Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Rooney er særs barnslig og oppskrytt...

Barnslig ja.

 

Oppskrytt, langt ifra. Gutten er 19.

 

Jeg gidder ikke argumentere bedre siden å diskutere ulike spilleroppfatninger aldri kommer noe vei.

 

Men kan si at jeg ikke har hørt fra mange kommentatorer, managere eller spillere at Rooney er oppskrytt. Faktisk ingen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Rooney er særs barnslig og oppskrytt...

Tja... Barnslig? Vil vel ikke si det, heller uerfaren!

 

Oppskrytt? Det tror jeg du må spise i deg igjen. Alle som har sett litt fotball, har fått med seg Rooneys kvaliteter på fotballbanen, og de er ganske enorme, i tillegg til at han er bare 19 år!

 

Som Hyrlen sier, har aldri hørt noen si at Rooney er oppskrytt! Det han har bevist for England og United beviser utsagnet mitt!

Lenke til kommentar

Vel, jeg mener han er oppskrytt med tanke på hvor mange spaltemeter soppen tar opp hver uke. Jeg synes f.eks Pablo Aimar var et mye større talent for 2 år siden enn det Rooney er i dag. Det høres kanskje litt fanboy ut, men jeg synes også Robben "danker" ut Rooney som wonderboy.

 

Men, men. Slike ting blir man aldri enige om. ;)

Lenke til kommentar

Rooney er en idiot på mange måter, men det er et par ting du ikke kan ta ifra ham, LarsP:

 

*Meget god fotballforståelse.

*Utrolig sterk avslutter.

*Skyter hardt og relativt presist.

*Kjapp.

*Fysikk.

 

Dette er han heller dårlig på:

 

*Gjøre seg spillbar.

*Temparament.

*Ikke evnen til å løfte seg på en dårlig dag.

*Hodestyrke.

 

I hvert fall mine subjektive meninger om Rooney. Er ManU-fan av hele mitt hjerte.

Lenke til kommentar

Pelle, ikke for å klage, men innlegget ditt er litt pussig:

 

*Meget god fotballforståelse og det å *Gjøre seg spillbar henger som regel sammen.

 

Det gjør forresten og:

*Utrolig sterk avslutter. - *Skyter hardt og relativt presist.

 

Han har i mine øyne tre store "egenskaper":

- Fysikk, gutten er sterk som en okse.

- Uhyre tungt skudd, minner meg om Hristo Stoitchkov.

- Alder, gutten har tiden på sin side. Håper bare han ikke tuller vekk talentet sitt.

 

 

Men, som sagt tidligere så mener jeg at han ikke er like god som media vil ha det til. Han har på en måte tatt over David Beckhams rolle - elsket og hatet av media. Stakkars gutt, det kan rett og slett ikke han ha en positiv effekt på spillet hans.

Lenke til kommentar
Rooney er særs barnslig og oppskrytt...

Second that. Selv om han er nitten trenger han ikke være en rebelsk ungdom. Send ham ut på landet for å måke møkk et par uker. Da blir han nok ydmyk. Når han i en alder av 19 ikke har fått med seg at det å ha respekt for dommeren er nødvendig er han faen meg dum.

 

Jeg går så langt som å si at iq-en hans er lavere en skostørrelsen min. Han har likevel en voksen smak for damer har jeg hørt. Men en som sover med prostituerte, er usportslig fortjener ikke spille på MU.

 

 

Edit: Jeg tar det sterkt fram at jeg er ikke MU/medgangssupporter, jeg heier på AS Roma.

 

Forza numero dieci Francesco Totti il gande

Endret av Jeg_ruler
Lenke til kommentar

Du er ikke det eneste som mener det.

 

Ser ikke ut som om det blir noe annet en uavgjort i dag heller, ikke bra Chelsea er da sju poeng foran med en kamp mer spilt. Men skal jo United spille to gange mot chelsea noe som vil si seks poeng og med tre i den kampen som vi ikke har spilt, litt sjapp hoderegning betyr det da at United leder med to poeng :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tanker etter dagens kamp:

  • Han Bardsley-randomen var jo elendig. Total mangel på ballkontroll, og prøver å briefe med lange - men rævva - innkast.
  • Morsomt å høre kommentatorene slakte ManU på forhånd, for så å omtale dem som "en av de store" som vinner på en middels dag osv.
  • Lei av kritikken mot Ronaldo. Han finter når han skal, og gjør det jævla bra hver gang han utfordrer. De gangene han mister ballen er det fordi han får 2-3-4 mann på seg uten å ha hatt noen (gode) pasningsmuligheter. Selvsagt holder han litt for lenge på ballen han også noen ganger, men hvem gjør vel ikke det?
  • Kieran Richardson er en fyr jeg liker. Utrolig kjapp, og spiller helt kurant hver gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...