Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er dette for en pessimistisk holdning?

 

Seff vinner Manu....

 

Eneste grunner til at Barca skal ha noen sjans til å vinne, heter Ronaldinho... Eneste spillern på det laget som duger!

 

Tsjelskij har jo to fulle lag som er gode nok til å gjøre det bra i CL, men tror (og håper) at de ikke vinner...

 

I år har Manu den beste stallen på noen sesonger, så la oss håpe på en reprise fra 99'; THE TREBLE :w00t:

Lenke til kommentar
Eneste grunner til at Barca skal ha noen sjans til å vinne, heter Ronaldinho... Eneste spillern på det laget som duger.

Haha, Barca har en stall som er overlegen Man Utd. I tillegg så er de samspilte og Frank er en dyktig trener.

 

Gjør om min oppbrinnelige post(se tidligere i tråden):

Tre favoritter til CL: Barca, Milan og Chelsea.

 

Men, igjen - cup er cup. Alt kan skje.

Endret av LarsP
Lenke til kommentar
Eneste grunner til at Barca skal ha noen sjans til å vinne, heter Ronaldinho... Eneste spillern på det laget som duger.

Haha, Barca har en stall som er overlegen Man Utd. I tillegg så er de samspilte og Frank er en dyktig trener.

 

United sin stall er undervurdert.

 

Scholes, giggs, keane, rooney, Ruud, ferdinand, silvestre, Heinze, Saha (når skadefri), ronaldo, Van der sar, Park?

 

Å dette er KUN stjernespillere. Å alle spiller på sine respektive landslag unntatt Silvestre som nylig ble vraket. United har 13 landslagspillere til helgens kamper, det bør vel si litt?

 

Ærlig talt så vil jeg si at det eneste United mangler er litt backup på midtbanen så er vi i boks.

 

Å United har ikke noe lilleputt i CL selv om de ikke har vunnet de siste årene, de har vært både i semi og kvart nesten hvert år. Å året de vant 98/99 så var stallen etter min mening mye dårligere.

Lenke til kommentar
Scholes, giggs, keane, rooney, Ruud, ferdinand, silvestre, Heinze, Saha (når skadefri), ronaldo, Van der sar, Park?

 

Å dette er KUN stjernespillere. Å alle spiller på sine respektive landslag unntatt Silvestre som nylig ble vraket. United har 13 landslagspillere til helgens kamper, det bør vel si litt?

Vel, ikke helt enig i at Silvestre og Saha er de helt store stjernene. Ronaldo er i mine øyne alt for ujevn, spillet hans styres ofte av humør og dagsform. Dessuten er han en mester til å ødelegge overganger med meningsløse driblinger. Han har MYE å lære.

 

At spillerne er på landslag er vel et heller dårlig argument. Rosenborg ligger på like over streken i Norge, men kan likevel skilte med 6 (kanskje ikke mot Slovenia(skader på blant annet Helstad og E.Johnsen) men de er likevel aktuelle hver gang) landslagsspillere: Johnsen, Sollie, Braaten, Johnsen og Ødegaard og Helstad.

Lenke til kommentar

Enig at Ronaldo har ein del å gå på når det gjelder forståelse og det å sette opp lagkamerater. Men han har ein fantastisk evne til skape rom i dei mest usansynlige situasjoner, for deretter å gå direkte i angrep.

 

Teknikken hans er jo frå ein anna verden, har er ganske rask og har eit godt skudd.

Såg jo i pre-season og i mange kamper sist sesong, det var bare han og Rooney som fekk godkjent av manageren i mange kamper.

Lenke til kommentar

Han har god teknikk, men bare synd han dribler seg vekk nede ved cornerflagget 70% av gangene. Han er en ny Denilson, eneste som er forskjellig er at Denilson er underholdende å se på. Ronaldo gjør meg bare frustrert.

 

Han blir høyst trolig en topp angrepsspiller om et par år når han lærer at fotball er et lagspill.

Lenke til kommentar
Vel, ikke helt enig i at Silvestre og Saha er de helt store stjernene. Ronaldo er i mine øyne alt for ujevn, spillet hans styres ofte av humør og dagsform. Dessuten er han en mester til å ødelegge overganger med meningsløse driblinger. Han har MYE å lære.

 

At spillerne er på landslag er vel et heller dårlig argument. Rosenborg ligger på like over streken i Norge, men kan likevel skilte med 6 (kanskje ikke mot Slovenia(skader på blant annet Helstad og E.Johnsen) men de er likevel aktuelle hver gang) landslagsspillere: Johnsen, Sollie, Braaten, Johnsen og Ødegaard og Helstad.

Saha skadefri er nok en av de beste spissene i PL, kanskje ikke nå som han har vært skadet i flere måneder da. Silvestre jaok.

 

Når det gjelder Ronaldo så tror jeg du må se noen av de seneste kampene, omtrent banens beste i hver av dem han har startet i. Enig at han før gjorde mye rart, men han har skjerpet seg grundig å ligner mer og mer på giggs i stilen. Tror ikke jeg har sett en overgang han har ødelagt hittil i sesongen.

 

Uansett så var poenget mitt at du undervurderer stallen til United.

 

Å du Norge ligger på 36 plass på Fifa rankingen, England ligger "litt" høyere å det er der United har flesteparten av spillerne. Så den sammenligningen vil jeg ha meg frabedt.

 

 

Å jeg er drit lei av at alle ser så opp til spanske lag, den eneste grunnen til at Real Madrid og Barca hevder seg til tider er de astronomiske spillerkjøpene. Kan jo umulig være trenern siden de skifter trener minst hvert 3. år.

Lenke til kommentar

Saha bruker brystkassa for mye. End of story.

 

Ronaldo har skjerpet seg, men det er fremdeles mye å hente. Han er et kjempetalent i stadig utvikling.

 

Jeg kan ikke undervurdere stallen til Man Utd når jeg tidligere har tippet de som outsidere til å vinne CL. Men, Man Utd har et problem: Bredde. Blir noen av spillerne skadet så kan ting fort snu seg.

 

England ble griset av Danmark i Parken. Say no more. ;)

 

Barcelona har kanskje verdens beste lag(kanskje sammen med Chelsea og Milan), ikke rart at folk ser opp til de. De er rett og slett utrolig dyktige.

 

PS: Jeg prøver ikke å angripe Man Utd på noen måte med bakgrunn at heier på de blå. Prøver å forholde meg så objektiv som mulig.

Lenke til kommentar
Ronaldo har skjerpet seg, men det er fremdeles mye å hente. Han er et kjempetalent i stadig utvikling.

 

 

 

Ronaldo har mye og hente ja, men mener han er god nok til å spille på hvilket som helst lag i verden. Jeg liker virkelig at han trekker litt mer inn mellom forsvar og midtbanen til motstandern. Man kan se paniken spre seg i forsvaret :!:

 

Jeg kan ikke undervurdere stallen til Man Utd når jeg tidligere har tippet de som outsidere til å vinne CL. Men, Man Utd har et problem: Bredde. Blir noen av spillerne skadet så kan ting fort snu seg.

Enig, men husk at for to sesonger siden spilte de nesten med B-laget hele høst og vinter delen. Å da vant de ligaen.

 

England ble griset av Danmark i Parken. Say no more. ;)

Norge slo Brasil I VM... ;) Hellas vant Em. Ballen er rund.

 

Barcelona har kanskje verdens beste lag(kanskje sammen med Chelsea og Milan), ikke rart at folk ser opp til de. De er rett og slett utrolig dyktige.

En sesongs under både Chelsea og Barca, vent nå litt med å rope om verdens beste lag.

PS: Jeg prøver ikke å angripe Man Utd på noen måte med bakgrunn at heier på de blå. Prøver å forholde meg så objektiv som mulig.

Men jeg må fortsatt få lov til å forsvare dem ;)

Lenke til kommentar
Ronaldo har mye og hente ja, men mener han er god nok til å spille på hvilket som helst lag i verden. Jeg liker virkelig at han trekker litt mer inn mellom forsvar og midtbanen til motstandern. Man kan se paniken spre seg i forsvaret 

Det er et lag han ville slitt med å få særlig med spilletid. =P

Anyways, jeg liker Park bedre enn Ronaldo da Park viser større bredde i spillet sitt, i tillegg til å være dyktig ute på sidene så er han utrolig flink til å trekke innover i mellomrommet og skape situasjoner for Ruud og Rooney. Årets kjøp i Premier League? (Edgar Davids, Del Horno og Bent er også kandidater til den prisen)

 

Enig, men husk at for to sesonger siden spilte de nesten med B-laget hele høst og vinter delen. Å da vant de ligaen.

Snøen som falt i fjor er for meg total uinteressant. Situasjonen har endret seg.

 

Norge slo Brasil I VM...  Hellas vant Em. Ballen er rund.

Og jeg slo av en spøk!

 

En sesongs under både Chelsea og Barca, vent nå litt med å rope om verdens beste lag.

Igjen, jeg kan kun uttale meg om hva de presterte i fjor. Det er det som er mest nærliggende dagens situasjon. Barca var fryktinngytende i fjor og kommer garantert til å være det i år og.

 

Men jeg må fortsatt få lov til å forsvare dem

Be my guest! ;)

Lenke til kommentar

Det med Park skal jeg vente litt av, men at han kan erstatte Scholes ser jeg ikke bort ifra :thumbup:

Snøen som falt i fjor er for meg total uinteressant. Situasjonen har endret seg.

Ja Arsenal har blitt dårligere og Chelsea har kommet seg.

Og jeg slo av en spøk!

Å jeg skjønte den ikke :cool:

Igjen, jeg kan kun uttale meg om hva de presterte i fjor. Det er det som er mest nærliggende dagens situasjon. Barca var fryktinngytende i fjor og kommer garantert til å være det i år og.

Snøen som falt ifjor... Men uansett, Barca skuffer meg alltid i CL. Har Barca drakten på veggen, men kommer aldri til å ha noe særlig tro på dem i CL. De er etter min mening for ujevn ute i Europa, men at sjansen for at de vinner CL er stor i år skal jeg ikke feie under teppet.

 

Men det er Milan som jeg tipper øverst, de spiller drepende kjedelig men har klassespillere som avgjør kamper alene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...