengene idag, bare å takke Foster. Dette var rett og slett jævlig flaut.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar
Og Ronaldo brenner sjanser som faen, går mot Torres som toppscorer nå...

På den ene siden er det negativt at han brenner så mange sjanser i dag, på den andre så er det positivt at han klarer å komme til så mange sjanser som han gjør. Dessuten vet vi alle at han er giftig som få vanligvis. Han hadde rett og slett en dårlig dag og var jo nære ved flere anledninger. Carroll skal ha sin del av æren også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...