Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi burde ha ha vunnet med 5, eller 8 mål, syns dette var egentlig skam dårlig mot PL's dårligste lag.

Du må alltid overdrive litt for mye Raste.

Så du kampen i det hele tatt, så du hvor mange sjanser United hadde? Ronaldo hadde jo mange sjanser som burde vært mål.

 

Ja, han spilte. Han ble byttet ut mot cCarrick.

 

Haha, tekstforståelse er noe dritt? :p Innlegget hans var en metafor for at Scholes var ræv idag, og du svarer han seriøst, haha :)

Seff, dønn seriøst. Må jo være seriøs her da :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

2bb1@ Bortsett fra Pompey-kampen så har vi 3-0 mot Fulham, 5-1 mot Newcastle, 1-1 mot Lyon alle på bortebane også 4-0 mot Arsenal. Kaller du det ræv?

 

Nightkeeper @ Var det ikke du som skulle gå under jorden til reprisen startet? :p

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar
Nightkeeper @ Var det ikke du som skulle gå under jorden til reprisen startet? :p

 

Var ikke meg, det var Manx, jeg sa at jeg aldri hadde klart å gå under jorden :)

 

 

1-0 Boro, Ex-gooner Alliadiere putter. Herlicht.

 

 

Æsj, der tok Arsenal ledelsen.

 

 

Haha, hvilken kamp ser du? :) Arsenal Ladies?

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar

Herlig boro!!

 

Digger skjarmtrollet Pogatetez. Liker faktisk laget fra riverside ganske godt, så kommer til å heie uhemmet på dem i dag. Tuncay tror jeg putter i dag

 

Can they weather the storm!?! Arsenal presser, men blir det ikke mål før pause, så kan dette bli virkelig bra

 

Edit: Går litt fort i svingende i dag Raste? :D;) hehe.

Endret av The Game
Lenke til kommentar
2bb1@ Bortsett fra Pompey-kampen så har vi 3-0 mot Fulham, 5-1 mot Newcastle, 1-1 mot Lyon alle på bortebane også 4-0 mot Arsenal. Kaller du det ræv?

 

Nightkeeper @ Var det ikke du som skulle gå under jorden til reprisen startet? :p

Jeg har ikke sagt at resultatene har vært ass, men de kampene jeg har sett i det siste har jeg alltid fått en slags angst av å tape poeng. Gjelder de kampene hvor ManU ikke har klart å score før langt uti andreomgangen.

Lenke til kommentar
Vi burde ha ha vunnet med 5, eller 8 mål, syns dette var egentlig skam dårlig mot PL's dårligste lag.

Du må alltid overdrive litt for mye Raste.

Så du kampen i det hele tatt, så du hvor mange sjanser United hadde? Ronaldo hadde jo mange sjanser som burde vært mål.

Ja, jeg så hvor mange sjanser United hadde, men de hadde ikke opptil åtte 100% sjanser. Det blir akkurat som når du sier at du forventer at vi skal vinne med 5-6 mål foran hver kamp.

 

I dag burde vi kanskje ha vunnet med 2 kanskje 3 mål. 8 derimot, er en helt sinnsyk overdrivelse fra deg.

Lenke til kommentar
Undertegnede så Boro mot Villa i midtuka, og laget fra nordøst spilte glimrende og fortjente 3 p, men ble ranet av dommeren. Så et evt. poengtap for Gunners idag kommer ikke som noen overraskelse på meg, selv om jeg tror de tar 3 poeng, dessverre.

Så den kampen jeg også og satt igjen med samme inntrykk som deg. Med litt marginer/flaks så kan boro fint klare poeng i dag

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
2bb1@ Bortsett fra Pompey-kampen så har vi 3-0 mot Fulham, 5-1 mot Newcastle, 1-1 mot Lyon alle på bortebane også 4-0 mot Arsenal. Kaller du det ræv?

 

Nightkeeper @ Var det ikke du som skulle gå under jorden til reprisen startet? :p

Jeg har ikke sagt at resultatene har vært ass, men de kampene jeg har sett i det siste har jeg alltid fått en slags angst av å tape poeng. Gjelder de kampene hvor ManU ikke har klart å score før langt uti andreomgangen.

I Januar som er en stund siden gikk vi til pause med 0-0 i rundt 80% av kampene, er det dem du mener?+/- 2 måneder siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...